Gå til innhold

Anser du deg selv som "vellykket"?

Anbefalte innlegg

Gjest hanna min kanna
Skrevet

Amen :)

Jeg syns det er kvalmt at man må være høyt utdannet og ha fine jobber for å kalle seg vellykket. det viktigste er at man er fornøyd med tilværelsen.

Ha en jobb man trives med- men ikke nødvendigvis det heller, enkelte kan ikke jobbe av ulike grunner, men hvis de likevel trives i tilværelsen, har hobbyer de trives med, folk de er glad i - så er jo de og vellykket :)

Jeg føler meg vellykket - på samme måte som deg. Jeg har en venninne, hun har utdannelse og fin jobb - men leier en liten leilighet (selv om hun tjener bra tjener hun ikke bra nok til å kjøpe seg.... ) har inge kjæreste - eller mann, og ingen familie....

og hun sliter veldig med depresjoner.

Så i mine øyne er nok jeg mer vellykket enn henne,

ikke at jeg blærer meg - men jeg tror nok hun ser at selv om jeg ikke har mer enn 3 år yrkesskole så klarer jeg meg bedre enn henne :)

Det er utrolig at du mener at venninna di ikke er vellykket fordi hun leier en liten leilighet. Eier du et stort hus, mann, bil, barn og hund, ja og kanskje hage til og med. Og så glemte jeg garasjen.

Dobbel garasje med i hvert fall en ny volvo utenfor og så en liten snerten konebil, da er man i hvert fall vellykket.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

3

• Liliaceae

2

• løvinne71

2

• emmelina

2

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...