Gå til innhold

Skrive på facebook med mobilen

Anbefalte innlegg

Gjest ikke på jobb
Skrevet

Når noen oppdaterer status via mobilen kan man jo se dette via et ikon, og at det står "mobile upload" ved siden av.

Gjelder det også når man skriver på veggen til noen andre? Lurer fordi jeg ser noen er på facebook i arbeidstida, men de har ikke lov å bruke pc-en til dette. Vil gjerne vite om det er mulig at det de skriver kommer fra mobilen.

Gjest ikke på jobb
Skrevet

Det er fullt mulig å skrive i fra mobilen ja.

Ordla meg klønete. Vil det alltid være et mobil-ikon ved siden av når man skriver på facebook med mobil? Eller må det være fra en pc når dette ikonet ikke er tilstede?

Skrevet

Ordla meg klønete. Vil det alltid være et mobil-ikon ved siden av når man skriver på facebook med mobil? Eller må det være fra en pc når dette ikonet ikke er tilstede?

Det kommer ikke alltid mobil-ikon, selv om du er på facebook fra mobilen.

Vet ikke helt hvorfor....

Skrevet

Dersom man skriver fra mobil/ iPhone blir dette alltid spesifisert, mens det som skrives fra pc aldri merkes på noe vis. :)

Skrevet

Svarte litt fort. Kommentarer på ANDRES status merkes ikke når den sendes fra mobil, mens oppdatering av EGEN status merkes. :)

Gjest Mirakelet
Skrevet

Ja, jeg var innom en dag med mobilen pga facebook er sperret,

men jeg måtte sjekke adressen til noen jeg skulle sende pakke til rett etter jobb, de står ikke på telefonkatalogen.no, men hadde sendt meg en mail på facebook...

så jeg logget kjapt inn med mobilen, var litt vrient å finne inboksen, men fant den til slutt :)

sjekket og logget ut igjen.

Skrevet

iPhone har i alle fall en bra Facebook-applikasjon. Er vel en del Android og Windows mobiler som har det også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...