Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ha et vidundermiddel til å vaske dusjkabinettet. Noe som gjør det helt rent, uten å etterlate stygge striper. Noe som er enkelt å bruke, uten å inneholde en masse merkelige stoffer. (Det er en del ting jeg kan reagere på i vaskemidler.) Eller kanskje løsningen er den rette mikrofiberkluten.

Kort sagt, jeg vil ha et middel som er like fantastisk som reklamen sier.

Skrevet

Jeg sverger til Swiffer Magic Eraser. Hvite svamper - ingen lukt eller kjemisk effekt på huden. Aner ikke hva som er i dem, men reint blir det! Og det påvirker ikke pusten.

Det rådet har jeg delt utallige ganger her inne. Det er alltid noen greier som gjør det reinere osv. Men dette er definitivt det enkleste.

Skrevet

Jeg sverger til Swiffer Magic Eraser. Hvite svamper - ingen lukt eller kjemisk effekt på huden. Aner ikke hva som er i dem, men reint blir det! Og det påvirker ikke pusten.

Det rådet har jeg delt utallige ganger her inne. Det er alltid noen greier som gjør det reinere osv. Men dette er definitivt det enkleste.

Funker de svampene på kalkbelegget i dusjen???? I så fall er du en engel som kommer med det tipset!!!!

Skrevet

Funker de svampene på kalkbelegget i dusjen???? I så fall er du en engel som kommer med det tipset!!!!

Jeg må innrømme at jeg prøvde dem på en dusj som var veeeldig grå en gang. Og der ble det svake spor igjen av vannstripene både på dusjvegger og fliser. Men nylonvask tok det meste. Så vedlikeholdes det innimellom med svampen.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg prøvde dem på en dusj som var veeeldig grå en gang. Og der ble det svake spor igjen av vannstripene både på dusjvegger og fliser. Men nylonvask tok det meste. Så vedlikeholdes det innimellom med svampen.

Hmmm... Tror jeg har en svamp liggende hjemme, får teste på mitt eget dusjkabinett før jeg går løs på kjæresten sitt. :o)

Gjest majas mamma
Skrevet

Jeg bruker bare varmt vsann med halparten salmiakk og Zalo. Bruker microfibervott på veggene, skyller med varmt vann og bruker nal. Ingen strper eller render. Hvis det er litt lenge siden jeg vasket kan det hende jeg må gni litt, men stort sett går det veldig fint. Nede i selve kummen bruker jeg samme blanding, men bruke en Gryteskrubb. Tar alt.

Skrevet

Hmmm... Tror jeg har en svamp liggende hjemme, får teste på mitt eget dusjkabinett før jeg går løs på kjæresten sitt. :o)

''Tror jeg har en svamp liggende hjemme, får teste på mitt eget dusjkabinett før jeg går løs på kjæresten sitt''

Gosh

;)

Skrevet

Hvor kjøpes disse svampene?

Skrevet

Hvor kjøpes disse svampene?

På vanlig dagligvarebutikk. Tror kanskje ikke Rema har, men Eurospar har i hvert fall.

Skrevet

Er du også plaget med at forskjellige vaskemidler virker på pusten?

Skrevet

Er du også plaget med at forskjellige vaskemidler virker på pusten?

Ja, de plager meg veldig. Kan ikke skjønne hvorfor det trenger å være så mye parfyme i de, og kjemikaliene i dusjsprayer og lignende tar knekken på pusten. Gikk over til Enjo sitt såpefrie moppesystem. Tror egentlig jeg kunne vaska såpefritt uten å kjøpe så dyrt brukerutstyr - bare med en liten dasj zalo i vannet ved såpebehov.

Skrevet

Ingen vaskemidler er så fantastiske som reklamen sier. Men oppvaskmaskinpulver er ganske bra. Blandes i vann og spyles på.

Skrevet

Ingen vaskemidler er så fantastiske som reklamen sier. Men oppvaskmaskinpulver er ganske bra. Blandes i vann og spyles på.

''Men oppvaskmaskinpulver er ganske bra. Blandes i vann og spyles på.''

Genialt! Det tar jo det meste! Må prøves om ikke svampen lever opp til forventningene.

Skrevet

Genialt! Det tar jo det meste! Må prøves om ikke svampen lever opp til forventningene.

Du får ha litt pulver på svampen, så skal du se det gjør susen ;)

Skrevet

Du får ha litt pulver på svampen, så skal du se det gjør susen ;)

De hvite svampene skal kun fuktes med vann. :o) Men om de ikke funker skal jeg prøve oppvaskmaskinpulver på vanlig svamp ja, at jeg ikke har tenkt på det!

Skrevet

*søren*

Kan man ikke stole på reklamen engang, nå. Hva med rynkekremer og supervitaminer? Kan de leve opp til det reklamen lover?

Oppvaskmaskinpulver hadde jeg aldri tenkt på selv, skal prøve det før jeg går til innkjøp av flere dyre vidundermidler.

hidi, the scorpion
Skrevet

*søren*

Kan man ikke stole på reklamen engang, nå. Hva med rynkekremer og supervitaminer? Kan de leve opp til det reklamen lover?

Oppvaskmaskinpulver hadde jeg aldri tenkt på selv, skal prøve det før jeg går til innkjøp av flere dyre vidundermidler.

''Kan man ikke stole på reklamen engang, nå. Hva med rynkekremer og supervitaminer? Kan de leve opp til det reklamen lover?''

NEI! Og det er så dårlig gjort:((((

For oss som vil leve livet som en reklame! Hva gjør vi nå?

Og hva er egentlig sunn fornuft?

Skrevet

''Kan man ikke stole på reklamen engang, nå. Hva med rynkekremer og supervitaminer? Kan de leve opp til det reklamen lover?''

NEI! Og det er så dårlig gjort:((((

For oss som vil leve livet som en reklame! Hva gjør vi nå?

Og hva er egentlig sunn fornuft?

Sunn fornuft er i hvert fall rettferdig fordelt. Det er ingen som klager på å ha fått for lite.

Skrevet

*søren*

Selvsagt kan vi stole på reklame på alle alndre vidundermidler med vitaminer osv. Disse er jo ikke så enkle å sjekke om virker, og da må vi jo tro på dem *ler*

Skrevet

Fungerer ganske bra synes jeg. Men man må jo skrubbe litt på dette også. Som på alle andre ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...