Gå til innhold

Kan du anbefale en god ansikskrem?

Anbefalte innlegg

Gjest Til å gi i gave
Skrevet

max 300.

Er foreksempel Vichy sin fra apoteket bra?

Gjest Bruker dem selv
Skrevet

Jeg synes faktisk de ansiktskremene som er å få kjøpt til under en hundrelapp på supermarkedene (Rema1000 osv) er kjempebra jeg da.

De er jo av kjente merker og de er gode å bruke. Q10. Antiwrinkle osv.

For 200.- kr. får du jo dagkrem og nattkrem også, så da kan du gi bort "hele settet" :)

Gjest trist jente
Skrevet

Jeg sverger til clinque eller biotherm, men de er jo dyre. Pleier å handel på nettbutikker og da er prisen som regel under 200 for en krukke.

Strawberrynet, feelunique og lookfantastic er de jeg bruker. De har som regel kort leveringstid, pleier å ta 5, max 7 dager. Men vet ikke hvordan det er nå i julerushet.

Du kan også velge at det er en gave, de kan pakke inn (du må ikke krysse av på det, det er bare et tilbud de har) og så kan du ha din adresse som billing adress og hun du skal gi gaven til som deliviery adress. Da får hun det enten i postkassen hvis den er stor nok, noe den antakelig er, eller en hentelapp på posten. Kremen burde absolutt få plass i postkassen. Men de pakker av og til litt merkelig inn slik at små produkter får store esker som dermed ikke får plass i postkassen.

Dersom du bestiller for over 200 NOK så blir det toll og da kan det bli like dyrt som å kjøpe her, så holde deg under 200 hvis du velger dette :)

Tror det står et sted, eller stod, at dersom det var gave så ble det ikke toll - det bommet jeg på og hun som fikk gaven måtte betale på posten for å få gaven. Litt pinlig å gi en gave hun måtte legge ut for før jeg kunne overføre penger..

Skrevet

Mange lar seg blende av høy pris når det gjelder slikt, og er mottakeren en av dem, er det bedre å bruke hele summen på \en krukke med dyr krem.

Men dersom mottakeren IKKe er slik, anbefaler jeg at du heller gir en dagkrem og en nattkrem av Nivea Visage q10 . For noen år siden sto det på trykk i Aftenposten en test av denne opp mot de mer kostbare merlene, og den var den _eneste_ som gjorde det bra på anti-rynketestene. De dyre keiserens-nye-klær-kremene gjorde det ikke like bra.

Jeg finner ikke igjen den testen, men her er en av nyere dato, hvor Nivea sin gjør det meget bra.

Men det er jo ikek sikkert at mottakeren er så gammel at hun bryr seg om at kremen skal ha anti-rynke-effekt da:-)

http://forbrukerportalen.no/Tester/2009/test_av_antirynkekremer_okt_09

Skrevet

Mange lar seg blende av høy pris når det gjelder slikt, og er mottakeren en av dem, er det bedre å bruke hele summen på \en krukke med dyr krem.

Men dersom mottakeren IKKe er slik, anbefaler jeg at du heller gir en dagkrem og en nattkrem av Nivea Visage q10 . For noen år siden sto det på trykk i Aftenposten en test av denne opp mot de mer kostbare merlene, og den var den _eneste_ som gjorde det bra på anti-rynketestene. De dyre keiserens-nye-klær-kremene gjorde det ikke like bra.

Jeg finner ikke igjen den testen, men her er en av nyere dato, hvor Nivea sin gjør det meget bra.

Men det er jo ikek sikkert at mottakeren er så gammel at hun bryr seg om at kremen skal ha anti-rynke-effekt da:-)

Jeg hadde definitivt _ikke_ blitt særlig begeistret om jeg hadde fått anti-rynkekrem i gave... (med mindre det hadde vært et uttalt ønske selvfølgelig, men det er det ikke)

Skrevet

Jeg hadde definitivt _ikke_ blitt særlig begeistret om jeg hadde fått anti-rynkekrem i gave... (med mindre det hadde vært et uttalt ønske selvfølgelig, men det er det ikke)

Men hva kjøper du selv, da?

Jeg skjønner at man ville vegret seg for å gi anti-rynkekrem til en på 30, men du er jo over 40, og uansett hvor glatt du måtte være og vhor godt du holder deg, så er vel de fleste i den alderen litt opptatt av kremen de smører i fjeset, eller hva? :-)

Gjest trist jente
Skrevet

Jeg har hørt at grunnen til at noen antirynkekremer virker er at huden hovner litt opp og at rynkene dermed glattes ut. Finner ikke linken til artikkelen hvor jeg leste det. Det er ikke så lenge siden, men husker ikke hvor.

Men her har jeg funnet en artikkel hvor en antirynkekrem er blitt vitenskapelig testet: http://www.klikk.no/mote/skjonnhet/article457607.ece

Vanskelig å vite hva man skal tro. Testen over er den eneste jeg har sett hvor det blir sagt at antirynkekrem har noe for seg.

(Uten at jeg overvåker og er veldig interessert i dette temaet :) )

Skrevet

Men hva kjøper du selv, da?

Jeg skjønner at man ville vegret seg for å gi anti-rynkekrem til en på 30, men du er jo over 40, og uansett hvor glatt du måtte være og vhor godt du holder deg, så er vel de fleste i den alderen litt opptatt av kremen de smører i fjeset, eller hva? :-)

Du er klar over hvem du snakker med her nå? ;o)

Jeg bruker for tiden en krem fra - eh - Olay? Eller er det Nivea? Har en nattkrem fra Olay i alle fall, dagkremen er kjøpt på Ica, en fin liten glasskrukke. :o) Er ikke helt fornøyd med konsistensen på den, men tenkte å bruke den opp før jeg kjøper noe annet. Er ikke i egen heim akkurat nå så jeg får ikke sjekket. Her ute hos min kjære burde jeg byttet ut den jeg har for den er for gammel, den er fra Yves Rocher.

Skrevet

Du er klar over hvem du snakker med her nå? ;o)

Jeg bruker for tiden en krem fra - eh - Olay? Eller er det Nivea? Har en nattkrem fra Olay i alle fall, dagkremen er kjøpt på Ica, en fin liten glasskrukke. :o) Er ikke helt fornøyd med konsistensen på den, men tenkte å bruke den opp før jeg kjøper noe annet. Er ikke i egen heim akkurat nå så jeg får ikke sjekket. Her ute hos min kjære burde jeg byttet ut den jeg har for den er for gammel, den er fra Yves Rocher.

''Du er klar over hvem du snakker med her nå? ;o)''

*he he* Sender Lillemus litt imaginær Spenol! ;-)

Skrevet

Jeg synes Vichy er helt grei. God lukt, men kanskje litt tynn i konsistensen. Er jo "smak og behag".

Skrevet

''Du er klar over hvem du snakker med her nå? ;o)''

*he he* Sender Lillemus litt imaginær Spenol! ;-)

Spenol har jeg overalt - både hjemme, på jobben, hos kjæresten og på hytta! :o) Grei allroundkrem.

Skrevet

Hva slags hudtype skal den være til da? Det har ganske mye å si for hva slags krem du skal kjøpe.

Skrevet

Jeg vil anbefale Decleor, men de bør kjøpes på nett for ikke å være svinedyre.

Skrevet

Vichy er et merke, med mange hudkremer for ulik type hud, natt/dag, osv.

Du må vite om du skal kjøpe til fet, tørr, sensitiv eller normal hud, kjøper du ikke til riktig bruk spiller det liten rolle hva slags merke kremen er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...