Gjest bare lurer ikveld Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Har 2 jenter, 9 og 14 år gamle. Hvilken konsoll ville du valgt ? Kjenner ikke til noen av de, heller ikke spillene .... 0 Siter
Gjest bare lurer ikveld Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Wii - uten tvil:-) Da har vi heldigvis kjøpt riktig ))) Kjøpte den siste oppdaterte, altså svart utgave, var visst noen forbedringer på følsomheten på "pekeren", var det vel .... Kjøpte med et Mario spill også. Kan jeg spørre om hvorfor du velger Wii ? 0 Siter
Gjest bare lurer ikveld Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Wii. Kan jeg spørre om hvorfor du velger Wii ? 0 Siter
morsan Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Da har vi heldigvis kjøpt riktig ))) Kjøpte den siste oppdaterte, altså svart utgave, var visst noen forbedringer på følsomheten på "pekeren", var det vel .... Kjøpte med et Mario spill også. Kan jeg spørre om hvorfor du velger Wii ? Jeg må innrømme at jeg ikke har erfaring med Xbox;-) Men det fine med Wii er at man kan spille Nintendos egne spill på dem, og det har vært utrolig populært hos junior og kompisene. Jeg har inntrykk av at Xbox passer bedre for store ungdommer og voksne. 0 Siter
Gjest Wii Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Wii. Skal du kjøpe noe annet så bør du ihvertfall ikke kjøpe XBox 360, men heller PS3. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Wii. Skal du kjøpe noe annet så bør du ihvertfall ikke kjøpe XBox 360, men heller PS3. Hvorfor ikke Xbox? 0 Siter
Gjest Wii Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Hvorfor ikke Xbox? Masse feil og trøbbel med XBox 360. Uansett er både Wii og PS3 overlegne på alle måter. 0 Siter
Axcia Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Kan jeg spørre om hvorfor du velger Wii ? Fordi vi er veldig fornøyde med det :-) 0 Siter
Speak Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Wii. Kjempeartig. Her må du bruke kroppen for å spille, så det er jo et mye "sunnere" spill. Vi har brukt det mye til flere forskjellige spill. 0 Siter
tiliti Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Vi har Wii, MASSE morro for både barn, mor, far OG bestemor :-) Spesielt bowling ble en stor hit hos bestemor forrige jul. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Da har vi heldigvis kjøpt riktig ))) Kjøpte den siste oppdaterte, altså svart utgave, var visst noen forbedringer på følsomheten på "pekeren", var det vel .... Kjøpte med et Mario spill også. Kan jeg spørre om hvorfor du velger Wii ? Vi kjøpte Wii fordi spillene er bevegelsesaktiverte - du må bevege deg (i forskjellig grad) for å kunne spille spillene. Dessuten er det utrolig mange morsomme spill!!! Hos oss elsker far Tiger Woods golfspill, mor SuperMario og Wii Fit-spillene, jentene alt og minstemann på 4 Wii Fit - hoppbakken Et av de beste kjøp vi har gjort 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Vi har wii og det er veldig populært. Fine spill for jenter som de kan spille alene eller sammen med voksne. Vi i vår familie har mye glede av wii 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.