Gå til innhold

Hostehelvete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh. Først ble jeg forkjøla i høstferien, som hang i og hang i, Så fikk jeg influensa uka før jeg skulle reise bort i 14 dager. Mens jeg var borte fikk jeg først matforgiftning i et døgn og noen dager senere nyrebekkenbetennelse. Da jeg kom hjem ble jeg forkjøla med vondt i halsen, lørdag var det julebord med 3,5 timer søvn før søndagens familiære opplegg (jadda, det var jo min egen skyld da), og nå hoster jeg slim til jeg spyr (bokstavelig talt, rakk ikke do og måtte vaske hele badegulvet i sted) og får ikke sove naturlig nok. AAAhhhhhh! Slutt nå snart??? Ringe legen i morgen kanskje??? Men det går jo ikke, for de har telefontid fra 9-1030 i morgen og ingen ledige timer før neste mandag, for jeg holder jo ikke på å krepere heldigvis, det bare virker sånn. Og jeg må jo på jobb resten av uka også. Å fytti.

Takk for oppmerksomheten, måtte bare vrenge ut av meg litt frustrasjon!!

Skrevet

Kanskje på tide med en diett-overhaling og tilskudd av vitamineraler?

Skrevet

Kanskje på tide med en diett-overhaling og tilskudd av vitamineraler?

Jepp, kan være noe der....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...