Hønemoren Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Hmm.. Jeg har jo brukt grå strømpebukse til svart skjørt tidligere, og det var jo fint. Men da hadde jeg grå topp til også da. Kanskje jeg kunne hatt grå bolero da eller? Ja, det synes jeg høres flott ut! 0 Siter
morsan Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 ''a, det er litt sånn "2007"'' I 2007 gikk vi vel alle med sorte omslagskjoler med sjokkrosa eller røde strømper eller tights under! (!) Neppe;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Du poppins, jeg tror du må være utrolig velkledd. I alle fall ser jeg deg for meg som det. Vakker og sneisen, rett og slett. Synd vi aldri bompet på hverandre c",) Hehe takk for deet Jeg er nok over gjennomsnittet opptatt av klær, og har ganske sterke meninger om hva jeg synes er fint og ikke fint, kledelig og ikke kledelig. Men om jeg er velkledd er vel opp til øye som ser :-) Og jeg er enig i at det er synd vi aldri har bompet inn på hverandre, selv om vi egentlig ikke kan med sikkerhet si at vi ikke har det, med tanke på at vi har bodd flere år i samme by 0 Siter
Gjest tenkte jeg Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Det var et strømpebuksespråk jeg ikke skjønte. 15 den? Det vanlige er vel 20 den, tykkere strømpebukser har veving på rundt 40 den. Er du med? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Neppe;-) ''Neppe;-) '' Hva, varru helt uttafor, eller? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Har ikke tid til å lese alle svarene dine nå, men kom til å tenke på en gang jeg spurte om det samme som deg. Ikke her på forum, men klesbevisste damer. De anbefalte grå størmpebukse til sort kjole. Jeg synes det ble fint for gikk for det forslaget:-) Jeg synse ikke grå strømpebukser høres så pent ut til sort, men det er vel smak og behag. 0 Siter
cecily Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Det vanlige er vel 20 den, tykkere strømpebukser har veving på rundt 40 den. Er du med? Det begynner å komme seg ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.