Gå til innhold

Nintendo WII /XBox 360 ?

Anbefalte innlegg

Gjest bare lurer ikveld
Skrevet

Har 2 jenter, 9 og 14 år gamle.

Hvilken konsoll ville du valgt ?

Kjenner ikke til noen av de, heller ikke spillene ....

Gjest bare lurer ikveld
Skrevet

Wii - uten tvil:-)

Da har vi heldigvis kjøpt riktig :))))

Kjøpte den siste oppdaterte, altså svart utgave, var visst noen forbedringer på følsomheten på "pekeren", var det vel ....

Kjøpte med et Mario spill også.

Kan jeg spørre om hvorfor du velger Wii ?

Gjest bare lurer ikveld
Skrevet

Wii.

Skrevet

Kjøpte den siste oppdaterte, altså svart utgave, var visst noen forbedringer på følsomheten på "pekeren", var det vel ....

Jeg må innrømme at jeg ikke har erfaring med Xbox;-)

Men det fine med Wii er at man kan spille Nintendos egne spill på dem, og det har vært utrolig populært hos junior og kompisene. Jeg har inntrykk av at Xbox passer bedre for store ungdommer og voksne.

Skrevet

Wii. Skal du kjøpe noe annet så bør du ihvertfall ikke kjøpe XBox 360, men heller PS3.

Skrevet

Wii. Skal du kjøpe noe annet så bør du ihvertfall ikke kjøpe XBox 360, men heller PS3.

Hvorfor ikke Xbox?

Skrevet

Hvorfor ikke Xbox?

Masse feil og trøbbel med XBox 360. Uansett er både Wii og PS3 overlegne på alle måter.

Skrevet

Fordi vi er veldig fornøyde med det :-)

Skrevet

Wii. Kjempeartig. Her må du bruke kroppen for å spille, så det er jo et mye "sunnere" spill.

Vi har brukt det mye til flere forskjellige spill.

Skrevet

Vi har Wii,

MASSE morro for både barn, mor, far OG bestemor :-)

Spesielt bowling ble en stor hit hos bestemor forrige jul.

Skrevet

Vi kjøpte Wii fordi spillene er bevegelsesaktiverte - du må bevege deg (i forskjellig grad) for å kunne spille spillene.

Dessuten er det utrolig mange morsomme spill!!!

Hos oss elsker far Tiger Woods golfspill, mor SuperMario og Wii Fit-spillene, jentene alt og minstemann på 4 Wii Fit - hoppbakken :)

Et av de beste kjøp vi har gjort :)

Skrevet

Vi har wii og det er veldig populært. Fine spill for jenter som de kan spille alene eller sammen med voksne. Vi i vår familie har mye glede av wii :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...