Gå til innhold

Elektrisk pannekakejern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har dette og som kan fortelle om det er et ok kjøp? Er det tidsbesparende ifht steking i vanlig stekepanne? Må det snus, eller er det steking på begge sider som i et vaffeljern e.l.? :)

Skrevet

Det er som et vaffeljern. Min mor brukte alltid dette når jeg var liten, jeg foretrekker steking på panne. Da blir de tynnere. Og tiden er vel noenlunde lik

Skrevet

Fungerer som et vaffeljern. Vi hadde det den gangen jeg bodde hjemme. Da stekte mamma noen pannekaker før vi satt oss, og resten ved boret. Men jeg tviler på at det er tidsbesparende. Pannekakene blir også mindre.

Hjemme så steker jeg i stekepanne.

Skrevet

Jeg har pannekakejern og synes det er helt genialt. Pannekakene blir stekt på begge sider samtidig og jeg slipper ergrelsen ved at de går i stykker når jeg forsøker å snu dem før de er nok stekt. Tykkelsen kan man variere med tykkelsen på røra.

Jeg bruker også pannekakejernet til å steke glutenfrie potetkaker når vi trenger det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...