canticle Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Noen som vet om det skal byttes vann i løpet av den tiden pinnekjøttet vannes ut? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Jeg legger det i vann natta over og bytter vann om morgenen. Koker det utpå dagen. Alltid gjort det sånn og bra resultat, men tror ikke det er nødvendig å bytte vann. Kommer jo litt an på hvor salt det er også. 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Sett pinnekjøttet i en kjele eller bolle i oppvask-kummen. Så lar du nytt rent vann renne over noen ganger i løpet av tiden du vanner ut kjøttet. Jeg vanner ut i 24 timer og lar rent vann renne over ca fire ganger. 0 Siter
astridny Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Vi/jeg har aldri bytten vann. Har ikke hørt at noen gjør det eller. 0 Siter
morsan Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Smak og behag. Vi bytter alltid ut vannet, men da har vi hatt pinnekjøttet i en kjel som ikke gir så voldsomt mye plass for vann. Kanskje jeg ikke ville ha byttet dersom det var plass til enda mer vann oppi i tillegg til kjøttet? 0 Siter
tusseline Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Ja, man skal bytte vann en gang i løpet av utvanning. 0 Siter
tiliti Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Har prøvd med og uten, har ikke merket noen forskjell. Jeg bruker ganske stor kasserolle, med god plass til vann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.