Gå til innhold

Jeg gir opp.....

Gjest jeg kjeder vettet av meg her

Anbefalte innlegg

Gjest jeg kjeder vettet av meg her
Skrevet

............så utrolig kjedelig dol er blitt...

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

27

• morsan

20

• frosken

10

• mariaflyfly

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uten tvil mye mer fart her for noen år siden ja.

I kveld er det i hvert fall stille her inne. Enda det er lørdag:-) Selv om jeg har lagt merke til at det oftere er stille her inne på lørdager enn andre dager i uka.

Skrevet

I kveld er det i hvert fall stille her inne. Enda det er lørdag:-) Selv om jeg har lagt merke til at det oftere er stille her inne på lørdager enn andre dager i uka.

Jepp - her var det dødsens stille... Har sittet og lest meg gjennom innleggene i dag, men det var ikke så voldsomt å rope hurra for nei.

Og ikke er jeg opplagt til ¨å lage noe sprell sjøl heller...

Tror jeg snart kryper til køys.

I morgen kveld skal vi på kino noen stykker og se Luftslottet som sprengtes!!!!

Skrevet

Jepp - her var det dødsens stille... Har sittet og lest meg gjennom innleggene i dag, men det var ikke så voldsomt å rope hurra for nei.

Og ikke er jeg opplagt til ¨å lage noe sprell sjøl heller...

Tror jeg snart kryper til køys.

I morgen kveld skal vi på kino noen stykker og se Luftslottet som sprengtes!!!!

Ok:-) Ja, Stieg Larsson er jo populær for tiden:-) Synes alltid det er litt merkelig når forfattere blir så populære like etter sin død, eller kanskje nettopp fordi de er døde? Det virker som det hele er ganske styrt av media:-(

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Det er fordi det snart er jul. Sånn er det hvert år i desember. Og hvert år kommer det "jeg kjeder vettet av meg her"-tråd også. ;-)

Bare vent til de 2-3 siste dagene før jul. Da dukker panikktrådene opp.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Ok:-) Ja, Stieg Larsson er jo populær for tiden:-) Synes alltid det er litt merkelig når forfattere blir så populære like etter sin død, eller kanskje nettopp fordi de er døde? Det virker som det hele er ganske styrt av media:-(

Bøkene kom ut etter Stieg Larsson døde, det kan jo være en forklaring. Og bøkene er dessuten veldig bra. Ikke så dum forklaring det heller. ;-)

Skrevet

De tre bøkene hans ble jo ikke gitt ut før etter han var død. Han hadde vel planlagt å gi ut de fire første bøkene i serien samtidig, tror jeg - men så døde han før den fjerde var ferdig. Så at han ikke var populær men han levde var jo ikke så rart...

Det er en veldig fengslende historie, jeg var helt hekta på bøkene da jeg leste dem i fjor sommer, leste den tredje på svensk for jeg kunne ikke vente til den kom på norsk.

Skrevet

Bøkene kom ut etter Stieg Larsson døde, det kan jo være en forklaring. Og bøkene er dessuten veldig bra. Ikke så dum forklaring det heller. ;-)

Du sa det samme som meg på færre linjer :-)

Skrevet

Men bøkene hadde kanskje ikke vært fullt så bra hvis han fortsatt levde?

Beklager..men jeg blir så lei av at media og kommersielle interesser skal fortelle oss hva som er "bra og ikke". Jeg vil helst bestemme det selv.

Skrevet

Det er fordi det snart er jul. Sånn er det hvert år i desember. Og hvert år kommer det "jeg kjeder vettet av meg her"-tråd også. ;-)

Bare vent til de 2-3 siste dagene før jul. Da dukker panikktrådene opp.

Jeg er så fornøyd i dag, fordi jeg fikk handlet de julegavene jeg hadde planlagt å få tak i dag :-) Hadde med meg femåringen i fire timer, og hun var tålmodig som en engel og vi fant det vi skulle og mere til!

Jeg skal ha fri på tirsdag, og da regner jeg med å ta resten av det jeg skal ha uten mannen min med. Vi kjøper sammen til barna - det må bli en kveld til uke det da....

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Du sa det samme som meg på færre linjer :-)

Great minds think alike var det noen som sa... ;-) Jeg leste den siste boka på svensk jeg også!

Skrevet

De tre bøkene hans ble jo ikke gitt ut før etter han var død. Han hadde vel planlagt å gi ut de fire første bøkene i serien samtidig, tror jeg - men så døde han før den fjerde var ferdig. Så at han ikke var populær men han levde var jo ikke så rart...

Det er en veldig fengslende historie, jeg var helt hekta på bøkene da jeg leste dem i fjor sommer, leste den tredje på svensk for jeg kunne ikke vente til den kom på norsk.

Ok:-) Men jeg kjenner også mange mennesker som kke liker verken bøkene eller filmene.

Skrevet

Beklager..men jeg blir så lei av at media og kommersielle interesser skal fortelle oss hva som er "bra og ikke". Jeg vil helst bestemme det selv.

Det var tilfeldig at jeg kjøpte den første boka - da hadde det ikke gått opp for meg at den var så populær. Den neste lånte jeg på biblioteket. Den tredje kjøpte jeg på svensk, for da var jeg så hekta. Tror ikke jeg hørte så mye på hva andre sa om dem fra begynnelsen i alle fall - men jeg har skrytt veldig av dem etterpå :-)

Skrevet

Ok:-) Men jeg kjenner også mange mennesker som kke liker verken bøkene eller filmene.

Ja, en er jo heldigvis forskjellig.

Jeg gav Berlinerpoplene og den neste boka til min far, fordi jeg tenkte at de var noe for ham (jeg selv likte dem godt) - men han likte dem absolutt ikke...

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Bøkene hadde nok vært like bra. På wiki står det at han har fått tildelt ni priser, så helt talentløs er han nok ikke.

Skrevet

Great minds think alike var det noen som sa... ;-) Jeg leste den siste boka på svensk jeg også!

To sjeler og én tanke, pleier min mor å si :-)

Jeg har akkurat lest to bøker av Camilla Läckberg på svensk fordi de norske eksemplarene var alltid utlånt på biblioteket. Det gikk kjempefint det.

Skrevet

Det var tilfeldig at jeg kjøpte den første boka - da hadde det ikke gått opp for meg at den var så populær. Den neste lånte jeg på biblioteket. Den tredje kjøpte jeg på svensk, for da var jeg så hekta. Tror ikke jeg hørte så mye på hva andre sa om dem fra begynnelsen i alle fall - men jeg har skrytt veldig av dem etterpå :-)

OK, jeg tror deg:-) Men du må være enig i at mye av det vi SKAL like styres av media/omtale/tv-programmer osv.?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...