Gå til innhold

kjøpe gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mottatt en gave til barnet mitt fra en venninne, egentlig har jeg sluttet å sende gaver til venner, men føler vi blir litt skyldige når barnet mitt får. Skal jeg sende henne en gave - men skrive fra barnet mitt og ikke fra meg?

Skrevet

helt opp til deg selv. Man trenger ikke gi selv om man får mener jeg. Noen ganger venter jeg helt til det siste med å gi gave feks til en god nabo, nettopp fordi jeg ønsker å gi ikke å få.:-)

Skrevet

Hvis hun har barn selv kan du godt gi en liten ting fra ditt barn til hennes barn. Men om hun ikke har barn er det ikke nødvendig å gi noe tilbake til henne, hvis ikke hun og barnet har et spesielt nært forhold. (synes det er annerledes med venninner som er mye sammen med barnet, passer det osv)

Skrevet

Jeg ville gitt gave, med mindre du har gitt direkte beskjed om at du har sluttet å gi :-)

Skrevet

Jeg tolket feil, det er fra din venninne - ikke din venninnes barn?

gave fra voksen til barn trenger ikke gjengjeldes ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...