Gå til innhold

Ekte juletre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Har du prøvd edelgran eller furu?''

Furu? No way. Da heller et skikkelig plasttre. Furu er ikke juletre.

Enig i det siste, furu er ikke juletre. Men det finnes en del forskrudde skapninger som mener det er furu som ER juletre.

Når det gjelder plasttre er jeg helt uenig, plasttre er utelukket for min del. Her er alternativene edelgran med allergiplager eller ikke noe juletre. (Og det har vært en reell problemstilling, før jeg fikk tipset om edelgran fikk jeg bronkitt i begynnelsen av januar hvert år.)

Skrevet

Enig i det siste, furu er ikke juletre. Men det finnes en del forskrudde skapninger som mener det er furu som ER juletre.

Når det gjelder plasttre er jeg helt uenig, plasttre er utelukket for min del. Her er alternativene edelgran med allergiplager eller ikke noe juletre. (Og det har vært en reell problemstilling, før jeg fikk tipset om edelgran fikk jeg bronkitt i begynnelsen av januar hvert år.)

Jeg vil helst ha en vakker vanlig gran jeg, synes de er finest. :o) Kjæresten sier hvert år at siden det er han som kjøper og betaler treet så skal han kjøpe furu - bare for å erte meg selvfølgelig, for han gjør det aldri. :o)

Plasttre er ikke aktuelt før vi er så gamle at vi ikke orker å styre med ordentlig tre - med mindre noen skulle utvikle allergi selvfølgelig.

Skrevet

Allergi er det eneste gode argumentet for plast-tre. Jeg synes ingen skal måtte lide seg gjennom julen p.g.a. allergier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...