Gå til innhold

Godt i gang med juleforberedelsene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Banan-sjokoladen er NAM! De første jeg tar! :o)

Da har vi lik smak:-)

Savner de små banansjokoladene fra barndommen (veldig lenge siden) 5-6cm. lange med DET nydelige bananfyllet og husker store seigtopper, kjøpt stykkevis. Nam nam. Og Zebrakaramellene da.....Dette var på 60-70tallet, kanskje 50tallet også..årene går.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• morsan

7

• Hønemoren

6

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da har vi lik smak:-)

Savner de små banansjokoladene fra barndommen (veldig lenge siden) 5-6cm. lange med DET nydelige bananfyllet og husker store seigtopper, kjøpt stykkevis. Nam nam. Og Zebrakaramellene da.....Dette var på 60-70tallet, kanskje 50tallet også..årene går.

Snakker du om banansjokoladene med gult sånt foliepapir utenpå? Mmmm!

Skrevet

De finnes fortsatt. Så dem i en joker-butikk en gang for ikke så lenge siden. (Og kjøpte og spiste.)

Skrevet

De finnes fortsatt. Så dem i en joker-butikk en gang for ikke så lenge siden. (Og kjøpte og spiste.)

Sett, kjøpt og spist. Rene kinderegget med andre ord. ;o)

Skrevet

Sett, kjøpt og spist. Rene kinderegget med andre ord. ;o)

Bare mye, mye bedre. Og vanskeligere å få tak i.

Skrevet

De siste jeg tar. De med bananfyll er best, deretter Dajm'n, synes nå jeg.

Enig! Banansjokoladen er digg :) Nummer to er dajm eller lakris. Ingen av de andre orker jeg smaken av...

Skrevet

Enig! Banansjokoladen er digg :) Nummer to er dajm eller lakris. Ingen av de andre orker jeg smaken av...

Vi har samme smak! Men jeg hiver meg også over Tobleronen :-)

Skrevet

''*hehe* Det er faktisk mulig å slikke sjokoladen av kokosbitene i Twistposen også ;-)''

Ja, ikke sant! Oppfinnsomheten kjenner ingen grenser! Er det noen som virkelig liker de kokosbitene forresten?

''Er det noen som virkelig liker de kokosbitene forresten?''

Det er en av mine absolutt favoritter i twistposen:-)

Den verste må vel være helnøtt.

Skrevet

''Er det noen som virkelig liker de kokosbitene forresten?''

Det er en av mine absolutt favoritter i twistposen:-)

Den verste må vel være helnøtt.

Nøtta er jo god :o) Tror jeg liker alle jeg. Eller er vel ikke overbegeistra for aprikosgreia.

Skrevet

Nei, de er vel til dags dato?

Litt for søte om det er dem jeg tror du mener.

De jeg mener er mye mindre, halvparten så store og var som tidligere skrevet på 50-60tallet tenker jeg, begynner å bli gammal jeg skjønner du:-) Neida, er ikke eldre enn man gjør det til.

Skrevet

Nøtta er jo god :o) Tror jeg liker alle jeg. Eller er vel ikke overbegeistra for aprikosgreia.

De har slutta med aprokosgria... Hvilket jeg vet fordi det var en annen favoritt! :-(

Skrevet

Jøss.....akkurat samme rekkefølgen jeg velger. Nå fikk jeg lyst på Twist. Skynder meg og skriver det på julehuskelappen.

Har forresten et par Conjakk (ikke flasker altså:-) )liggende i ei kåpelomme. De gamle, gode, med gullpapir og gult papir utenpå. Har vært i mange, mange år. Så dem på disken i en Narvesen for ei uke siden og kjøpte et par, men helt glemt dem. Kanskje det blir kveldskos nå.

Skrevet

Vi har samme smak! Men jeg hiver meg også over Tobleronen :-)

:)

Toblerone-twist????

Skrevet

Jøss.....akkurat samme rekkefølgen jeg velger. Nå fikk jeg lyst på Twist. Skynder meg og skriver det på julehuskelappen.

Har forresten et par Conjakk (ikke flasker altså:-) )liggende i ei kåpelomme. De gamle, gode, med gullpapir og gult papir utenpå. Har vært i mange, mange år. Så dem på disken i en Narvesen for ei uke siden og kjøpte et par, men helt glemt dem. Kanskje det blir kveldskos nå.

Du elsker ikke tilfeldigvis Stratos og Troika også? ;-)

Kos deg med sjokolade med någo attåt ;)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg har gått _ned_ i det siste...:-)

Sånn går det når man skriver julekort! :-P

Skrevet

De har slutta med aprokosgria... Hvilket jeg vet fordi det var en annen favoritt! :-(

Så bra :o) Lenge siden jeg har spist twist. Var det en med jordbærfyll og? Ikke glad i sånne fruktgreier jeg :o(

Skrevet

Sånn går det når man skriver julekort! :-P

Mye god trim der:-)

Skrevet

Så bra :o) Lenge siden jeg har spist twist. Var det en med jordbærfyll og? Ikke glad i sånne fruktgreier jeg :o(

Jordbærfyllet var ikke noe godt, synes jeg.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

''*hehe* Det er faktisk mulig å slikke sjokoladen av kokosbitene i Twistposen også ;-)''

Ja, ikke sant! Oppfinnsomheten kjenner ingen grenser! Er det noen som virkelig liker de kokosbitene forresten?

Jeg liker kokosbitene! Heh, jeg liker vel egentlig alle unntatt marsipanbiten. Men er jeg nøden går den ned den også. Av sjokolade tror jeg det bare er after eight, troika og congackuler jeg ikke liker. Appelsinsjokoladen får også stå ifred.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...