Gå til innhold

Bøkko og Mueller

Gjest irritert på idioten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om uttalelsen til Håvard Bøkko om at Peter Mueller bør komme tilbake til landslaget? Han ønsker at Mueller skal få en mindre rolle der han trener enkelte utøvere. Jeg syns det er kjempeegoistisk av Bøkko. Hadde han blitt utsatt for sexuell sjikanering tror jeg ikke han hadde likt at den som utøvde sjikanen kom tilbake. Hvis han på død og liv vil ha Mueller som trener får han leie ham inn privat.

Skrevet

Skulle jamt bare mangle om ikke Bøkko burde få ha et ord med i laget når det gjelder hvem som skal trene ham. Egoistisk eller ikke egoistisk, jeg mener altså han bør få det som han vil.

Skrevet

Skulle jamt bare mangle om ikke Bøkko burde få ha et ord med i laget når det gjelder hvem som skal trene ham. Egoistisk eller ikke egoistisk, jeg mener altså han bør få det som han vil.

Han må gjerne engasjere Mueller som trener privat, men jeg synes ikke at landslaget skal lønne ham. Det bør Bøkko klare å forstå.

Skrevet

Han må gjerne engasjere Mueller som trener privat, men jeg synes ikke at landslaget skal lønne ham. Det bør Bøkko klare å forstå.

Jeg er altså uenig. Ledelsen gjør det de må gjøre for å få resultater for de beste utøverne våre. Er man en del av eliten fungerer systemet sånn i Norge at man ikke betaler selv.

Skrevet

Jeg er altså uenig. Ledelsen gjør det de må gjøre for å få resultater for de beste utøverne våre. Er man en del av eliten fungerer systemet sånn i Norge at man ikke betaler selv.

Så du mener vi bør godta sjikanering av enkelte utøvere i eliten sålenge en av de andre (tydeligvis med høyere status) får gjøre som han vil? Det skal vel være visse etiske retningslinjer i toppidretten. Er det greit med mobbing i barneidretten så lenge de beste på laget får spille?

Flere av de beste utøverne i langrenn har nå skilt seg fra landslaget for å få det som de vil. Kanskje Bøkko bør tenke i samme baner? Han er da vitterlig god nok til å tiltrekke seg sponsorer.

Gjest Mrs Dooless
Skrevet

Veeel... Kan man ikke forholde seg til de etiske retningslinjene, så har man ingenting på landslaget å gjøre. Kan ikke Bøkko prestere uten å holde Mueller i hånda, så får han heller gå ut av landslaget og prestere på egenhånd. Da kan han hente Mueller inn så mye han vil. Men det hører ingensteds hjemme at treneren skal lønnes med offentlige midler og opptre i en offisiell, norsk setting når han oppfører seg på den måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...