Gå til innhold

Godt i gang med juleforberedelsene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er godt i gang med juleforberedelsene - har lagt på meg 1 kilo så langt i adventstiden! :-D Og har slett ikke tenkt å være direkte "avholdende" i jula heller.

Får ta et raid igjen etter jul på trening og sukker-kutt. :o)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• morsan

7

• Hønemoren

6

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*hehe* Jeg har ikke veid meg siden i sommer... Regner med at vekta har stått stille, siden alle klær fortsatt passer ;-)

Skrevet

*hehe* Jeg har ikke veid meg siden i sommer... Regner med at vekta har stått stille, siden alle klær fortsatt passer ;-)

Klærne passer her også, jeg har ikke sååå trange bukser at de sprekker på en kg! ;o)

Men tenk å sette frem en eske med brownies-biter på spiserommet når de vet at jeg har tidligvakt dagen etter...

Skrevet

Klærne passer her også, jeg har ikke sååå trange bukser at de sprekker på en kg! ;o)

Men tenk å sette frem en eske med brownies-biter på spiserommet når de vet at jeg har tidligvakt dagen etter...

*lol*

Skrevet

*lol*

En gang hadde vi fått en stor eske sjokolade og det beste forsvant selvfølgelig først. Etterhvert var det bare biter som ingen oss egentlig likte og sjefen kastet hele greia.

Jeg oppdaget det da jeg skulle ta en bit til:"Hvem er det som har kastet sjokoladen?!"

"Jeg, men du likte dem da ikke?"

"Men det betyr da ikke at jeg ikke spiser dem, det er jo sjokolade!" *Hehe*

Skrevet

En gang hadde vi fått en stor eske sjokolade og det beste forsvant selvfølgelig først. Etterhvert var det bare biter som ingen oss egentlig likte og sjefen kastet hele greia.

Jeg oppdaget det da jeg skulle ta en bit til:"Hvem er det som har kastet sjokoladen?!"

"Jeg, men du likte dem da ikke?"

"Men det betyr da ikke at jeg ikke spiser dem, det er jo sjokolade!" *Hehe*

*hehe* Det er faktisk mulig å slikke sjokoladen av kokosbitene i Twistposen også ;-)

Skrevet

*hehe* Det er faktisk mulig å slikke sjokoladen av kokosbitene i Twistposen også ;-)

''*hehe* Det er faktisk mulig å slikke sjokoladen av kokosbitene i Twistposen også ;-)''

Ja, ikke sant! Oppfinnsomheten kjenner ingen grenser! Er det noen som virkelig liker de kokosbitene forresten?

Skrevet

''*hehe* Det er faktisk mulig å slikke sjokoladen av kokosbitene i Twistposen også ;-)''

Ja, ikke sant! Oppfinnsomheten kjenner ingen grenser! Er det noen som virkelig liker de kokosbitene forresten?

Jeg skulle gjerne sett den sjokoladen ikke jeg skulle likt...

Skrevet

Jeg skulle gjerne sett den sjokoladen ikke jeg skulle likt...

Hvor ble det av svaret jeg skrev!? Jaja.

Jeg spiser det meste av sjokolade, men sjokolade med brennevinsfyll liker jeg ikke. Cuba kommer heller ikke over mine lepper, ei heller sjokolade med hard karamell, men flytende eller svært myk karamell går fint.

Hobby, Bounty, Snickers, Mars, Lion (Big Cat var et mye tøffere navn!), Crispo, Troika, Stratos - give it to me! Vanlig melkesjokolade fra Freia er kjedelig, men i mangel av noe annet så glir den ned den og! ;o)

Skrevet

Hvor ble det av svaret jeg skrev!? Jaja.

Jeg spiser det meste av sjokolade, men sjokolade med brennevinsfyll liker jeg ikke. Cuba kommer heller ikke over mine lepper, ei heller sjokolade med hard karamell, men flytende eller svært myk karamell går fint.

Hobby, Bounty, Snickers, Mars, Lion (Big Cat var et mye tøffere navn!), Crispo, Troika, Stratos - give it to me! Vanlig melkesjokolade fra Freia er kjedelig, men i mangel av noe annet så glir den ned den og! ;o)

Kommer ikke på noe jeg ikke liker av godteri - dessverre, kanskje ;-)

Skrevet

Kommer ikke på noe jeg ikke liker av godteri - dessverre, kanskje ;-)

Det meste av annet godis går ned her og... Kaaanskje med unntak av ekstremt surt smågodt. Men gi meg lakris eller rustne skruer eller noe sånt! *Sikle*

Skrevet

*kremt kremt*

Jeg liker de. :-)

Skrevet

Det meste av annet godis går ned her og... Kaaanskje med unntak av ekstremt surt smågodt. Men gi meg lakris eller rustne skruer eller noe sånt! *Sikle*

Rustent kommer på topp her også :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Har dessverre noe mer å ta av igjen i januar jeg også - jeg som var så godt i gang med både trim og sunnere kosthold. Men så kommer jula med alle forberedelser og avslutninger - og all konfekten og slikt vi får av levereandører.

Det værste er at alt tar så mye tid at jeg klarer ikke å finne nok tid til trimmen min :(

Men i romjula blir det nok noen skiturer iallefall. Også må det jo være lov å kose seg og nyte førjula også ;)

Skrevet

Har lagt på meg litt de siste månedene (i motsetning til å ta av, som da var ambisjonen), men det har ingen ting med juleforberedelser å gjøre.

Er ikke spesielt glad i julemat, og legger heldigvis ikke på meg i julen (dvs. legger ikke på meg mer enn ellers i året) :P

Skrevet

Ja :o) Mmmmm...

Gjest tenk det
Skrevet

Ja, de er de første jeg tar.

Skrevet

Henger meg på her:-)

Vi må jo kose oss i adventtiden, ikke bare i julen.

Som du skriver i januar blir det trening og sukkerkutt, går så bra så:-)

Skrevet

De siste jeg tar. De med bananfyll er best, deretter Dajm'n, synes nå jeg.

Skrevet

De siste jeg tar. De med bananfyll er best, deretter Dajm'n, synes nå jeg.

Banan-sjokoladen er NAM! De første jeg tar! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...