Gå til innhold

Pinnekjøtt fra Grilstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så de hadde kjøtt fra spekeloftet på smart club. 129 eller 159 kr kg. Lurer på om jeg går for det. Leste at det skulle smake greit.

Jeg tror nok jeg heller lar det ligge i vann litt for lenge enn litt for kort. Som en annen skriver her også er det vel nesten uspiselig om det blir for salt. Kan heller salte litt ekstra etterpå.

På smart club tror jeg de kun hadde urøkt så da kjøper jeg det. Var samboeren min som gjerne ville smake begge deler, for han kan ikke huske om han har smakt pinnekjøtt før?!?

Spekeloftet sitt er bra!

Skrevet

Jeg så de hadde kjøtt fra spekeloftet på smart club. 129 eller 159 kr kg. Lurer på om jeg går for det. Leste at det skulle smake greit.

Jeg tror nok jeg heller lar det ligge i vann litt for lenge enn litt for kort. Som en annen skriver her også er det vel nesten uspiselig om det blir for salt. Kan heller salte litt ekstra etterpå.

På smart club tror jeg de kun hadde urøkt så da kjøper jeg det. Var samboeren min som gjerne ville smake begge deler, for han kan ikke huske om han har smakt pinnekjøtt før?!?

Vi har også brukt Spekeloftet sitt i flere år, med en og annen gjesteforestilling av Gilde.

Spekeloftet sitt er kjempebra :)

Skrevet

Vi har også brukt Spekeloftet sitt i flere år, med en og annen gjesteforestilling av Gilde.

Spekeloftet sitt er kjempebra :)

Da skal jeg kjøpe det i dag :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...