Gå til innhold

nick har svelget slangen

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har en australsk kompis som ble pumpet pga akutt alkoholforgitning. Han ble så sjokkert at han sluttet å drikke i over ei uke!

Det er _lang- tid for en fra Australia!

Mulig;))

Jeg hadde slutta å drikke tvert!

Trodde virkelig at de ville drepe meg _før_ forløsningen, men så satte narkosen inn, og jeg var i himmelen;)))

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

12

• Caloni Makaroni

9

• Dorthe

5

• løvinne71

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mulig;))

Jeg hadde slutta å drikke tvert!

Trodde virkelig at de ville drepe meg _før_ forløsningen, men så satte narkosen inn, og jeg var i himmelen;)))

Hvorfor pumpet de deg? Sheila tok keisersnitt og det var aldri tale om noen pumping. Kan ikke huske at hun fastet heller.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvorfor pumpet de deg? Sheila tok keisersnitt og det var aldri tale om noen pumping. Kan ikke huske at hun fastet heller.

Fordi det var et hastekeisersnitt, og dumme meg hadde spist frokost (6 timer før);)

Husker en sykepleier sa, på vei til operasjonssalen, hun har neglelakk på neglene, og svaret var ; Drit i det få henne opp på bordet!

Negler er et viktig sjekkepunkt for anestesilegene.

Skrevet

På tykkelse med en blyant? Ikke de slangene jeg er blitt utsatt for, hvis du ikke er vant til veldig tykke blyanter.

Og det er fullt mulig å kaste opp med en slange ned gjennom halsen.

Heldigvis har jeg stort sett vært borti bare tålmodige og forståelsesfulle leger. Som skjønner nytten av å dope ned vettskremte pasienter.

Skrevet

Faen, jeg skal ta en sånn undersøkelse innen et par-tre mnd, og burde ikke lest dette! *grøsse* Tror jeg må drikke meg full og glemme at jeg har lest det *nikke*.

Ta en telefon til avdelingen, eller be fastlegen skrive et brev og forklare det hvis du er veldig redd. Det finnes mye bra dop som du kan få i sånne situasjoner, også ting som gjør at du nærmest halvsover.

Skrevet

Jeg liker ikke hele den kombinasjonen "neida, gjør ikke vondt" og "bare gi opp all motstand" :P Men godt tips det der med å puste med munnen likevel, om jeg forsto det rett, da.

He he, jeg skjønner ;-)

Men det gjør jo ikke direkte vondt da, er mer ubehagelig. Men heldigvis relativt fort gjort. :-)

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle få den hageslangen ut av halsen, han la meg bakover i stolen og kjørte den 50 cm inn på noen sekunder.

Au!

Men tatt i betrakning for hva de undersøker for, er det jo bedre å få det undersøkt. Men blir kjekt når de tar i bruk sånne små kamera, de sender igjennom kroppen. Hvis de er like bra da.

Skrevet

Fordi det var et hastekeisersnitt, og dumme meg hadde spist frokost (6 timer før);)

Husker en sykepleier sa, på vei til operasjonssalen, hun har neglelakk på neglene, og svaret var ; Drit i det få henne opp på bordet!

Ah, blå negler = dårlige nyheter.

Skrevet

Au!

Men tatt i betrakning for hva de undersøker for, er det jo bedre å få det undersøkt. Men blir kjekt når de tar i bruk sånne små kamera, de sender igjennom kroppen. Hvis de er like bra da.

Men jeg sjekket for hemorider, kunne de ikke tittet inni der mens jeg lå i narkosen uansett. Men jeg har hørt at andre ikke synes det var så ille så han var uforsiktig. Analsex ville jo vært bare blåbær i forhold.

Skrevet

Men jeg sjekket for hemorider, kunne de ikke tittet inni der mens jeg lå i narkosen uansett. Men jeg har hørt at andre ikke synes det var så ille så han var uforsiktig. Analsex ville jo vært bare blåbær i forhold.

*gjenta for seg selv: Slutte å lese fra 100 nyeste i tråder jeg ikke har fulgt med i*

Fikk nesten gløggen i halsen av å lese om hemorroider og analsex i en tråd som omhandler svelging av slanger!! ;-)

Skrevet

*gjenta for seg selv: Slutte å lese fra 100 nyeste i tråder jeg ikke har fulgt med i*

Fikk nesten gløggen i halsen av å lese om hemorroider og analsex i en tråd som omhandler svelging av slanger!! ;-)

Ikke akkurat slike ting jeg pleier å skrive om heller kanskje ;o)

Gjest Been there, done that
Skrevet

Faen, jeg skal ta en sånn undersøkelse innen et par-tre mnd, og burde ikke lest dette! *grøsse* Tror jeg må drikke meg full og glemme at jeg har lest det *nikke*.

Du skal få et tips av meg som gjør det hele mer levelig: Få assistenten til å passe på at du ha haka så langt mot brystet som mulig hele tiden. Da får du ikke slangen i press mot strupehodet, og du slipper brekninger.

Instinktivt vil du rette ut nakken, så assistenten må være påpasselig og tørre å holde igjen. Så kan du konsentrere deg om å puste med munnen, rolig.

Det går utrolig fort når man greier dette, og du slipper de sykt ekle brekningene.

Lykke til!!!!

Caloni Makaroni
Skrevet

Du skal få et tips av meg som gjør det hele mer levelig: Få assistenten til å passe på at du ha haka så langt mot brystet som mulig hele tiden. Da får du ikke slangen i press mot strupehodet, og du slipper brekninger.

Instinktivt vil du rette ut nakken, så assistenten må være påpasselig og tørre å holde igjen. Så kan du konsentrere deg om å puste med munnen, rolig.

Det går utrolig fort når man greier dette, og du slipper de sykt ekle brekningene.

Lykke til!!!!

Jeg noterer alle slike tips! Takk!

Caloni Makaroni
Skrevet

Ta en telefon til avdelingen, eller be fastlegen skrive et brev og forklare det hvis du er veldig redd. Det finnes mye bra dop som du kan få i sånne situasjoner, også ting som gjør at du nærmest halvsover.

Jeg var egentlig ikke redd før jeg leste nicks tråd :P

Gjest Been there, done that
Skrevet

Dette må være noen år siden, tror jeg, for jeg hadde et hastesnitt for 10 år siden, og det var aldri snakk om å pumpe meg selv om siste måltidet var knappe 2 timer før forløsningen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Dette må være noen år siden, tror jeg, for jeg hadde et hastesnitt for 10 år siden, og det var aldri snakk om å pumpe meg selv om siste måltidet var knappe 2 timer før forløsningen.

Virkelig? Så deilig da ;)

Mitt keisersnitt var for tjue år siden...;) Men jeg glemmer det _aldri_

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...