Gjest strutsen Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Njaei, helt tull trenger det faktisk ikke å være. Jeg jobber en del med flyktninger. På skolen der flyktningene har norskopplæring var en gang doen gått potte tett. Det var nettopp fordi de som hadde tettet den ikke hadde slike doer der de kom fra, og var vant til blant annet å ikke kaste dopapir heller i do. De hadde fått med seg at de norske doene tålte det meste, og trodde derfor de tålte "alt". Noe de altså ikke gjør. Det kan være enkelte slike hendelser ja, men ikke kom og fortell meg at alle innvandrere kaster alt i do fordi de har hørt at norske doer tåler alt og så leser de ikke norsk. Såpass mange har jeg jobbet med, jobbet sammen med og levd sammen med. 0 Siter
Gjest ikke bare Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Det kan være enkelte slike hendelser ja, men ikke kom og fortell meg at alle innvandrere kaster alt i do fordi de har hørt at norske doer tåler alt og så leser de ikke norsk. Såpass mange har jeg jobbet med, jobbet sammen med og levd sammen med. _Det_ har jeg da heller aldri sagt eller ment 0 Siter
Gjest strutsen Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 _Det_ har jeg da heller aldri sagt eller ment Nei da, det vet jeg da:-) Hele diskusjonen er bare dum:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Det kan være enkelte slike hendelser ja, men ikke kom og fortell meg at alle innvandrere kaster alt i do fordi de har hørt at norske doer tåler alt og så leser de ikke norsk. Såpass mange har jeg jobbet med, jobbet sammen med og levd sammen med. Det er vel ingen som har sagt ALLE. 0 Siter
Gjest strutsen Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Det er vel ingen som har sagt ALLE. Hele diskusjonen er absurd. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 At noen kan kaste bind og bleier i toalettet er uforståelig ja.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.