Gå til innhold

Reise til New York via Paris

Anbefalte innlegg

Gjest Oslo-Paris-New York
Skrevet

Jeg skal til New York i februar og har lyst å dra via paris og stoppe der i to til tre dager. Det billigste jeg fant var til 15000 kr. og det kan umulig være sant siden billigste tur til New York er ca. 3500 tur/retur fra Oslo. Noen som kan hjelpe meg ut av dette?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Dette blir jo ikke en direktetur Oslo-New York, så du må dele det opp i to reiser. Da er det ikke sikkert du får det like billig. Du må sjekke opp med de flyselskapene som flyr disse strekningene og se hva du finner. Sansynligvis reiser du med to forskjellige selskap de to strekningene.

Skrevet

Dette blir jo ikke en direktetur Oslo-New York, så du må dele det opp i to reiser. Da er det ikke sikkert du får det like billig. Du må sjekke opp med de flyselskapene som flyr disse strekningene og se hva du finner. Sansynligvis reiser du med to forskjellige selskap de to strekningene.

Det er greit at det ikke blir like billig, men billigere enn 15000 kr. bør det bli. Direkte tur fra Oslo blir det ikke siden jeg skal ta stopover i Paris, men de billigste turene er via Reykjavik og London.

Skrevet

Det stemmer nok det. De aller fleste billigbilletter tillater ikke stopp (over 24 timer) på veien.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Det er greit at det ikke blir like billig, men billigere enn 15000 kr. bør det bli. Direkte tur fra Oslo blir det ikke siden jeg skal ta stopover i Paris, men de billigste turene er via Reykjavik og London.

Gi meg en dato så skal jeg hjelpe deg med søkingen.

Skrevet

Gi meg en dato så skal jeg hjelpe deg med søkingen.

3 eller 4 februar fra Oslo og ca. en måned tilsammen.

Tusen takk for hjelpen det er snilt av deg:-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

3 eller 4 februar fra Oslo og ca. en måned tilsammen.

Tusen takk for hjelpen det er snilt av deg:-)

Du kommer deg fra Oslo til Paris for 399,- med Norwegian. Det er jo en god start! :-)

Skrevet

Du kommer deg fra Oslo til Paris for 399,- med Norwegian. Det er jo en god start! :-)

Ja du sier noe:-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Ja du sier noe:-)

Fant fly med Aer Lingus (aldri hørt om, men det får du vurdere selv) til USD 458.83 (som iflg xe.com) tilsvarer 2645,17 kr.

Skrevet

Fant fly med Aer Lingus (aldri hørt om, men det får du vurdere selv) til USD 458.83 (som iflg xe.com) tilsvarer 2645,17 kr.

Aer Lingus er det irske nasjonale flyselskapet. Prisen innebærer mest sannsynlig flybytte i dublin.

Skrevet

Tusen takk. Det skal jeg virkelig sjekke...

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Aer Lingus er det irske nasjonale flyselskapet. Prisen innebærer mest sannsynlig flybytte i dublin.

Jeg fant det nå. :-) Og, du har rett. Det blir flybytte i Dublin.

Skrevet

Er du sikker på at dette er dollar og ikke euros?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Er du sikker på at dette er dollar og ikke euros?

Nå har jeg ikke siden foran meg, men det var i dollar ja. Fant omtrent samme prisen i kr på gotogate.com . Du kan kikke innom den siden selv for å sammenligne priser på datoer du vil reise. Det var en del forskjell i pris på om du reiser lørdag 6.feb og søn 7.feb fra Paris til New York.

Skrevet

Du får billetter med Air France Paris-New York-Paris til ca. 5000, og du finner sikkert billigbilletter tur-retur Paris med Norwegian eller andre. Antakelig finnes billigere selskaper enn Air France også.

Selv ville jeg valgt å reise til New York og Paris på to ulike turer (det er jo lite å tjene på å ta det i samme tur), men jeg kjenner jo ikke årsaken til at du ønsker å kombinere :-).

Gjest Pais-Oslo-New York
Skrevet

Nå har jeg ikke siden foran meg, men det var i dollar ja. Fant omtrent samme prisen i kr på gotogate.com . Du kan kikke innom den siden selv for å sammenligne priser på datoer du vil reise. Det var en del forskjell i pris på om du reiser lørdag 6.feb og søn 7.feb fra Paris til New York.

Jeg finner prisen bare i euros og det til nesten 500 euros som er atskillig mer enn 500 dollar, men tur/retur til Paris kan jeg få til ca. 400 kr. og det er jo ingenting:-)

Skrevet

Du får billetter med Air France Paris-New York-Paris til ca. 5000, og du finner sikkert billigbilletter tur-retur Paris med Norwegian eller andre. Antakelig finnes billigere selskaper enn Air France også.

Selv ville jeg valgt å reise til New York og Paris på to ulike turer (det er jo lite å tjene på å ta det i samme tur), men jeg kjenner jo ikke årsaken til at du ønsker å kombinere :-).

Det kan hende du har rett, men da tror jeg at jeg kombinerer en tur til f.eks. New Orleans istedenfor:-) Jeg har hatt tatt stopover i London uten noe ektstra i prisen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...