Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg skal gjøre dette:

Jeg har skjult innleggene fra en FB-venn som har vært veldig ivrig på å skrive innlegg. (innleggene dominerte alle andre innlegg.......) Men nå finner jeg ikke ut hvordan jeg skal få vedkommendes meldinger inn på siden min igjen.

Noen som vet hvordan jeg gjør det?

Skrevet

Om du går helt ned på siden der som du får nyhetsoppdatteringer så vil der stå "rediger valg" Da kommer det opp en liste med de du har valgt å ikke motta oppdatteringer på :)

Skrevet

Den enkleste måten jeg har funnet ut, er å gå inn på nyhetsfeeden og skjule ett innlegg/en person. Da kommer det opp et par linjer om det, med en link på hvor man kan redigere dette.

Skrevet

Om du går helt ned på siden der som du får nyhetsoppdatteringer så vil der stå "rediger valg" Da kommer det opp en liste med de du har valgt å ikke motta oppdatteringer på :)

Der var det, ja! Takk!

Skrevet

Den enkleste måten jeg har funnet ut, er å gå inn på nyhetsfeeden og skjule ett innlegg/en person. Da kommer det opp et par linjer om det, med en link på hvor man kan redigere dette.

Takk, nå har jeg to måter å gjøre det på :-)

Skrevet

Jeg lurer på en ting. Hvis jeg ordner innstillingene sånn at en person ikke får vite noe om sivilstatus feks. Kan den personen finne ut av det?

Skrevet

Jeg lurer på en ting. Hvis jeg ordner innstillingene sånn at en person ikke får vite noe om sivilstatus feks. Kan den personen finne ut av det?

Folk får ikke vite hva de ikke får vite, for å si det sånn.

Om du skjuler noe for enkelte, vil de ikke bli opplyst om dette, på samme måte som du ikke vet hva andre skjuler for deg :-)

Eneste måten å finne ut på er om noen ser på din profil via en annen bruker, f.eks en felles venninne el.l.

Skrevet

Vedkommende ser ikke opplysningene, nei, men vedkommende ser heller ikke om du har skjult opplysningene for alle eller bare for ham/henne.

AneM1365380603
Skrevet

Vedkommende ser ikke opplysningene, nei, men vedkommende ser heller ikke om du har skjult opplysningene for alle eller bare for ham/henne.

Jeg klarer ikke helt å stole på disse innstillingene, for jeg haket ut at en person ikke skal kunne se bildene mine, men likevel kommenterte den personen et bilde.

AneM1365380603
Skrevet

Er det statusen til vedkommende du vil ha bort, eller spill og alt annet tull h*n legger ut?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...