Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert vært flere innlegg om dette, men hva kjøper man til noen som har "alt" ?

Ett ektepar som har godt med penger og sånn sett kjøper selv det de trenger, og har vel det meste av det beste.

Fy søren, hater dette, hvert eneste år...............

Hjeeeelp meg.

Bare si noe genialt, ikke noe sånn der "adopsjon ol., vil ikke det.

Skrevet

En kurv med noe godt - fin sjokolade, håndlaget konfekt, en god kaffe / te, noen pene lys med matchende servietter f.eks. Har gitt bort sånt med gode tilbakemeldinger selv. :o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg skal gi et par et gavekort på en fin restaurant. De har også alt, så jeg håper gaven faller i smak.

Skrevet

Beskrivelsen stemmer egentlig godt nok til oss,- ikke det at vi har alt - men vi har alt det vi vil ha (har ikke veldig ekstravagant smak og har greie lønninger og lavt lån)...

Dette ville alltid falle i smak hos oss (også fordi det forbrukes og ikke fyller opp):

En ekstra god vin

Gode kaffebønner (vi kverner selv, men er for gjerrige til å kjøpe de dyreste bønnene til daglig)

Skrevet

Hva med julepynt fra "gavermedmening.no" eller noe i den duren. Unicef har også fine juleting.

Alternativt kan du via slike organisasjoner også gi ei geit til noen som trenger det.

Eller du kan gi dem noe hjemmelaget - strikkede sokker/votter, julekaker, julebrød osv.

Skrevet

En sånn kurv med juleblomst og pynt, det lages jo så mye flott med blomster.

Skrevet

Jeg har laget forskjellige kurver. Noen med velværeprodukter, andre med godis, blad, skrapelodd ovs. En personlig kurv.

Ellers kan du jo gi gavekort på blomster?

Abn. på blader de liker?

Kjeks & vin?

:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...