Hønemoren Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Venter storinnrykk om en time:-) Vi blir 24 personer til førjulslunsj. Jeg er i rute og alt forberedt, men julepølser (er bruna på forhånd)og elgkarbonader skal varmes. Hva er best til denne oppvarminga: kort tid på sterk varme eller lang tid på svak varme. Husker aldri.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Jeg ville tatt litt lenger tid på svak varme. Men jeg veit ikke om dette er noe fasitsvar. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Skrevet 13. desember 2009 Jeg ville tatt litt lenger tid på svak varme. Men jeg veit ikke om dette er noe fasitsvar. Tenker som deg, men redd for at karbonadene blir tørre da..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Karbonader er vel best om de har litt sprø skorpe? Altså varmes på litt sterk varme. Synes jeg da. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Skrevet 13. desember 2009 Selskapet overstått og ble vellykka. Godt å få ryddet opp i huset igjen etter så mange gjester. Det gikk ikke så mye brød. Litt over en loff, et halvt grovbrød og et halvt Kaptein Sabeltannbrød + 2 pk. lefser og 1 pk. lomper. Trodde det skulle gå med mye mere brød, men hvorfor spise brød når det er mye god mat.......? Alle hadde med noe mat hver og det bugna på kjøkkenbenken med masse godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.