Gå til innhold

hva slags folk kaster bleier og bind i do?

Anbefalte innlegg

Gjest strutsen
Skrevet

Njaei, helt tull trenger det faktisk ikke å være. Jeg jobber en del med flyktninger. På skolen der flyktningene har norskopplæring var en gang doen gått potte tett. Det var nettopp fordi de som hadde tettet den ikke hadde slike doer der de kom fra, og var vant til blant annet å ikke kaste dopapir heller i do. De hadde fått med seg at de norske doene tålte det meste, og trodde derfor de tålte "alt". Noe de altså ikke gjør.

Det kan være enkelte slike hendelser ja, men ikke kom og fortell meg at alle innvandrere kaster alt i do fordi de har hørt at norske doer tåler alt og så leser de ikke norsk. Såpass mange har jeg jobbet med, jobbet sammen med og levd sammen med.

Gjest ikke bare
Skrevet

Det kan være enkelte slike hendelser ja, men ikke kom og fortell meg at alle innvandrere kaster alt i do fordi de har hørt at norske doer tåler alt og så leser de ikke norsk. Såpass mange har jeg jobbet med, jobbet sammen med og levd sammen med.

_Det_ har jeg da heller aldri sagt eller ment :)

Gjest strutsen
Skrevet

_Det_ har jeg da heller aldri sagt eller ment :)

Nei da, det vet jeg da:-) Hele diskusjonen er bare dum:-)

Skrevet

Det er vel ingen som har sagt ALLE.

Gjest strutsen
Skrevet

Det er vel ingen som har sagt ALLE.

Hele diskusjonen er absurd.

Skrevet

At noen kan kaste bind og bleier i toalettet er uforståelig ja..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...