Gå til innhold

Obamas lepper

Anbefalte innlegg

Gjest Natteravnen
Skrevet

Hvorfor i alle dager er de blåaktige, er han hjertesjuk? enkte det var noe som følge med rasen, men har sett andre med samme hudfarge som har mer vanlig leppefarge.

Skrevet

Er det ikke mange afrikanere med den fargen på leppene da

Skrevet

Har du ikke sett folk av mange forskjellige raser? Blåaktige lepper fins i utallige varianter i Afrika, Indonesia osv.

Det syns kanskje ekstra god på Obama ettersom han ser så "vestlig" ut i trynet og med den dressen og sånn. Han har fiolett tannkjøtt også. Han er en mann med 50 % Afrika i seg. En del som da tydeligvis har et gen som har fiolette lepper.

Selv i hvite Norge har folk forskjellig farge på leppene fra naturens side. Niesa mi har så rød munn uten sminke at det ser hekt oppsiktsvekkende (pent) ut. Selv har jeg en munn som uten sminke ser helt oppsiktsvekkende bleik ut, og går nesten i ett med ansiktet rundt.

Sånn er det.

Gjest Natteravnen
Skrevet

Kona hans har samme farge på leppene.

Da har jeg nok ikke vært oppmerksom nok. Det er bare på Obama jeg har reagert på det her med leppefargen. Får kikke litt nøyere på folk rundt meg og på film og slikt da kanskje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...