Gå til innhold

Den hotteste fargen

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Rart du ikke linket til kjolen til statsministerfruen, hehe. Det er noe av det verste jeg har sett ;D

Skrevet

Den kler i hvert fall ikke jeg så da slipper jeg å kjøpe klær i vinter ;o)

Gjest Stæmså
Skrevet

Hi hi. Synes kanskje den fargen er penest på mørke mennesker :)

Da er den siste varianten din bedre kanskje, der ser vi jo ikke hvilke farger det er under *ler*

For øvrig så blir jeg like forundret hver gang jeg ser et sånt bilde. Hvilke uggabuggafolk er det liksom i 2010 som skal ha kjærringane sine gjemt under hele kleder som her.

Ja, ja, ikke ute etter å starte noe her altså :)

Skrevet

Hm - det er ti år siden grå "tekno-inspirerte" klær var siste mote. Det er sjelden jeg husker noe om moter, så jeg vil gjerne brife med at jeg husker hva som var hot i 1999.

Hvis trendsyklusen går ned i mindre enn ti år, rekker klærne mine å være moderne to ganger, ref. trådene om klesinnkjøp...

Skrevet

Hm - det er ti år siden grå "tekno-inspirerte" klær var siste mote. Det er sjelden jeg husker noe om moter, så jeg vil gjerne brife med at jeg husker hva som var hot i 1999.

Hvis trendsyklusen går ned i mindre enn ti år, rekker klærne mine å være moderne to ganger, ref. trådene om klesinnkjøp...

*he he* Selv en klokke som står stille viser riktig tid to ganger i døgnet;-)

Skrevet

De kan gjerne gå i den fargen, så blir ikke jeg tatt for å kopiere kjendisene i hvertfall :-). Sølv, grått og slike helkalde farger er noe jeg definitivt ikke kler. Men flott på disse, da :-)

Skrevet

:-)

Jeg kjøpte en delikat og nydelig kjole i den fargen da jeg var på juleshopping i Dusseldorf for litt siden:-)

Skrevet

*hehe*

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Du er ikke den eneste som mener det:-)

http://www.seher.no/830927/fru-stoltenberg-fikk-totalslakt-av-jan-thomas

Men du og jeg og mange andre kan mene det vi vil om kjolen uten å få Anniken Huitfeldt på nakken;-)

http://www.seher.no/831074/jan-thomas-faar-refs-etter-kjolehets

''Eli Hagen støtter derimot Jan Thomas krasse kritikk.

-Jeg har tålt mye dritt og fått dårlige terningkast. Det er tøft, men i denne sammenhengen er jeg enig med Jan Thomas.

- De har faktisk et ansvar å kle seg ordentlig når de representer sitt parti på Nobel-Gallaen. Det er lov å spørre noen om man kan gå slik, sier hun.''

- Hun spurte vel Jens, da? ;-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...