Gå til innhold

Noe problem å spraye en kanin blå eller rød?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Kan bli vanskelig :o) Heng opp en lapp og be alle som har kaniner komme til deg kl da og da. Hihi!

Men sånn seriøst. Kontakttrening :o)

kanskje jeg skal starte enkeltmannsforetak; kaninspraying?;)

Disse naboene er så utrolig vanskelige, at jeg kan nesten ikke se for meg at forholdet hadde blitt så veldig mye dårligere dersom jeg tok frem sprayflasken ;)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

4

• løvinne71

4

• frosken

3

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest billist i mørket
Skrevet

Egentlig burde vi få lov til å spraye unger også som går uten refleks, oransje eller grønn refleksfarge - så blir de synlig og foreldrene slipper å få melding om et påkjørt barn.

Om jeg kjører på en kanin blir den rød.... ellers bryr jeg meg ikke så mye om det. Regner med at de som eier den vil bli kvitt den på en enkel måte.

Unger derimot, de vil jeg gjerne slippe å treffe med bilen min.

Skrevet

Behøver ikke bruke spray vel. Konditorfarge går bra;) en katt vil ta skade av spray.

Skrevet

*hehe* Du får selvsagt ta ansvar, og pynte den i julefarger. Heng på ei bjelle også :-)

Eller kanskje bare rett og slett putte den i makuleringsmaskina...?

Skrevet

vi har et utrolig dårlig forhold til disse naboene så jeg tror vel ikke at vi kommer frem til noe fornuftig. Men det er jo lov å håpe. en annen ting som er problematisk bortsett fra at vi kan kjøre på den er at bikkja blir helt umulig å ha i bånd så lenge kaninen er ute. Har ramlet rett som det er pga rykk i båndet.

Nei hvis du ikke kan snakke med dem, så er det ikke så lett...

.

Men det med bikkja, er jo igrunnen ditt eget problem. Det er jo hundeeier sitt eget ansvar å oppdra hunden til å oppføre seg ordentlig.

Gjest bilist i mørket
Skrevet

vi har et utrolig dårlig forhold til disse naboene så jeg tror vel ikke at vi kommer frem til noe fornuftig. Men det er jo lov å håpe. en annen ting som er problematisk bortsett fra at vi kan kjøre på den er at bikkja blir helt umulig å ha i bånd så lenge kaninen er ute. Har ramlet rett som det er pga rykk i båndet.

''en annen ting som er problematisk bortsett fra at vi kan kjøre på den er at bikkja blir helt umulig å ha i bånd så lenge kaninen er ute.''

Bikkja er ditt problem, ikke naboens.

Skrevet

Forslag til noe bra treningsprogram?

Gidder ikke bruke tid på å forklare hvordan du kan trene hunden, da jeg ikke har noen tro på at du er ute etter seriøse forslag.

Gjest best wishes
Skrevet

Gidder ikke bruke tid på å forklare hvordan du kan trene hunden, da jeg ikke har noen tro på at du er ute etter seriøse forslag.

Da forstår jeg overhodet ikke hvorfor du gidder å engasjere deg i denne tråden. Finn heller en annen tråd hvor du får gitt av deg selv. Hvorfor skal alt være så dønn seriøst hele tiden?

Gjest best wishes
Skrevet

Behøver ikke bruke spray vel. Konditorfarge går bra;) en katt vil ta skade av spray.

Er ikke konditorfarge bare dråper da eller? Hakke peiling på det

Gjest best wishes
Skrevet

Selvsagt kan de bli sure om du sprayer kanina deres med en eller annen farge.

(Nå mener ikke jeg at de bør la kanina gå løs altså...)

Men er det en rettighet å la dyr gå løs? Og er det vårt problem om vi kjører på den?

Gjest best wishes
Skrevet

Nei hvis du ikke kan snakke med dem, så er det ikke så lett...

.

Men det med bikkja, er jo igrunnen ditt eget problem. Det er jo hundeeier sitt eget ansvar å oppdra hunden til å oppføre seg ordentlig.

Nå er det jo i prinsippet mine foreldre som eier denne hunden og har vært på kurs med den. Den er fortsatt på valpestadiet. Hvordan lærer man en hund å ikke bli opptatt av en kanin som svirrer rundt lurer jeg på. Lærer man sånt på kurs? Hun veier 40 kg, så det kreves en del tyngdekraft når hun først får noe for seg.

Skrevet

Nå er det jo i prinsippet mine foreldre som eier denne hunden og har vært på kurs med den. Den er fortsatt på valpestadiet. Hvordan lærer man en hund å ikke bli opptatt av en kanin som svirrer rundt lurer jeg på. Lærer man sånt på kurs? Hun veier 40 kg, så det kreves en del tyngdekraft når hun først får noe for seg.

Har svart før. Kontakttrening. Dersom kaninen er mer interessant enn deg har du ikke gjort jobben din godt nok.

Skrevet

Men du driter vel egentlig i det.

Gjest best wishes
Skrevet

Har svart før. Kontakttrening. Dersom kaninen er mer interessant enn deg har du ikke gjort jobben din godt nok.

sorry, trodde du mente at jeg burde ha en kontakttrening.. hm...:)

Gjest best wishes
Skrevet

Prøv - så ser du hva de sier.

Naboene er så utrolig ufordragelige fra før av så jeg synes jeg ser reaksjonen deres når kaninen er sprayet helt rød.;)

Gjest matmor til katt
Skrevet

Hvis du er bekymret for kaninen får du heller kontakte dyrebeskyttelsen og fortelle at en kanin springer løs, så kanskje de kommer og henter den

Gjest RimeligLei
Skrevet

Det er nok en trollekanin. Det virker som om det er mange av dem for tiden.

Skrevet

Hihi c",)

Velg en annen farge enn rød da, i alle fall ikke blodrød ;-)

Skrevet

sorry, trodde du mente at jeg burde ha en kontakttrening.. hm...:)

?

Skrevet

Eller kanskje bare rett og slett putte den i makuleringsmaskina...?

*hihihi* ;-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...