Luska Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 I dag er den store oppskriftdagen her på dol, tydeligvis ) Er det noen som har en god oppskrift på seigmenn? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Hvorfor lage seigmenn når det finnes så gode i butikken? 0 Siter
Luska Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Skrevet 17. desember 2009 Hvorfor lage seigmenn når det finnes så gode i butikken? Tja, jeg hører det sies at det er koselig å lage seigmenn sammen med avkommet nå før jul... Men kanskje greiere å kjøpe en pose i butikken og bruke tida foran TV i stedet? ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Tja, jeg hører det sies at det er koselig å lage seigmenn sammen med avkommet nå før jul... Men kanskje greiere å kjøpe en pose i butikken og bruke tida foran TV i stedet? ;o) ''Men kanskje greiere å kjøpe en pose i butikken og bruke tida foran TV i stedet?'' Er ingen stor TV-fan, hva med heller å lage julepynt eller spille et spill sammen, while eating seigmen? 0 Siter
Luska Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Skrevet 17. desember 2009 ''Men kanskje greiere å kjøpe en pose i butikken og bruke tida foran TV i stedet?'' Er ingen stor TV-fan, hva med heller å lage julepynt eller spille et spill sammen, while eating seigmen? Det med TV var ironi, da... Men julepynt er jo også å få kjøpt i butikken. :oP 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Tja, jeg hører det sies at det er koselig å lage seigmenn sammen med avkommet nå før jul... Men kanskje greiere å kjøpe en pose i butikken og bruke tida foran TV i stedet? ;o) Si fra om du finner en oppskrift som gir _gode_ hjemmelagde seigmenn da... De vi lagde i fjor var ikke gode i alle fall. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Det med TV var ironi, da... Men julepynt er jo også å få kjøpt i butikken. :oP ''Men julepynt er jo også å få kjøpt i butikken. '' I motsetning til med seigmenn er hjemmelaget julepynt bedre enn kjøpt :-) 0 Siter
Luska Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Skrevet 17. desember 2009 ''Men julepynt er jo også å få kjøpt i butikken. '' I motsetning til med seigmenn er hjemmelaget julepynt bedre enn kjøpt :-) ''I motsetning til med seigmenn er hjemmelaget julepynt bedre enn kjøpt :-)'' Mulig det - jeg har tilgode å smake hjemmelagde seigmenn. Blir kanskje skuffet ;o) 0 Siter
Luska Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Skrevet 17. desember 2009 Si fra om du finner en oppskrift som gir _gode_ hjemmelagde seigmenn da... De vi lagde i fjor var ikke gode i alle fall. Det skal jeg ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Vet mor lagde seigmenn et år da vi var små. De smakte absolutt ikke så godt som de kjøpte. 0 Siter
Luska Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Skrevet 17. desember 2009 Vet mor lagde seigmenn et år da vi var små. De smakte absolutt ikke så godt som de kjøpte. Ok. Men jeg har lyst til å prøve. Da kan jeg, om ikke annet, skryte av det på facebook! ;o) 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Ok. Men jeg har lyst til å prøve. Da kan jeg, om ikke annet, skryte av det på facebook! ;o) Hehe ja du sier noe der 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Har aldri fått gode hjemmelagde seigmenn. De blir bare altfor søte og har guffen konsistens. Sats på fløtekarameller i stedet 0 Siter
Orio Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Har aldri fått gode hjemmelagde seigmenn. De blir bare altfor søte og har guffen konsistens. Sats på fløtekarameller i stedet Har du en god oppskrift? Men er karameller noe særlig å lage sammen med barn? Det er jo kjempevarmt, og må koke ganske lenge. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Ok. Men jeg har lyst til å prøve. Da kan jeg, om ikke annet, skryte av det på facebook! ;o) Det synes jeg høres ut som en god plan Lykke til. Gleder meg til å høre hvordan det gikk 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Har du en god oppskrift? Men er karameller noe særlig å lage sammen med barn? Det er jo kjempevarmt, og må koke ganske lenge. http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift19618.asp er ganske grei. De blir ganske klissete, men smaker mye bedre enn de harde smørkaramellene. Kanskje ikke så veldig spennende å lage sammen med de minste barna, nei. Men spisingen kan godt gjøres i fellesskap! 0 Siter
Orio Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift19618.asp er ganske grei. De blir ganske klissete, men smaker mye bedre enn de harde smørkaramellene. Kanskje ikke så veldig spennende å lage sammen med de minste barna, nei. Men spisingen kan godt gjøres i fellesskap! Takk. Har lagt den til på lista over ting jeg skal gjøre før jul. Men jeg vet ikke hvor langt jeg kommer på den lista, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.