Gå til innhold

Mette Marits klapping

Anbefalte innlegg

Gjest strutsen
Skrevet

Nei, selvsagt er det ikke viktig! Legger du bare merke til viktige ting? ;-)

Stort sett så kommenterer jeg det jeg synes er verdt å kommentere, og ja jeg legger ikke merke til mindre viktige ting:-)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Colette

9

• Persille1365381127

5

• Lillemus

3

Skrevet

*he he* Jeg synes bare det blir litt komisk med denne indignasjonen på kronprinsessens vegne som enkelte viser i denne tråden-

Men kos deg pålørdagskvelden med det selv...;-)

Og jeg synes det er komisk med alle som selv må fortelle at dette har de selv også lagt merke til - og endatil også faktisk kommentert flere ganger før.

Slarvekjerringer. ;-)

Skrevet

Stort sett så kommenterer jeg det jeg synes er verdt å kommentere, og ja jeg legger ikke merke til mindre viktige ting:-)

Men la oss is at du la merke til X uten å tenke noe videre over det, og at du ihvertfall ikke tenkte å ta dette opp som en problemstilling med noen, verken på internett eller andre steder, hva gjør du da hvis en annen sier "jeg la merke til X, jeg"? Sitter du bare stum?

Skrevet

Og jeg synes det er komisk med alle som selv må fortelle at dette har de selv også lagt merke til - og endatil også faktisk kommentert flere ganger før.

Slarvekjerringer. ;-)

Ok, da skal jeg la være å si "Litt av et hår sønnen til Will Smith hadde"! ;-)

Skrevet

Ok, da skal jeg la være å si "Litt av et hår sønnen til Will Smith hadde"! ;-)

Vet du, det er faktisk en forskjell her. Denne tråden går på oppførsel og væremåte, og det er noe annet enn hva slags hår en er født med.

Skrevet

Vet du, det er faktisk en forskjell her. Denne tråden går på oppførsel og væremåte, og det er noe annet enn hva slags hår en er født med.

Taxisjåføren du beskriver da? Går ikke det på oppførsel og væremåte?

Skrevet

Taxisjåføren du beskriver da? Går ikke det på oppførsel og væremåte?

Et personlig angrep på meg, ja. Som kostet meg ubehag og penger. Er det mulig å være så hårsår, Solfryd? Jeg svarte med smilefjes, mens du virker jo personlig fornærmet.

:-)

Skrevet

Et personlig angrep på meg, ja. Som kostet meg ubehag og penger. Er det mulig å være så hårsår, Solfryd? Jeg svarte med smilefjes, mens du virker jo personlig fornærmet.

:-)

Oops! Beklager, glemte smilefjeset! Eller blunkefjeset!

;-)

Gjest strutsen
Skrevet

Men la oss is at du la merke til X uten å tenke noe videre over det, og at du ihvertfall ikke tenkte å ta dette opp som en problemstilling med noen, verken på internett eller andre steder, hva gjør du da hvis en annen sier "jeg la merke til X, jeg"? Sitter du bare stum?

Jeg ville reflektert over mine tanker om det jeg la merke til.....

Skrevet

Jeg skjønner at Mette Marit må ha imponert deg veldig, siden dette er det eneste du klarte å sette fingeren på. Du har sikkert studert henne grundig, ikke sant?

Jeg så også prisutdelingen, fredskonserten og da hun tente fredsflammen. Og jeg kommenterte hvor god figur hun gjør. Hun er virkelig en kronprinsesse vi har all grunn til å være stolte av. Hun har vokst inn i oppgaven på en formidabel måte. Kronprinsen hadde virkelig sans for kvalitet når han fant henne.

Helt enig med deg. Den som finner noe å kritisere Mette Marit for, er jammen god:-)

Skrevet

Helt enig med deg. Den som finner noe å kritisere Mette Marit for, er jammen god:-)

Helt enig jeg også - Mette Marit er en flott representant for landet vårt og en nydelig, klassisk kvinne. Tror de aller fleste av oss her inne hadde hatt stoooore problemer med å takle en slik rolle på en så godt måte som hun har gjort.

Skrevet

Helt enig jeg også - Mette Marit er en flott representant for landet vårt og en nydelig, klassisk kvinne. Tror de aller fleste av oss her inne hadde hatt stoooore problemer med å takle en slik rolle på en så godt måte som hun har gjort.

Ja, jeg synes hun er fantastisk på alle måter. Og det er mannen hennes også :-)

Skrevet

Ja, jeg synes hun er fantastisk på alle måter. Og det er mannen hennes også :-)

Krompen er utvilsomt en meget kunnskapsrik, reflektert og ikke minst kjekk representant for landet vårt. :o) Et flott og vakkert par synes jeg. :o)

Skrevet

Krompen er utvilsomt en meget kunnskapsrik, reflektert og ikke minst kjekk representant for landet vårt. :o) Et flott og vakkert par synes jeg. :o)

Det synes jeg også:-) Og jeg kunne ikke annet enn å kose meg da jeg så at hun tviholdt i hånden hans under Nobelprisutdelingen. Det ser ut som de er svært lykkelig gift - til tross for alle dystre spådommer :-)

Skrevet

Han var neppe født med akkurat slikt hår, da;-) Selv hans egen far fleipet om håret hans.

Og re noe du skriver lenger ned her: MAGE i denne tråden bruker smilefjes:-) Nettopp for å vise at dette er noe man ikke tar så alvorlig:-)

Skrevet

Jeg ville reflektert over mine tanker om det jeg la merke til.....

Har du _noensinne_ trukket på smilebåndet av en imitator, og tenkt at jammen har de god observasjonsevne? ;-)

Skrevet

Det er jeg helt enig med deg i.

Skrevet

Han var neppe født med akkurat slikt hår, da;-) Selv hans egen far fleipet om håret hans.

Og re noe du skriver lenger ned her: MAGE i denne tråden bruker smilefjes:-) Nettopp for å vise at dette er noe man ikke tar så alvorlig:-)

Eh, OK?

Jeg måtte faktisk sjekke - De fleste bruker ikke smilefjes i sitt direkte svar til solfryd, nei.

Akkurat nå dropper jeg mitt smilefjes, fordi jeg synes det begynner å bikke litt over...

Skrevet

Eh, OK?

Jeg måtte faktisk sjekke - De fleste bruker ikke smilefjes i sitt direkte svar til solfryd, nei.

Akkurat nå dropper jeg mitt smilefjes, fordi jeg synes det begynner å bikke litt over...

oi...

Gjest strutsen
Skrevet

Har du _noensinne_ trukket på smilebåndet av en imitator, og tenkt at jammen har de god observasjonsevne? ;-)

Ja, men neppe kommentert det på internett etterpå....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...