Gå til innhold

Mette Marits klapping

Anbefalte innlegg

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Så flink du er til å observere. ;-)

Artig at du syns det. Alle har jo noe sjarmerende ved seg og klappingen til Mette Marit er en sånn ting. Jeg er sikker på du også gjør en litt sånn "rar" ting som alle syns er sjarmerende, f.eks litt negative, sure kommentarer. Men det er jo det som spriter opp hverdagen, er det ikke?

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Colette

9

• Persille1365381127

5

• Lillemus

3

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Huff da....Rart at ikke verken VG eller Dagbladet har nevnt det enda:-( For en forferdelig kronprinsesse vi har. Tenk at hun klapper feil:-(

Hvem har sagt at det er feil?

Skrevet

Hvem har sagt at det er feil?

Det er vel innlysende at mange her inne synes hun klapper "feil"?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Det er vel innlysende at mange her inne synes hun klapper "feil"?

Rart og feil er ikke nødvendigvis det samme.

Ravi sier det så fint:

''...hvor kom den karen fra?

danser så alle rundt steiler,

danser helt galt,

men det er ikke feil,

gi faen i alle fordums føringer.

du spør hvordan du gjør,så jeg sir...''

Skrevet

Rart og feil er ikke nødvendigvis det samme.

Ravi sier det så fint:

''...hvor kom den karen fra?

danser så alle rundt steiler,

danser helt galt,

men det er ikke feil,

gi faen i alle fordums føringer.

du spør hvordan du gjør,så jeg sir...''

Jeg tror ikke jeg gidder å bruke energi på om folk oppfatter det som "feil" eller "rart". Poenget er at det ikke er A4, og demed blir det "feil".

Men ellers så er jo Ravi en intelligent og veltalende fyr:-)

Persille1365381127
Skrevet

Og dette la du merke til? Hvorfor?

Fordi jeg satt og så på forestillingen?

Og det var to ting som skilte seg ut; det ene var at hun forstyrret i barnas taler ved å klappe i utide - det andre var at hun sto så nærme mikrofonen at klappingen hennes overdøvet alt annet når hun dro igang kjempebevegelsene sine.

Derfor la jeg merke til det.

Gjest strutsen
Skrevet

Fordi jeg satt og så på forestillingen?

Og det var to ting som skilte seg ut; det ene var at hun forstyrret i barnas taler ved å klappe i utide - det andre var at hun sto så nærme mikrofonen at klappingen hennes overdøvet alt annet når hun dro igang kjempebevegelsene sine.

Derfor la jeg merke til det.

Er det et spørsmål om du satt og så på forestillingen?

La du merke til også hvor elegant kronprinsessen var den dagen?

Skrevet

Artig at du syns det. Alle har jo noe sjarmerende ved seg og klappingen til Mette Marit er en sånn ting. Jeg er sikker på du også gjør en litt sånn "rar" ting som alle syns er sjarmerende, f.eks litt negative, sure kommentarer. Men det er jo det som spriter opp hverdagen, er det ikke?

Jeg synes ikke dere virker som dere synes dette med vinkingen er "sjarmerende", nei! :-)

Skrevet

..klappingen.

Persille1365381127
Skrevet

Er det et spørsmål om du satt og så på forestillingen?

La du merke til også hvor elegant kronprinsessen var den dagen?

Nå gjør du deg dum, det er det ingen grunn til.

Du skjønte utmerket godt at det ikke var et spørsmål OM jeg så forestillingen.

Svaret ble stilt spørrende til deg fordi det burde vært innlysende.

Jeg la merke til en hel masse ting med den forestillingen, blant annet at Fabian Stang takket Mette Marit spesielt selv om barna som sto der var de som var fantastiske. Og at hun var over snittet vennlig mot jenta som kom med ilden fra Dyreparken, varmet henne og hjalp henne da de skulle tenne ilden, og at hun så ut som om hun faktisk hadde det hyggelig imotsetning til en del andre kongelige som aldri ser ut som de trives.

Så ja, jeg la merke til det. Betyr det at jeg ikke kan legge merke til at hun klapper som om hun ikke eier takt og tone?

Gjest strutsen
Skrevet

Nå gjør du deg dum, det er det ingen grunn til.

Du skjønte utmerket godt at det ikke var et spørsmål OM jeg så forestillingen.

Svaret ble stilt spørrende til deg fordi det burde vært innlysende.

Jeg la merke til en hel masse ting med den forestillingen, blant annet at Fabian Stang takket Mette Marit spesielt selv om barna som sto der var de som var fantastiske. Og at hun var over snittet vennlig mot jenta som kom med ilden fra Dyreparken, varmet henne og hjalp henne da de skulle tenne ilden, og at hun så ut som om hun faktisk hadde det hyggelig imotsetning til en del andre kongelige som aldri ser ut som de trives.

Så ja, jeg la merke til det. Betyr det at jeg ikke kan legge merke til at hun klapper som om hun ikke eier takt og tone?

Du gjør deg selv dum med dette svaret. Det eneste jeg la merke til var at hun var usedvanlig elegant, og jeg spurte om du hadde lagt merke til det.

Persille1365381127
Skrevet

Du gjør deg selv dum med dette svaret. Det eneste jeg la merke til var at hun var usedvanlig elegant, og jeg spurte om du hadde lagt merke til det.

Leste du ikke svaret kanskje?

Første del var et svar på sitt første spørsmål. Siste del var et svar på ditt siste spørsmål.

Fascinerende at du stiller et spørsmål der du åpenbart gjør deg vanskelig, og etterpå betegner meg som dum fordi jeg svarer på det. En ting som typisk oppfordrer til videre dialog, og som gjør innstillingen din ganske tydelig.

Men det har forsåvidt de andre innleggene dine i denne tråden vist også...

Gjest strutsen
Skrevet

Leste du ikke svaret kanskje?

Første del var et svar på sitt første spørsmål. Siste del var et svar på ditt siste spørsmål.

Fascinerende at du stiller et spørsmål der du åpenbart gjør deg vanskelig, og etterpå betegner meg som dum fordi jeg svarer på det. En ting som typisk oppfordrer til videre dialog, og som gjør innstillingen din ganske tydelig.

Men det har forsåvidt de andre innleggene dine i denne tråden vist også...

Så du har lyst å krangle, det har ikke jeg.

Persille1365381127
Skrevet

Så du har lyst å krangle, det har ikke jeg.

Nei, det var nok derfor du stilte det første spørsmålet ditt - og lot som om du ikke skjønte at jeg hadde sett forestillingen. Og etterpå kalte meg dum fordi jeg illustrerte for deg at jeg hadde fått med meg en hel del andre ting (også det samme som deg), siden det virket som om det var et viktig poeng for deg.

God strategi :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...