Gå til innhold

kroppshår

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden 30 års alderen har jeg blitt mer og mer plaget med kroppshår. Jeg er kvinne.... så det er sjenerende.

sorte hår vokser i en stripe oppover fra der kjønnshåra er og opp til navlen...

disse napper jeg med pinsett, men det er travelt, de vokser fort ut, 3 dager....

og i ansiktet har jeg begynt å få, et og annet på haken, av og til under haken...

av og til vokser det 1-2 hårstrå på puppene og...

Hva kan dette skyldes?

Jeg gikk på diane p-piller en stund

i håp om at det skulle hjelpe mot kviser og kroppshår, men ingen resultat av det....

tok noen hormonprøver også en gang pga noe annet, men ingenting unormalt der.

er det hormonelt? Er det noe jeg kan gjøre?

Er det noen metoder som fjerner kroppshår permanent - for ever?

Har hørt om laser osv...m en at det ofte kommer igjen?

Har ikke kjempemasse kviser, men i perioder, ofte ved stress, eller hvis jeg drikker mye sukkerholdig brus... da popper de ut.

Har lest et sted at mye sukker i maten forstyrrer hormonbalansen.. kan det være noeo i det?

Skrevet

Det høres ut som du bare har noen få sjenerende hår. Dette er nok helt normalt.

Selv har jeg myyyyye hår. Napper daglig hår på hake/under hake. Har også svarte hår rundt brystvortene som jeg napper innimellom. Og så bikinilinje og legger selvsagt.

Jeg har vokset bikinilinje og legger for ever. For 2 år siden tok jeg 2 laserbehandlinger. DYRT og så gjorde det vondt. Men det var ganske effektivt. Har nok redusert hårmengden med 50 %. Bikinilinjen fungerte nok aller best.

Det anbefales en del flere behandlinger, men jeg rakk ikke flere den vinteren. (Det fungerer best på lys hus/mørke hår) Får se om jeg gjør det en gang til nå i vinter.

Skrevet

Det høres ut som du bare har noen få sjenerende hår. Dette er nok helt normalt.

Selv har jeg myyyyye hår. Napper daglig hår på hake/under hake. Har også svarte hår rundt brystvortene som jeg napper innimellom. Og så bikinilinje og legger selvsagt.

Jeg har vokset bikinilinje og legger for ever. For 2 år siden tok jeg 2 laserbehandlinger. DYRT og så gjorde det vondt. Men det var ganske effektivt. Har nok redusert hårmengden med 50 %. Bikinilinjen fungerte nok aller best.

Det anbefales en del flere behandlinger, men jeg rakk ikke flere den vinteren. (Det fungerer best på lys hus/mørke hår) Får se om jeg gjør det en gang til nå i vinter.

Hva er dyrt?

Dette er noe jeg ønsker meg overalt på denne jord!

Dette med hår går på psyken løs...

Skrevet

Hva er dyrt?

Dette er noe jeg ønsker meg overalt på denne jord!

Dette med hår går på psyken løs...

Mener jeg betalte over 4000 for en behandling. Og at de anbefalte 5-8 behandlinger.

Da tok de legger, bikinilinje og hake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...