Gjest solfryd Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Fikk ikke sett hele prisutdelingen før i går kveld.Da det ble filmet at de kongelige applauderte, så gjorde MM store, grandiose klappebevegelser mens de "ekte" kongelige hadde lært seg å klappe nettere. ;-) DET så bare for dumt ut! (Og jada, jeg HAR lite å henge meg opp i i dag....) 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Er det noe annet du har lyst til å klage på angående Nobelprisutdelingen (nå når du først er i gang)? 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Er det noe annet du har lyst til å klage på angående Nobelprisutdelingen (nå når du først er i gang)? Nei, ikke akkurat nå. Derimot har jeg litt skryt til MM: Kjolen hennes var nydelig! Hele dama var egentlig bare helt nydelig! :-) 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Nei, ikke akkurat nå. Derimot har jeg litt skryt til MM: Kjolen hennes var nydelig! Hele dama var egentlig bare helt nydelig! :-) Enig;) 0 Siter
Gjest ixy Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg også la merke til dette! Men for meg virket klappingen mer ironisk, av typen "jeg er uenig i denne fredsprisutdelingen, men må klappe fordi jeg er tvunget til det!" 0 Siter
Colette Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg også la merke til dette! Men for meg virket klappingen mer ironisk, av typen "jeg er uenig i denne fredsprisutdelingen, men må klappe fordi jeg er tvunget til det!" Det var nok mer det motsatte som var tilfelle, siden hun gråt og ble rørt under talen hans. Jeg tror hun prøvde å klappe slik at alle skulle skjønne at hun virkelig mente det. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Har ofte satt pris på at hun kler seg i litt spesiell, og ofte norsk, design, men hva slags lappeteppe var det egentlig hun gikk med i går!? 0 Siter
Axcia Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Har ofte satt pris på at hun kler seg i litt spesiell, og ofte norsk, design, men hva slags lappeteppe var det egentlig hun gikk med i går!? Grusomt. Det river i øynene :-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Har ofte satt pris på at hun kler seg i litt spesiell, og ofte norsk, design, men hva slags lappeteppe var det egentlig hun gikk med i går!? Den kjolen var mindre pen ja.... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Har ofte satt pris på at hun kler seg i litt spesiell, og ofte norsk, design, men hva slags lappeteppe var det egentlig hun gikk med i går!? Uff, jeg syns hun ser så grinete ut hele tida jeg. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg la merke til det ja. Jeg syntes det så ut som hun kjedet seg, det var litt halvhjertet entusiasme over klappingen. 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg så ikke prisutdelingen, men jeg har lagt merke til Mette Marits klapping tidligere. Hun sleiver alltid rundt med hendene i store bevegelser, og det ser litt pussig ut ja. Ikke riktig så elegant som svigermor og svigerinne... 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Mette Marit har alltid klappet sånn. Jeg har kommentert dette mange ganger tidligere. (ikke på DOL) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg er glad jeg ikke er en person som blir studert ned til minste detalj og deretter kritisert for det mest latterlige folk kan komme på, som holdningen min, måten jeg klapper på, om håret mitt er fint og hvor mye jeg smiler. Mette Marit har gitt opp mye for kjærligheten, det skal hun ha. Jeg trodde jeg strakk meg når jeg flyttet land for å være sammen med sambo... 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Ja, dette har jeg lagt merke til før. Hun klarer jo ikke å klappe med riktig takt! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg la merke til det ja. Jeg syntes det så ut som hun kjedet seg, det var litt halvhjertet entusiasme over klappingen. Trorr ikke det har med kjedsommelighet å gjøre, kanskje noe med rytmefølelse? Hun har alltid klappet slik. 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Har ofte satt pris på at hun kler seg i litt spesiell, og ofte norsk, design, men hva slags lappeteppe var det egentlig hun gikk med i går!? Enig, den var ikke pen. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Det var verre på barneforestillingen på Rådhusplassen, da klappet hun i tide og (mest) utide, og med de samme enorme bevegelsene... 0 Siter
Colette Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Det var verre på barneforestillingen på Rådhusplassen, da klappet hun i tide og (mest) utide, og med de samme enorme bevegelsene... Huff da....Rart at ikke verken VG eller Dagbladet har nevnt det enda:-( For en forferdelig kronprinsesse vi har. Tenk at hun klapper feil:-( 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Huff da....Rart at ikke verken VG eller Dagbladet har nevnt det enda:-( For en forferdelig kronprinsesse vi har. Tenk at hun klapper feil:-( Jeg syns hun er sjarmerende jeg. Alt trenger vel ikke være så stivt støtt når det gjelder kongelige ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.