Gjest zilja Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Nå må folk ta til vettet og stemme ut Chand. Vi har _en_ Åge her i landet, og trenger ingen kopi! Heia Chakles. 0 Siter
Gjest Mari skulle ikke gått ut Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Enig - ikke noe vondt om Chand altså, men jeg ville ha MARI i finalen. Eneste som gir meg gåsehud. 0 Siter
Colette Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Enig - ikke noe vondt om Chand altså, men jeg ville ha MARI i finalen. Eneste som gir meg gåsehud. Chand var den eneste som ga meg gåsehud i kveld....Alt annet var plast:-( 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg synes Chand virkelig har x-faktor, men er litt enig med Ravi som sa at han ikke tjener på å være en kopi. Jeg ble så skuffet over nok en Åge Aleksandersen-låt. 0 Siter
Colette Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg synes Chand virkelig har x-faktor, men er litt enig med Ravi som sa at han ikke tjener på å være en kopi. Jeg ble så skuffet over nok en Åge Aleksandersen-låt. Jeg ble ikke noe mer skuffet over Chand enn de andre:-) Det var faktisk "Lys og varme" som ga meg gåsehud. Men jeg fikk enda mer gåsehud av Robbie W. hos Skvalan :-) For en artist! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg ble ikke noe mer skuffet over Chand enn de andre:-) Det var faktisk "Lys og varme" som ga meg gåsehud. Men jeg fikk enda mer gåsehud av Robbie W. hos Skvalan :-) For en artist! Jeg er faktisk utrolig lei av de kjedelige balladene, så jeg synes det er greit med de som er i finalen. Robbie W er sjarmerende, ja ) Jeg så Skavlan i kveld. Det var mange personligheter med der. 0 Siter
Gjest Mari skulle ikke gått ut Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Chand var den eneste som ga meg gåsehud i kveld....Alt annet var plast:-( Skal si smaken er forskjellig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.