Gå til innhold

Oppskrift på gode seigmenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er den store oppskriftdagen her på dol, tydeligvis :o)

Er det noen som har en god oppskrift på seigmenn?

Skrevet

Hvorfor lage seigmenn når det finnes så gode i butikken? ;)

Skrevet

Hvorfor lage seigmenn når det finnes så gode i butikken? ;)

Tja, jeg hører det sies at det er koselig å lage seigmenn sammen med avkommet nå før jul... Men kanskje greiere å kjøpe en pose i butikken og bruke tida foran TV i stedet? ;o)

Skrevet

Tja, jeg hører det sies at det er koselig å lage seigmenn sammen med avkommet nå før jul... Men kanskje greiere å kjøpe en pose i butikken og bruke tida foran TV i stedet? ;o)

''Men kanskje greiere å kjøpe en pose i butikken og bruke tida foran TV i stedet?''

Er ingen stor TV-fan, hva med heller å lage julepynt eller spille et spill sammen, while eating seigmen?

:P

Skrevet

''Men kanskje greiere å kjøpe en pose i butikken og bruke tida foran TV i stedet?''

Er ingen stor TV-fan, hva med heller å lage julepynt eller spille et spill sammen, while eating seigmen?

:P

Det med TV var ironi, da...

Men julepynt er jo også å få kjøpt i butikken.

:oP

Skrevet

Si fra om du finner en oppskrift som gir _gode_ hjemmelagde seigmenn da... De vi lagde i fjor var ikke gode i alle fall.

Skrevet

Det med TV var ironi, da...

Men julepynt er jo også å få kjøpt i butikken.

:oP

''Men julepynt er jo også å få kjøpt i butikken.

''

I motsetning til med seigmenn er hjemmelaget julepynt bedre enn kjøpt :-)

Skrevet

''Men julepynt er jo også å få kjøpt i butikken.

''

I motsetning til med seigmenn er hjemmelaget julepynt bedre enn kjøpt :-)

''I motsetning til med seigmenn er hjemmelaget julepynt bedre enn kjøpt :-)''

Mulig det - jeg har tilgode å smake hjemmelagde seigmenn. Blir kanskje skuffet ;o)

Skrevet

Si fra om du finner en oppskrift som gir _gode_ hjemmelagde seigmenn da... De vi lagde i fjor var ikke gode i alle fall.

Det skal jeg :o)

Skrevet

Vet mor lagde seigmenn et år da vi var små. De smakte absolutt ikke så godt som de kjøpte.

Skrevet

Vet mor lagde seigmenn et år da vi var små. De smakte absolutt ikke så godt som de kjøpte.

Ok. Men jeg har lyst til å prøve. Da kan jeg, om ikke annet, skryte av det på facebook! ;o)

Gjest Mirakelet
Skrevet

Ok. Men jeg har lyst til å prøve. Da kan jeg, om ikke annet, skryte av det på facebook! ;o)

Hehe ja du sier noe der :)

Skrevet

Har aldri fått gode hjemmelagde seigmenn. De blir bare altfor søte og har guffen konsistens. Sats på fløtekarameller i stedet :)

Skrevet

Har aldri fått gode hjemmelagde seigmenn. De blir bare altfor søte og har guffen konsistens. Sats på fløtekarameller i stedet :)

Har du en god oppskrift?

Men er karameller noe særlig å lage sammen med barn? Det er jo kjempevarmt, og må koke ganske lenge.

Skrevet

Det synes jeg høres ut som en god plan :)

Lykke til. Gleder meg til å høre hvordan det gikk :)

Skrevet

Har du en god oppskrift?

Men er karameller noe særlig å lage sammen med barn? Det er jo kjempevarmt, og må koke ganske lenge.

http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift19618.asp er ganske grei. De blir ganske klissete, men smaker mye bedre enn de harde smørkaramellene.

Kanskje ikke så veldig spennende å lage sammen med de minste barna, nei. Men spisingen kan godt gjøres i fellesskap! :D

Skrevet

http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift19618.asp er ganske grei. De blir ganske klissete, men smaker mye bedre enn de harde smørkaramellene.

Kanskje ikke så veldig spennende å lage sammen med de minste barna, nei. Men spisingen kan godt gjøres i fellesskap! :D

Takk.

Har lagt den til på lista over ting jeg skal gjøre før jul. Men jeg vet ikke hvor langt jeg kommer på den lista, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...