Gå til innhold

mobiltrøbbel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny mobil for noen uker siden. Det som irriterer meg er at jeg kan ikke sende billed melding med den,kan ikke motta billedmeldinger heller. Hva må jeg gjøre?

Skrevet

Konfigurere den på nettsiden til telefonselskapet du har

Gjest majas mamma
Skrevet

Du må nok gå inn på nettsidene til abonnementet ditt og sette opp telefonen der.

Skrevet

Du må nok gå inn på nettsidene til abonnementet ditt og sette opp telefonen der.

Ja det kom jeg på i dag...for noen minutter siden,helt av meg selv hehe,og jeg har hatt den i ukevis. Hmf! Men det er et til problem,den er utrolig treig,må jeg på butikken å klage på det?

Skrevet

Konfigurere den på nettsiden til telefonselskapet du har

Gjorde det. Men den er også utrolig treig,kan det være noe galt med selve tlf?

Skrevet

Jeg synes noen telefoner er kjempetrege på mms og også at det ofte ikke blir sendt. Jeg har sluttet å sende mms så jeg slipper å irritere meg ;o)

Skrevet

MMS kan ta laaang tid å sende, for ikke å snakke om å sende et bilde fra mobil til e-post.

Skrevet

Jeg synes noen telefoner er kjempetrege på mms og også at det ofte ikke blir sendt. Jeg har sluttet å sende mms så jeg slipper å irritere meg ;o)

Ja,kanskje det bare er en treig tlf. Jaja..

Skrevet

MMS kan ta laaang tid å sende, for ikke å snakke om å sende et bilde fra mobil til e-post.

Ok,ingen vits i å gå på butikken å klage da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...