laban Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Er det noen som har tips til en butikk som finnes i Oslo og som har godt utvalg i DVD-film? Altså som ikke bare har de 10 mest solgte pluss noen gamle barnefilmer, men litt andre sjangere også, f.eks. romantiske komedier? Jeg skal kjøpe gavekort, så jeg trenger ikke filmtips. Jeg kjøper aldri filmer selv, så jeg har ikke peiling på hvor jeg bør gå. Jeg synes jeg stort sett ser de samme filmene i stativene overalt, men det kan tenkes jeg ikke ser godt nok etter. På forhånd, takk for hjelpen! 0 Siter
Speak Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Kanskje nettbutikker tilbyr gavekort? Der er jo ofte utvalget bra. 0 Siter
laban Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Skrevet 15. desember 2009 Kanskje nettbutikker tilbyr gavekort? Der er jo ofte utvalget bra. Det er uaktuelt for akkurat denne gavemottakeren. Det hadde jeg tenkt å skrive i innlegget, men glemte det. 0 Siter
Speak Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Det er uaktuelt for akkurat denne gavemottakeren. Det hadde jeg tenkt å skrive i innlegget, men glemte det. Da må du vente på andre svar:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.