Gå til innhold

Holder argumentet mitt mål?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Du har hvertfall skrevet at det var dit dere skulle "flytte". Men du har jo forskjellige nick, og forskjellige historier hver gang så det forundrer meg ikke om du har "glemt" det.

Neida, jeg har ikke glemt det, men det er lenge siden.

Du vet ikke hva som har skjedd etterpå, vet du:-)

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

20

• Mary Poppins

12

• morsan

10

• candyqueen_83

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ok har fått inntrykk av at det er der dere bor men da skal jeg ikke uttale meg hvis jeg tar feil :)

Har bodd der ja:-)

Skrevet

Jeg har bare ikke helt trua på at du har flyttet i ettertid uten å ha skrevet om det her. Du har jo kommet med det meste av historien.

Skrevet

Jeg har bare ikke helt trua på at du har flyttet i ettertid uten å ha skrevet om det her. Du har jo kommet med det meste av historien.

For å si det sånn!

Skrevet

Du har jo skrevet om skolen og alt der da så det forundrer meg litt det du skriver nå. Det er såklart mulig det ikke var Qatar dere endte opp i, og istedet et annet midtøsten land, men høres litt rart ut det og.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg kom _en gang_ med en historie, men etter det har jeg ikke delt noe om hvor jeg befinner meg til enhver tid. Fordi jeg bestemte meg for ikke å gjøre det. Men jo, jeg er i et ørkenland også nå.

Skrevet

Har bodd der ja:-)

Me du skrev jo om skolen der for en kort stund siden (3-4 uker side?) Har dere rukket og flytte til et helt annet land allerede? Isåfall er dere effektive;)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Du har jo skrevet om skolen og alt der da så det forundrer meg litt det du skriver nå. Det er såklart mulig det ikke var Qatar dere endte opp i, og istedet et annet midtøsten land, men høres litt rart ut det og.

Ja, det er mye som er rart her i verden:-)

Men nå avslutter jeg diskusjonen for min del. Hvor jeg er, burde ikke være så interesant.

Skrevet

Me du skrev jo om skolen der for en kort stund siden (3-4 uker side?) Har dere rukket og flytte til et helt annet land allerede? Isåfall er dere effektive;)

Syns det høres litt merkelig ut jeg og. Dekkhistorier,

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror du på alt her?

Skrevet

Ja, det er mye som er rart her i verden:-)

Men nå avslutter jeg diskusjonen for min del. Hvor jeg er, burde ikke være så interesant.

Det er egentlig uinteressant :) Men du fletter det inn såpass ofte (sikkert ubevisst altså), at det er vanskelig å ikke få med seg at du bor i utlandet.Og ettersom det umulig kan være mer enn 4 mnd siden dere flyttet første gangen pga mannen din sin jobb, er det såklart ikke så rart at man stusser over at dere har rukket å flytte igjen.

Men nå legger vi dette dødt, ønsker du ikke å utlevere noe mer så respekter vi jo det :-)

Skrevet

Plasttre er et must for meg med allergi for ekte juletrær, og jeg personlig synes de er pene også når man først må ha et tre. Jeg har lovt meg selv dyrt og hellig at når alle barna har fått sitt eget hjem skal ikke jeg lenger ha juletre, da får de styre med det hjemme hos seg selv hvis de fortsatt synes det er så pent...

Det er jo glade vanvidd å hugge ned masse trær for at vi skal dra de inn i huset og kaste de ut etter et par uker.

''Det er jo glade vanvidd å hugge ned masse trær for at vi skal dra de inn i huset og kaste de ut etter et par uker.''

Enig :-)

Skrevet

Hver sin smak, men jeg kommer nok ikke til å dra noe plasttre inn i stua - miljøspørsmålet tror jeg ikke holder som argument - plast er vel ikke akkurat miljøvennlig...?

Jeg dropper miljøbiten ;-D

Skrevet

Jeg syns plasttrær er helt ypperlig. Enig i alle argumentene dine + det om insekter lenger ned her.

*hehe*

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Tenkte bare å spørre deg om en ting, siden jeg regner med at du er kjent i landene omkring i midtøsten og kanskje andre steder ikke langt i fra.

Vi har bestilt biletter til Oman i jula. Nå vurderer vi litt om vi skal avbestille og heller dra til Sri Lanka, da det er varmere der nå.

Har du vært i disse landene og hvor ville du har reist hvis du hadde over ei uke på deg?

Skrevet

Det er da ingen menneskerett å vite hvor Nickløsheletia oppholder seg.

hidi, the scorpion
Skrevet

Bare hvis hun lyver seg fra sted til sted!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Takk;-)

Det burde være uinteresant;-)

Skrevet

Bare hvis hun lyver seg fra sted til sted!

Hvorfor skulle hun det? Har ikke det inntrykket, selv om hun har delt mer av enkelte historier enn av andre.

Skrevet

Selvfølgelig ikke, og det bryr meg mindre. Men det virker som hun skal lyve, og dekke over ting hele tida, og det skal jeg innrømme irriterer meg litt. Men ikke nok til at jeg gidder å bruke altfor mye energi på det nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...