Gjest disco line Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har planer om å kjøpe meg en projektor og har i grunn liten peiling på slike produkter. Ser at det selges en del brukt og mange opererer med levetiden på lampen. Er det slik at disse lampene er veldig kostbare greier siden man har veldig fokus på det i annonsene. Er "lampen" en billig del å bytte og som man selv kan gjøre, eller må man på verksted og regne med store kostnader - hvis det overhode lar seg gjøre? 0 Siter
mrxx Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Vet ikke noe om levetid, men de skal koste ganske mye. Det er enkelt å skifte pæra i alle fall på de jeg har skiftet. Det har ikke vært noe problem i det hele tatt. 0 Siter
Gjest koster en formue Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Når pærene ryker på projektorene på jobb kjøpes det ny projektor. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Bruker veldig mye prosjektor, både bærbar og konon, men har aldri opplevd at pærene har gått. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 'Er det slik at disse lampene er veldig kostbare greier siden man har veldig fokus på det i annonsene. '' Ja, slik er det såvidt jeg vet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.