Gå til innhold

Julegavetips til kjempegod venninne? Plis?

Anbefalte innlegg

Gjest Blankihodet
Skrevet

Har ei venninne som jeg vil kjøpe en fin presang til; hun har hjulpet meg mye det siste året, og jeg vil vise at jeg setter pris på det bl.a. med en fin gave (ja, jeg har sagt det til henne også, selvfølgelig!).

Men hva kjøper jeg....

Hun er sporty, både til lands og til vanns; liker havet og har båt, går masse i fjellet, går på ski, svømmer og jogger. Hun har veldig god råd, og kjøper seg det hun har lyst på. Er absolutt ingen jåledokke, pynter seg ikke i utrengsmål, for å si det sånn, men er stilig i klesveien når det kreves.

Hun liker opplevelser, går på konserter og i teater og slikt når hun har tid (har en krevende jobb). Har vurdert teater-/operabilletter, men så er det det, da, at samboeren hennes overhode ikke er der. Og jeg kunne godt tenkt meg en gave som ville passe for dem begge, selv om de er veldig ulike.

Samboeren er et sjømenneske, men slett ikke av det sporty slaget, mer sånn som liker å kruse rundt på sjøen i en båt og bare sole seg.

De har hund.

Noen som kan tenke seg ett eller annet inntil ca en tusenlapp?

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Hvis det er HUN som har hjulpet deg, så hvorfor tenke på samboeren når det er snakk om gave? Gi et gavekort på SPA. hvis hun vil kan hun jo dele litt av det med samboeren. Eller legge til det hun trenger selv.

Gjest Blankihodet
Skrevet

Hvis det er HUN som har hjulpet deg, så hvorfor tenke på samboeren når det er snakk om gave? Gi et gavekort på SPA. hvis hun vil kan hun jo dele litt av det med samboeren. Eller legge til det hun trenger selv.

Samboeren har jo gitt av sin tid sammen med sin kjære, samt at de har stilt hus og heim til disp for meg flere ganger. Så jeg kan ikke helt glemme samboeren heller, synes jeg, selv om det er venninna som er den jeg snakker med om de viktige ting.

Spa - tja, kanskje det?

Takk for svar!

Gjest elleville
Skrevet

Andrea Bocelli kommer til Telenor Arena i april, hvis han er en hun kunne tenkt seg å høre. Jeg hadde tatt ei venninnekveld med henne jeg, gått på en konsert, spist god mat og latt samboeren "seile" sin egen sjø ;)

Skrevet

Jeg fikk en kjempekoselig bursdagspresang av ei god venninne i år: Middag ute sammen med henne en kveld!

Vi har nesten aldri tid til å treffes, og fikk virkelig skravlet denne kvelden!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...