Gjest fuchur Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Argh. Først ble jeg forkjøla i høstferien, som hang i og hang i, Så fikk jeg influensa uka før jeg skulle reise bort i 14 dager. Mens jeg var borte fikk jeg først matforgiftning i et døgn og noen dager senere nyrebekkenbetennelse. Da jeg kom hjem ble jeg forkjøla med vondt i halsen, lørdag var det julebord med 3,5 timer søvn før søndagens familiære opplegg (jadda, det var jo min egen skyld da), og nå hoster jeg slim til jeg spyr (bokstavelig talt, rakk ikke do og måtte vaske hele badegulvet i sted) og får ikke sove naturlig nok. AAAhhhhhh! Slutt nå snart??? Ringe legen i morgen kanskje??? Men det går jo ikke, for de har telefontid fra 9-1030 i morgen og ingen ledige timer før neste mandag, for jeg holder jo ikke på å krepere heldigvis, det bare virker sånn. Og jeg må jo på jobb resten av uka også. Å fytti. Takk for oppmerksomheten, måtte bare vrenge ut av meg litt frustrasjon!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Kanskje på tide med en diett-overhaling og tilskudd av vitamineraler? 0 Siter
Gjest fuchur Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Kanskje på tide med en diett-overhaling og tilskudd av vitamineraler? Jepp, kan være noe der.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.