Gå til innhold

Mette Marits klapping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke sett hele prisutdelingen før i går kveld.Da det ble filmet at de kongelige applauderte, så gjorde MM store, grandiose klappebevegelser mens de "ekte" kongelige hadde lært seg å klappe nettere. ;-) DET så bare for dumt ut!

(Og jada, jeg HAR lite å henge meg opp i i dag....)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Colette

9

• Persille1365381127

5

• Lillemus

3

Gjest frudolén
Skrevet

Er det noe annet du har lyst til å klage på angående Nobelprisutdelingen (nå når du først er i gang)?

Skrevet

Er det noe annet du har lyst til å klage på angående Nobelprisutdelingen (nå når du først er i gang)?

Nei, ikke akkurat nå. Derimot har jeg litt skryt til MM: Kjolen hennes var nydelig! Hele dama var egentlig bare helt nydelig! :-)

Gjest frudolén
Skrevet

Nei, ikke akkurat nå. Derimot har jeg litt skryt til MM: Kjolen hennes var nydelig! Hele dama var egentlig bare helt nydelig! :-)

Enig;)

Skrevet

Jeg også la merke til dette! Men for meg virket klappingen mer ironisk, av typen "jeg er uenig i denne fredsprisutdelingen, men må klappe fordi jeg er tvunget til det!"

Skrevet

Jeg også la merke til dette! Men for meg virket klappingen mer ironisk, av typen "jeg er uenig i denne fredsprisutdelingen, men må klappe fordi jeg er tvunget til det!"

Det var nok mer det motsatte som var tilfelle, siden hun gråt og ble rørt under talen hans. Jeg tror hun prøvde å klappe slik at alle skulle skjønne at hun virkelig mente det.

Skrevet

Har ofte satt pris på at hun kler seg i litt spesiell, og ofte norsk, design, men hva slags lappeteppe var det egentlig hun gikk med i går!?

Skrevet

Har ofte satt pris på at hun kler seg i litt spesiell, og ofte norsk, design, men hva slags lappeteppe var det egentlig hun gikk med i går!?

Grusomt. Det river i øynene :-(

Skrevet

Den kjolen var mindre pen ja....

Skrevet

Uff, jeg syns hun ser så grinete ut hele tida jeg.

Skrevet

Jeg la merke til det ja. Jeg syntes det så ut som hun kjedet seg, det var litt halvhjertet entusiasme over klappingen.

Skrevet

Jeg så ikke prisutdelingen, men jeg har lagt merke til Mette Marits klapping tidligere. Hun sleiver alltid rundt med hendene i store bevegelser, og det ser litt pussig ut ja. Ikke riktig så elegant som svigermor og svigerinne...

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Mette Marit har alltid klappet sånn. Jeg har kommentert dette mange ganger tidligere. (ikke på DOL)

Skrevet

Jeg er glad jeg ikke er en person som blir studert ned til minste detalj og deretter kritisert for det mest latterlige folk kan komme på, som holdningen min, måten jeg klapper på, om håret mitt er fint og hvor mye jeg smiler. Mette Marit har gitt opp mye for kjærligheten, det skal hun ha. Jeg trodde jeg strakk meg når jeg flyttet land for å være sammen med sambo...

Skrevet

Ja, dette har jeg lagt merke til før. Hun klarer jo ikke å klappe med riktig takt! ;-)

Skrevet

Jeg la merke til det ja. Jeg syntes det så ut som hun kjedet seg, det var litt halvhjertet entusiasme over klappingen.

Trorr ikke det har med kjedsommelighet å gjøre, kanskje noe med rytmefølelse?

Hun har alltid klappet slik.

Skrevet

Enig, den var ikke pen.

Persille1365381127
Skrevet

Det var verre på barneforestillingen på Rådhusplassen, da klappet hun i tide og (mest) utide, og med de samme enorme bevegelsene...

Skrevet

Det var verre på barneforestillingen på Rådhusplassen, da klappet hun i tide og (mest) utide, og med de samme enorme bevegelsene...

Huff da....Rart at ikke verken VG eller Dagbladet har nevnt det enda:-( For en forferdelig kronprinsesse vi har. Tenk at hun klapper feil:-(

Skrevet

Huff da....Rart at ikke verken VG eller Dagbladet har nevnt det enda:-( For en forferdelig kronprinsesse vi har. Tenk at hun klapper feil:-(

Jeg syns hun er sjarmerende jeg. Alt trenger vel ikke være så stivt støtt når det gjelder kongelige :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...