lu30 Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Sikkert vært flere innlegg om dette, men hva kjøper man til noen som har "alt" ? Ett ektepar som har godt med penger og sånn sett kjøper selv det de trenger, og har vel det meste av det beste. Fy søren, hater dette, hvert eneste år............... Hjeeeelp meg. Bare si noe genialt, ikke noe sånn der "adopsjon ol., vil ikke det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 En kurv med noe godt - fin sjokolade, håndlaget konfekt, en god kaffe / te, noen pene lys med matchende servietter f.eks. Har gitt bort sånt med gode tilbakemeldinger selv. ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Jeg skal gi et par et gavekort på en fin restaurant. De har også alt, så jeg håper gaven faller i smak. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Beskrivelsen stemmer egentlig godt nok til oss,- ikke det at vi har alt - men vi har alt det vi vil ha (har ikke veldig ekstravagant smak og har greie lønninger og lavt lån)... Dette ville alltid falle i smak hos oss (også fordi det forbrukes og ikke fyller opp): En ekstra god vin Gode kaffebønner (vi kverner selv, men er for gjerrige til å kjøpe de dyreste bønnene til daglig) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Hva med julepynt fra "gavermedmening.no" eller noe i den duren. Unicef har også fine juleting. Alternativt kan du via slike organisasjoner også gi ei geit til noen som trenger det. Eller du kan gi dem noe hjemmelaget - strikkede sokker/votter, julekaker, julebrød osv. 0 Siter
Gjest hanna min kanna Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Gavekort til teater eller operaen. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 En sånn kurv med juleblomst og pynt, det lages jo så mye flott med blomster. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Jeg har laget forskjellige kurver. Noen med velværeprodukter, andre med godis, blad, skrapelodd ovs. En personlig kurv. Ellers kan du jo gi gavekort på blomster? Abn. på blader de liker? Kjeks & vin? :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.