Gå til innhold

Hvor mye dopapir bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mente ikke SÅ billig. Men uansett tror jeg ikke dopapir er den største utgiften.

Jeg har forsøkt coop sitt billigmerke som ligner på Lambi. Da ble det kløe og utslett - ikke noe morsomt. Nei, Lambi må det være, det fungerer for sarte romper som min :))

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

5

• morsan

3

• fyrlykt

3

• Speak

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Altfor mye har jeg pinlig erfart. (Tetta igjen doen hos eksen første gang jeg var der... Holdt på å dø og trodde aldri jeg skulle se han igjen.. ) Men man må jo bli ren også, så gidder ikke spare inn på det.

Skrevet

Jeg bare bæsjer i dusjen og spyler meg jeg, så sparer jeg regnskogen.

Hva??? Dusjer du??

Makan til sløsing med vann!

Skrevet

Tenk ut alternative metoder til tørkepapir:

* meld deg frivillig til mange juletrefester, elg deg innpå under loddtrekningen slik at du kan få med deg bøtta med utrekte lodd hjem. De er ferdig krøllede, og en god neve med slike kan benyttes til tørk.

* snart kommer det nye telefonkataloger - de legges typisk på trappa til folk. Ta deg en runde i nabolage og rask med deg så mange som mulig. Én og en side rives løs, krølles og benyttes på do.

(Håper det ikke var fra og med 2010 man skulle slutte med allmenn utdeling av telefonkataloger, da)

Skrevet

LOL, har du unger som bruker en halv rull eller? Det kan bli litt av et problem i lengden, ja

Skrevet

''blad-abbonementer''

Du sier noe der, fikk meg et støkk i dag da jeg for en gangs skyld sjekka kassalappen. Allers kr. 42,- sto det! Sjekket flere ganger, men joda, 42,- kroner koster de impulskjøpene mine som jeg napper fra bladhylla mens jeg står i kø og venter. Jeg trodde det var rundt 15-20 for et ukeblad.

Snakker om å være sløv.. og fra nå av er det slutt på sånne impulshandlinger, det blir fort en del penger, og man leser jo omtrent ikke noe i de bladene likevel.

Det er billigere å få de sendt hjem...

Skrevet

Nok av vann i Norge, da. :-)

Tra du bare kalde dusjer? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...