Gå til innhold

Datakyndige her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikonet øverst med bildet av et hus: startsiden min, har forsvunnet.

Noen som vet hvordan jeg får det fram igjen?

På forhånd takk.

Skrevet

Tenkter du da på oppgavelinjen? Hvilken browser bruker du? IE, Firefox, Opera?

Gjest Er vi venner nå?
Skrevet

Finn Internett Explorer eller den browseren du bruker i "startmenyen", og dra den ut på skrivebordet.

Husk akevitten når du har lykkes.

Skrevet

Aner ikke hvilken browser, hvordan finner jeg ut det da:-) ?

Skrevet

Finn Internett Explorer eller den browseren du bruker i "startmenyen", og dra den ut på skrivebordet.

Akevitt blir det ikke uansett, men et glass vin er ok, men spørs om det blir noe, om jeg får til dette..... men takk for svar.

Skrevet

Fant Internett explorer, men fikk ikke dratt den ut.

Skrevet

Du vet ikke hvilken nettleser du bruker? Det står sikkert Hjelp på den øverste linja på skjermen din, klikk der så finner du det ut.

Skrevet

Ja, er vel oppgavelinjen, helt øverst. Hadde "bildet av huset" der før: startsiden. Hvilken browser har jeg ikke greie på. Som du skjønner helt grønn på dette.

Skrevet

Du vet ikke hvilken nettleser du bruker? Det står sikkert Hjelp på den øverste linja på skjermen din, klikk der så finner du det ut.

Internett explorer står det.

Gjest Er vi venner nå?
Skrevet

Fant Internett explorer, men fikk ikke dratt den ut.

Pass på at alle vinduer er minimisert før du forsøker å dra ikonet ut på skrivebordet. Trykk på Internett Explorer ikonet, hold museknappen inne og dra det ut.

Gjest Er vi venner nå?
Skrevet

Akevitt blir det ikke uansett, men et glass vin er ok, men spørs om det blir noe, om jeg får til dette..... men takk for svar.

Ok! Drikk med sugerør da sånn at du ikke får syreskader på tennene dine. :)

Skrevet

Ok! Drikk med sugerør da sånn at du ikke får syreskader på tennene dine. :)

Ja, det skal jeg gjøre:-) Drikker ikke SÅ mye da.

Gjest Er vi venner nå?
Skrevet

Ja, det skal jeg gjøre:-) Drikker ikke SÅ mye da.

Det setter leveren din pris på! :)

Skrevet

Ja, er vel oppgavelinjen, helt øverst. Hadde "bildet av huset" der før: startsiden. Hvilken browser har jeg ikke greie på. Som du skjønner helt grønn på dette.

Oppgavelinjen ligger nederst på skjermen. :o)

Men du har antagelig rotet bort en av linjene øverst. Gå på Vis-menyen øverst og prøv deg frem med å klikke på verktøylinjer og så slå av og på de ulike linjene du får forslag om. :o)

Skrevet

Det setter leveren din pris på! :)

Helt klart, vet det. Jeg er opptatt av helse og kosthold:-)

Skrevet

Men du har antagelig rotet bort en av linjene øverst. Gå på Vis-menyen øverst og prøv deg frem med å klikke på verktøylinjer og så slå av og på de ulike linjene du får forslag om. :o)

Forstår ikke så mye av dette, men så plutselig "huset" et annet sted enn tidligere og i svart/hvitt så da er det vel det at jeg ikke har sett det etterat det flytta seg:-) Står helg til høyre nesten i høyre hjørnet nå. Mere midt på skjermen øverst og i gult før.

Er jo lettere og bare trykke her hver gang jeg skal tilbake til startsiden, kun et tastetrykk. Takk for svar.

Skrevet

Ikke hos meg;)

Skrevet

En browser er en nettleser. Altså IE er explorer, Firefox er en annen osv.

Men jeg skjønte jo nå at du ikke hadde IE oppe i det hele tatt.

Kan bare si jeg ikke lengter tilbake til den tiden jeg jobbet på support, fikk masse uforståelige spørsmål da altså ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...