Gå til innhold

Kjøttkverna har kilt seg fast, hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøttkvern til kjøkkenmaskina mi, en elektrolux. Jeg har skrudd lokket skeivt på og nå får jeg ikke av lokket igjen. Jeg har prøvd med matolje mellom uten at det har løsnet det grann. Jeg har ingen mann i hus som kunne reddet situasjonen, derfor spør jeg dere dolere om råd. Hvordan skal jeg få av lokket eller den delen som holder delene ved utgangen på plass?

Skrevet

Rørtang.

Det har jeg ikke, men et veldig godt forslag. Jeg er nok ikke sterk nok i grepet til å få den opp.

Skrevet

Det har jeg ikke, men et veldig godt forslag. Jeg er nok ikke sterk nok i grepet til å få den opp.

Har du en sånn gummilapp fra tupperware? De er helt fantastiske til fastkjørte korker og lokk. Hva med en fuktig klut så du får bedre tak?

Skrevet

Har du en sånn gummilapp fra tupperware? De er helt fantastiske til fastkjørte korker og lokk. Hva med en fuktig klut så du får bedre tak?

Jeg har ikke slik gummilapp, men det skulle jeg hatt. Har prøvd samme teknikk som ved gjenstridige syltetøyglass uten hell.

Gjest majas mamma
Skrevet

Gå og spør naboen om du kan få låne mannen hennes noen minutter!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...