Gå til innhold

Projektor - levetid lampe?

Anbefalte innlegg

Gjest disco line
Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe meg en projektor og har i grunn liten peiling på slike produkter. Ser at det selges en del brukt og mange opererer med levetiden på lampen. Er det slik at disse lampene er veldig kostbare greier siden man har veldig fokus på det i annonsene.

Er "lampen" en billig del å bytte og som man selv kan gjøre, eller må man på verksted og regne med store kostnader - hvis det overhode lar seg gjøre?

Skrevet

Vet ikke noe om levetid, men de skal koste ganske mye. Det er enkelt å skifte pæra i alle fall på de jeg har skiftet. Det har ikke vært noe problem i det hele tatt.

Gjest koster en formue
Skrevet

Når pærene ryker på projektorene på jobb kjøpes det ny projektor.

Gjest majas mamma
Skrevet

Bruker veldig mye prosjektor, både bærbar og konon, men har aldri opplevd at pærene har gått.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

'Er det slik at disse lampene er veldig kostbare greier siden man har veldig fokus på det i annonsene. ''

Ja, slik er det såvidt jeg vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...