Gå til innhold

Seng til 12-åring

Anbefalte innlegg

Gjest majas mamma
Skrevet

Holder på å pusse opp rommet til vesla, og hun trenger ny seng. Vi har sett på reklame på tv om en sånn sengebenk-lingnende sak, hvit, hvor man kan trekke ut en skuff under til sengetøy og som også kan være en ekstraseng. Men nå som jeg skal sjekke den ut nærmere husker jeg jo ikke hvilken møbelbutikk som fører denne, eller hvor mye den koster. Kan noen hjelpe? Tar gjerne imot erfaringstips på hvordan den er også, hvis noen har det!!

Gjest majas mamma
Skrevet

Tror dem har det på Ikea

Har sjekka internettsidene deres og den står ikke der. Men det er jo mulig vi må ta en tur inn og se. Hadde bare vært så lettvint å vite om de hadde slik at man slipper å dra bomtur. Og så er det så "farlig" å dra på Ikea hvis man ikke må, for jeg bruker alltid så mye penger på "kjekt-å-ha" ting.

Gjest Tullemor.-74-
Skrevet

Har sjekka internettsidene deres og den står ikke der. Men det er jo mulig vi må ta en tur inn og se. Hadde bare vært så lettvint å vite om de hadde slik at man slipper å dra bomtur. Og så er det så "farlig" å dra på Ikea hvis man ikke må, for jeg bruker alltid så mye penger på "kjekt-å-ha" ting.

Har sett den sengen en plass jeg også men husker ikke hvor. Har vært på ikea en del i det siste så det kan være der :-)

Håper du finner den du leter etter

Skrevet

Vi har en slik, kjøpt på IKEA. Husker ikke navnet på den nå, men den er helt grei :)

Gjest majas mamma
Skrevet

Denne kan brukes som dobbeltseng hvertfall.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315

Det er ikke en slik. Den jeg har sett ser mer ut som en type benk, hvor man rer opp til seng om natten, og rydder vekk og har som sofa om dagen. Benkelignende/ slagbenklignende, med utskjæringer i rygg og armlener.

Skrevet

Det er ikke en slik. Den jeg har sett ser mer ut som en type benk, hvor man rer opp til seng om natten, og rydder vekk og har som sofa om dagen. Benkelignende/ slagbenklignende, med utskjæringer i rygg og armlener.

Vil en 12-åring ha utskjæringer på senga si da??

Gjest majas mamma
Skrevet

Vil en 12-åring ha utskjæringer på senga si da??

Er derfor jeg gjerne skulle funnet den på ei nettside for å vise......

Dessuten var det veldig praktisk med det dobbelseng-opplegget, for det med overnatting er ett hett tema...

Skrevet

Jeg vil bare si at slike sengeskuffer som brukes ofte gjerne også lager stygge merker i gulvet *erfart*

Gjest majas mamma
Skrevet

Jeg vil bare si at slike sengeskuffer som brukes ofte gjerne også lager stygge merker i gulvet *erfart*

Takk for tipset. Da skal vi sjekke ut den delen først. Men da går det vel evt an å lime på en list eller noe under sånn at den glir lettere?

Skrevet

Takk for tipset. Da skal vi sjekke ut den delen først. Men da går det vel evt an å lime på en list eller noe under sånn at den glir lettere?

Helt sikkert c",)

Skrevet

er det noe ala denne du er ute etter?dette er en brisk men det står at det finnes sengebenk i samme serie...

http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2from_index=0&portlet_Varekatalog_2product_id=37666&portlet_Varekatalog_2group_name=Barnesenger&portlet_Varekatalog_2product_name=Valentine+uttrekkseng+&_pageLabel=page_varekatalog

Gjest majas mamma
Gjest majas mamma
Skrevet

Tusen takk. Er ganske sikker på at det er den. Den ligner veldig. Så blir s

det spennende å høre hva vesla mener om sengen. Jeg syns den er fin, men vi er ikke alltid helt enige!!

Skrevet

Takk, tusen takk. Den fra Skeidar ligner veldig, Ganske sikker på at det er den. Da er det bare å vise frem til dattera i morgen og høre va hun syns.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...