Gå til innhold

Mette Marits klapping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns hun er sjarmerende jeg. Alt trenger vel ikke være så stivt støtt når det gjelder kongelige :o)

Kunne ikke vært mer enig med deg. Og du verden..så lei jeg er av kommentarer som påpeker den slags feil:-( Prøv selv, er det jeg får lyst til å si i den sammenhengen.

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Colette

9

• Persille1365381127

5

• Lillemus

3

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig med deg. Og du verden..så lei jeg er av kommentarer som påpeker den slags feil:-( Prøv selv, er det jeg får lyst til å si i den sammenhengen.

Når jeg blir litt ivrig hadde ikke jeg klart den "kongelige" klappinga jeg heller tror jeg. Hehe. Kanskje lettere for de som er oppdratt til å klappe sånn.

Skrevet

Når jeg blir litt ivrig hadde ikke jeg klart den "kongelige" klappinga jeg heller tror jeg. Hehe. Kanskje lettere for de som er oppdratt til å klappe sånn.

Jeg er fotballidiot mht KIL- Kongsvinger. Og jeg kjenner igjen Mette Marits taktfaste "fotballklapping". Det er slik jeg også klapper når jeg er på kamp, og er skikkelig begeistret over det det jeg ser:-)

Skrevet

Synes hun er en flott jente jeg. Hun har virkelig bokst med oppgavene.

Kunne ikke bry meg mindre med hvordan og når hun klapper.

Gjest strutsen
Skrevet

Det var verre på barneforestillingen på Rådhusplassen, da klappet hun i tide og (mest) utide, og med de samme enorme bevegelsene...

Og dette la du merke til? Hvorfor?

Gjest strutsen
Skrevet

Ja, dette har jeg lagt merke til før. Hun klarer jo ikke å klappe med riktig takt! ;-)

Tenk hvis du hadde sett da jeg strøk kjæresten min på kinnet sist da jeg møtte han (det kom på tv). Du hadde dånet.

Skrevet

Huff, så blamerende folkelig ;-)

Hun lot seg vel rive med da, og glemte et øyeblikk den kongelige kotyme. Synes det er et positivt trekk, jeg.

Skrevet

Mette Marit har alltid klappet sånn. Jeg har kommentert dette mange ganger tidligere. (ikke på DOL)

Så flink du er til å observere. ;-)

Skrevet

Huff, så blamerende folkelig ;-)

Hun lot seg vel rive med da, og glemte et øyeblikk den kongelige kotyme. Synes det er et positivt trekk, jeg.

Men dette har da ikke noe med kongelig kutyme å gjøre? Det er da ikke slik at Harald og Sonja klapper på en måte som ingen andre klapper, mens MM klapper som "folk flest"? Dette kan da ikke sammenlignes med den spesielle kongelige måten å vinke på.

Skrevet

Tenk hvis du hadde sett da jeg strøk kjæresten min på kinnet sist da jeg møtte han (det kom på tv). Du hadde dånet.

Økseskaft?!

Gjest strutsen
Skrevet

Økseskaft?!

Kjære deg, det kom på tv da jeg strøk kjæresten min om kinnet, men du la ikke merke til det. Hvorfor i alle dager synes du dette er noe å legge merke til?

Skrevet

Kjære deg, det kom på tv da jeg strøk kjæresten min om kinnet, men du la ikke merke til det. Hvorfor i alle dager synes du dette er noe å legge merke til?

Man legger merke til mangt man ikke synes er "noe å legge merke til".

Gjest strutsen
Skrevet

Man legger merke til mangt man ikke synes er "noe å legge merke til".

dette kan da umulig være viktig...

Skrevet

Men dette har da ikke noe med kongelig kutyme å gjøre? Det er da ikke slik at Harald og Sonja klapper på en måte som ingen andre klapper, mens MM klapper som "folk flest"? Dette kan da ikke sammenlignes med den spesielle kongelige måten å vinke på.

Høres ut som trådstarter mener det, jo.

Men vet du hva - akkurat hvordan Mette Marit klapper bryr meg så ufattelig lite, jeg kan derimot ikke fordra folk som på død og liv må finne negative aspekter ved folk som de kan kritisere.

Men dere må bare kose dere med det på lørdagskvelden. :-)

Skrevet

Høres ut som trådstarter mener det, jo.

Men vet du hva - akkurat hvordan Mette Marit klapper bryr meg så ufattelig lite, jeg kan derimot ikke fordra folk som på død og liv må finne negative aspekter ved folk som de kan kritisere.

Men dere må bare kose dere med det på lørdagskvelden. :-)

''jeg kan derimot ikke fordra folk som på død og liv må finne negative aspekter ved folk som de kan kritisere.''

Bare pass deg, ellers søker vi opp noe fra deg der du med et glimt i øyet kommenterer en som gjør en eller annen filleting men som du der&da la merke til og moret deg pittelitt over,-)

Skrevet

dette kan da umulig være viktig...

Nei, selvsagt er det ikke viktig! Legger du bare merke til viktige ting? ;-)

Skrevet

''jeg kan derimot ikke fordra folk som på død og liv må finne negative aspekter ved folk som de kan kritisere.''

Bare pass deg, ellers søker vi opp noe fra deg der du med et glimt i øyet kommenterer en som gjør en eller annen filleting men som du der&da la merke til og moret deg pittelitt over,-)

Ja, knock yourself out!

Skrevet

Ja, knock yourself out!

*he he* Jeg synes bare det blir litt komisk med denne indignasjonen på kronprinsessens vegne som enkelte viser i denne tråden-

Men kos deg pålørdagskvelden med det selv...;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg skjønner at Mette Marit må ha imponert deg veldig, siden dette er det eneste du klarte å sette fingeren på. Du har sikkert studert henne grundig, ikke sant?

Jeg så også prisutdelingen, fredskonserten og da hun tente fredsflammen. Og jeg kommenterte hvor god figur hun gjør. Hun er virkelig en kronprinsesse vi har all grunn til å være stolte av. Hun har vokst inn i oppgaven på en formidabel måte. Kronprinsen hadde virkelig sans for kvalitet når han fant henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...