Gå til innhold

Godt i gang med juleforberedelsene

Anbefalte innlegg

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Mye god trim der:-)

Er ikke så verst den øvelsen der man skriver handleliste, heller. Og jeg føler meg litt småsvett hver morgen etter jeg har åpna advendtskalenderen også. Verst er det vel egentlig når prøvesmakingen av julebaksten starter. Da kjenner jeg ofte blodsmaken i munnen og må sitte foran tv'n noen timer etterpå! :-P

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• morsan

7

• Hønemoren

6

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jordbærfyllet var ikke noe godt, synes jeg.

Nei, enig i den.

Skrevet

:)

Toblerone-twist????

Jepp - det har jeg sett flere ganger!

Vi kjøper aldri twist, men det hender jo jeg smaker en og annen av og til. Og i alle fall det siste året har det vært med Toblerone!

Skrevet

Er ferdig med gavene til sørlendingene (minus ei geit jeg skal kjøpe til min mor i morgen - Kirkens nødhjelp eller Strømmestiftelsen - og et selvlaget "gavekort" til min far på campingbord som han ønsker seg, men som ikke er å få tak i nå på vinteren, han skal få det til våren)

Har igjen gaver til jentene, men til 8-åringen skal vi kjøpe det der vi skal være i jula (mye bedre utvalg og kompetanse på ski og slalåmutstyr), og DS til 5-åringen bør vi vel få kjøpt i morgen.... 10-åringen får sin første mobil, og den ble kjøpt i dag.

Mannen min har igjen gaver til gamle tanter og onkler på hans side pluss hans mor, og sikkert til meg :-)

Julebrev er ferdig skrevet og stort sett ferdig postet/levert.

Vi har ikke pyntet ferdig, men det tar vi i morgen kveld....

Blir bare vanlig lørdagsvask her.

Og jeg sitter og nyter kvelden med et par små glass hjemmelaget plommelikør!!!

Skrevet

Vi kjøper aldri twist, men det hender jo jeg smaker en og annen av og til. Og i alle fall det siste året har det vært med Toblerone!

Enda så godt jeg liker Toblerone, synes jeg ikke den har noe i twistposen å gjøre .... *konservativ vedr godis*

Skrevet

Enda så godt jeg liker Toblerone, synes jeg ikke den har noe i twistposen å gjøre .... *konservativ vedr godis*

Det er jeg forsåvidt enig i, men trangen til å spise en Tobleronebit når den ligger foran meg i en twistblanding overgår prinspippet om twistens uforanderlighet!

Skrevet

Det er jeg forsåvidt enig i, men trangen til å spise en Tobleronebit når den ligger foran meg i en twistblanding overgår prinspippet om twistens uforanderlighet!

For all del - jeg spiser den jeg også!! :-) Får være grenser for prinsippfasthet *lol*

Skrevet

Du elsker ikke tilfeldigvis Stratos og Troika også? ;-)

Kos deg med sjokolade med någo attåt ;)

Nam, nam:-)

Hender også jeg kjøper en mandelstang.

Spiser ikke så ofte sjokolade altså, høres vel sånn ut.

I påsken er det Kvikk Lunsj som gjelder, Kvikk Lunsj og appelsin i påskefjellet, ååå, kan snart begynne å se fram til den tida nå da. Snart går det mot lysere tider igjen.

Skrevet

For all del - jeg spiser den jeg også!! :-) Får være grenser for prinsippfasthet *lol*

De fleste prinsippene jeg hadde i min ungdommelige prinsippfaste sfære, har falt....

Det eneste (?) jeg har holdt krampaktig på, er at jeg aldri tok hull i ørene - nettopp fordi alle andre gjorde det, og jeg skulle ikke gjøre som alle andre.

Sikkert noen flere da....

Skrevet

Jeg liker kokosbitene! Heh, jeg liker vel egentlig alle unntatt marsipanbiten. Men er jeg nøden går den ned den også. Av sjokolade tror jeg det bare er after eight, troika og congackuler jeg ikke liker. Appelsinsjokoladen får også stå ifred.

Vi kan godt dele sjokolade hører jeg! Marsipanen i twistposen er digg!

Skrevet

Vi har samme smak! Men jeg hiver meg også over Tobleronen :-)

Toblerone glemte jeg, den er ekkel! Usj. Men jeg tar gjerne lakrisen. :o)

Skrevet

''Er det noen som virkelig liker de kokosbitene forresten?''

Det er en av mine absolutt favoritter i twistposen:-)

Den verste må vel være helnøtt.

Enig med deg i alt du skriver. Kokosen er best og favorittbiten. Fjerner de den gidder ikke jeg kjøpe twist mer.(Men er en desperat nok spiser en den med helnøtt også, en bare spiser rundt:o)

Skrevet

Da må jeg lete eksra godt i Twistposen neste gang :)

Skrevet

Nam, nam:-)

Hender også jeg kjøper en mandelstang.

Spiser ikke så ofte sjokolade altså, høres vel sånn ut.

I påsken er det Kvikk Lunsj som gjelder, Kvikk Lunsj og appelsin i påskefjellet, ååå, kan snart begynne å se fram til den tida nå da. Snart går det mot lysere tider igjen.

Kvikk Lunsj er også godt, men kun utendørs ;-)

Skrevet

Kvikk Lunsj er også godt, men kun utendørs ;-)

''Kvikk Lunsj er også godt, men kun utendørs ;-)''

Tips: ta med en flaske med pannekakerøre og en liten stekepanne og stek pannekaker på bluss eller bål. Rull en stripe kvikk lunsj inn i pannekaka - mmmmm!!!! :o)

Skrevet

''Kvikk Lunsj er også godt, men kun utendørs ;-)''

Tips: ta med en flaske med pannekakerøre og en liten stekepanne og stek pannekaker på bluss eller bål. Rull en stripe kvikk lunsj inn i pannekaka - mmmmm!!!! :o)

Oj! Min første tanke var "æsj", men jo mer jeg tenker på det så tenker jeg at det kanskje ikke er så verst allikevel ;)

Skrevet

Oj! Min første tanke var "æsj", men jo mer jeg tenker på det så tenker jeg at det kanskje ikke er så verst allikevel ;)

Det er kjempegodt! Særlig ute på skitur. :o)

Skrevet

Det er kjempegodt! Særlig ute på skitur. :o)

Får se om vi våger å prøve oss på den varianten ;) Ungene liker det garantert! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...