Gå til innhold

Aldersgrense for langt hår?


Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    12

  • morsan

    4

  • Dorthe

    2

  • tusseline

    1

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde langt hår til litt etter jeg giftet meg som 23 -åring - så klippet jeg koneklippen. Men angret. Sparte igjen.

Klippet meg kort igjen da jeg var 30. Angret. Lot det vokse igjen.

Klippet meg kort igjen da jeg var 34-35, og hadde det kort noen år. Men de to siste årene har jeg latt det vokse igjen, og nå har jeg skulderlangt hår igjen, og er snart 39 år.

Har ingen grense....

Det er vel det som kalles ambivalens:-) At man tiltrekkes av og frastøtes av det samme:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det som kalles ambivalens:-) At man tiltrekkes av og frastøtes av det samme:-(

Jeg synes jeg er tøff med kort hår, men liker det lange håret også. Mannen min liker meg best med langt hår - så jeg trives nok best med det. Det korte håret var kanskje litt for å protestere mot ham muligens ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

dama på tv2 god morgen norge

Jeg vet hvem hun er, men jeg ser ikke god morgen Norge, så jeg vet ikke hvordan hun er på håret nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg er tøff med kort hår, men liker det lange håret også. Mannen min liker meg best med langt hår - så jeg trives nok best med det. Det korte håret var kanskje litt for å protestere mot ham muligens ?

Mulig det :-) Heia deg og din trang til opposisjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hvem hun er, men jeg ser ikke god morgen Norge, så jeg vet ikke hvordan hun er på håret nå.

Hun passer ikke for deg..Jeg har lenge lurt på om hun har fått anoreksi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Hun passer ikke for deg..Jeg har lenge lurt på om hun har fått anoreksi.

Mener du det? Tror hun trener en del. Hun trente på samme helsestudio som meg, men det er mange år siden, mens hun var høygravid. Husker jeg ble litt imponert over at hun trente med den digre magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Mener du det? Tror hun trener en del. Hun trente på samme helsestudio som meg, men det er mange år siden, mens hun var høygravid. Husker jeg ble litt imponert over at hun trente med den digre magen:-)

Har foresten sett henne på ski i marka også. Sprek dame, tror jeg. Hun fløy som en vind forbi meg, men hun hadde ikke unger med seg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du det? Tror hun trener en del. Hun trente på samme helsestudio som meg, men det er mange år siden, mens hun var høygravid. Husker jeg ble litt imponert over at hun trente med den digre magen:-)

Jeg er faktisk litt forundret over at ingen andre har nevnt det. Hun ser rett og slett anorektisk ut i mine øyne. Hun har gått foruroligende mye ned i vekt de siste årene. Og trener og stresser og er perfekt:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg er faktisk litt forundret over at ingen andre har nevnt det. Hun ser rett og slett anorektisk ut i mine øyne. Hun har gått foruroligende mye ned i vekt de siste årene. Og trener og stresser og er perfekt:-(

Er hun ikke litt for gammel til å få anorexia da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Jeg vet ikke....Men tror vel ikke det er noen aldersgrense for det.

Fant noen bilder. Ser hun har blitt eldre siden sist jeg så henne, men det blir vi jo alle. Hun er like gammel som jeg og jeg har vel litt liten tror på at hvis man ikke har hatt anorexi før, så får man det ikke etter fylte 40:-)

Men dette har jeg ikke peiling på. Hun har ihvertfall alltid vært opptatt av å holde seg i form, tror jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen bilder. Ser hun har blitt eldre siden sist jeg så henne, men det blir vi jo alle. Hun er like gammel som jeg og jeg har vel litt liten tror på at hvis man ikke har hatt anorexi før, så får man det ikke etter fylte 40:-)

Men dette har jeg ikke peiling på. Hun har ihvertfall alltid vært opptatt av å holde seg i form, tror jeg:-)

Jeg aner ikke, egentlig. Det er bare mitt øye for sunnhet som ser. Og det er en stund siden hun så sunn ut i mine øyne. Men hun jo være det allikevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg aner ikke, egentlig. Det er bare mitt øye for sunnhet som ser. Og det er en stund siden hun så sunn ut i mine øyne. Men hun jo være det allikevel :-)

Det er jo en del som kommenterer min vekt også, så jeg har ikke så lett for å tro at det er anorexi fordi om folk er tynne.

Tror ikke automatisk at det er slik:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en del som kommenterer min vekt også, så jeg har ikke så lett for å tro at det er anorexi fordi om folk er tynne.

Tror ikke automatisk at det er slik:-)

Det er jo noe med en nedre grense da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Det er jo noe med en nedre grense da....

Sant det, fant ikke noe bilde som viser hva du mener:-)

Må legge meg nå. God natt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...