Gå til innhold

X-Faktor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må folk ta til vettet og stemme ut Chand. Vi har _en_ Åge her i landet, og trenger ingen kopi! Heia Chakles.

Gjest Mari skulle ikke gått ut
Skrevet

Enig - ikke noe vondt om Chand altså, men jeg ville ha MARI i finalen. Eneste som gir meg gåsehud.

Skrevet

Enig - ikke noe vondt om Chand altså, men jeg ville ha MARI i finalen. Eneste som gir meg gåsehud.

Chand var den eneste som ga meg gåsehud i kveld....Alt annet var plast:-(

AneM1365380603
Skrevet

Jeg synes Chand virkelig har x-faktor, men er litt enig med Ravi som sa at han ikke tjener på å være en kopi. Jeg ble så skuffet over nok en Åge Aleksandersen-låt.

Skrevet

Jeg synes Chand virkelig har x-faktor, men er litt enig med Ravi som sa at han ikke tjener på å være en kopi. Jeg ble så skuffet over nok en Åge Aleksandersen-låt.

Jeg ble ikke noe mer skuffet over Chand enn de andre:-) Det var faktisk "Lys og varme" som ga meg gåsehud. Men jeg fikk enda mer gåsehud av Robbie W. hos Skvalan :-) For en artist!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ble ikke noe mer skuffet over Chand enn de andre:-) Det var faktisk "Lys og varme" som ga meg gåsehud. Men jeg fikk enda mer gåsehud av Robbie W. hos Skvalan :-) For en artist!

Jeg er faktisk utrolig lei av de kjedelige balladene, så jeg synes det er greit med de som er i finalen.

Robbie W er sjarmerende, ja :o) Jeg så Skavlan i kveld. Det var mange personligheter med der.

Gjest Mari skulle ikke gått ut
Skrevet

Chand var den eneste som ga meg gåsehud i kveld....Alt annet var plast:-(

Skal si smaken er forskjellig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...