Gå til innhold

Svart strømpebukse til svart kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. Jeg har jo brukt grå strømpebukse til svart skjørt tidligere, og det var jo fint. Men da hadde jeg grå topp til også da. Kanskje jeg kunne hatt grå bolero da eller?

Ja, det synes jeg høres flott ut!

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

11

• cecily

7

• morsan

5

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''a, det er litt sånn "2007"''

I 2007 gikk vi vel alle med sorte omslagskjoler med sjokkrosa eller røde strømper eller tights under! ;) (!)

Neppe;-)

Skrevet

Du poppins, jeg tror du må være utrolig velkledd. I alle fall ser jeg deg for meg som det. Vakker og sneisen, rett og slett. Synd vi aldri bompet på hverandre c",)

Hehe takk for deet :) Jeg er nok over gjennomsnittet opptatt av klær, og har ganske sterke meninger om hva jeg synes er fint og ikke fint, kledelig og ikke kledelig. Men om jeg er velkledd er vel opp til øye som ser :-)

Og jeg er enig i at det er synd vi aldri har bompet inn på hverandre, selv om vi egentlig ikke kan med sikkerhet si at vi ikke har det, med tanke på at vi har bodd flere år i samme by :)

Gjest tenkte jeg
Skrevet

Det var et strømpebuksespråk jeg ikke skjønte. 15 den?

Det vanlige er vel 20 den, tykkere strømpebukser har veving på rundt 40 den. Er du med?

Skrevet

Neppe;-)

''Neppe;-)

''

Hva, varru helt uttafor, eller?

Skrevet

Har ikke tid til å lese alle svarene dine nå, men kom til å tenke på en gang jeg spurte om det samme som deg. Ikke her på forum, men klesbevisste damer. De anbefalte grå størmpebukse til sort kjole. Jeg synes det ble fint for gikk for det forslaget:-)

Jeg synse ikke grå strømpebukser høres så pent ut til sort, men det er vel smak og behag.

Skrevet

Det vanlige er vel 20 den, tykkere strømpebukser har veving på rundt 40 den. Er du med?

Det begynner å komme seg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...