Gå til innhold

Trenger hjelp fort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter storinnrykk om en time:-) Vi blir 24 personer til førjulslunsj.

Jeg er i rute og alt forberedt, men julepølser (er bruna på forhånd)og elgkarbonader skal varmes.

Hva er best til denne oppvarminga: kort tid på sterk varme eller lang tid på svak varme.

Husker aldri....

Skrevet

Jeg ville tatt litt lenger tid på svak varme. Men jeg veit ikke om dette er noe fasitsvar. :)

Skrevet

Jeg ville tatt litt lenger tid på svak varme. Men jeg veit ikke om dette er noe fasitsvar. :)

Tenker som deg, men redd for at karbonadene blir tørre da.....

Skrevet

Karbonader er vel best om de har litt sprø skorpe? Altså varmes på litt sterk varme. Synes jeg da.

Skrevet

Selskapet overstått og ble vellykka. Godt å få ryddet opp i huset igjen etter så mange gjester.

Det gikk ikke så mye brød.

Litt over en loff, et halvt grovbrød og et halvt Kaptein Sabeltannbrød + 2 pk. lefser og 1 pk. lomper. Trodde det skulle gå med mye mere brød, men hvorfor spise brød når det er mye god mat.......? Alle hadde med noe mat hver og det bugna på kjøkkenbenken med masse godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...