Gå til innhold

Butikk med godt filmutvalg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til en butikk som finnes i Oslo og som har godt utvalg i DVD-film? Altså som ikke bare har de 10 mest solgte pluss noen gamle barnefilmer, men litt andre sjangere også, f.eks. romantiske komedier?

Jeg skal kjøpe gavekort, så jeg trenger ikke filmtips.

Jeg kjøper aldri filmer selv, så jeg har ikke peiling på hvor jeg bør gå. Jeg synes jeg stort sett ser de samme filmene i stativene overalt, men det kan tenkes jeg ikke ser godt nok etter.

På forhånd, takk for hjelpen!

Skrevet

Kanskje nettbutikker tilbyr gavekort? Der er jo ofte utvalget bra.

Skrevet

Kanskje nettbutikker tilbyr gavekort? Der er jo ofte utvalget bra.

Det er uaktuelt for akkurat denne gavemottakeren. Det hadde jeg tenkt å skrive i innlegget, men glemte det.

Skrevet

Det er uaktuelt for akkurat denne gavemottakeren. Det hadde jeg tenkt å skrive i innlegget, men glemte det.

Da må du vente på andre svar:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...