nick Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Indisk trønder eller afrikanske raseben? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Indisk trønder - en ren indertier! ;o) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Gidder ikke å se engang:( Ingen av dem var verdig en plass i finalen. 0 Siter
Gjest æ e trønder æ Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Chand er den eneste av dem som jeg kan se har en virkelig X-factor :-). Penere stemme enn Åge til og med!! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Chand er den eneste av dem som jeg kan se har en virkelig X-factor :-). Penere stemme enn Åge til og med!! Kunne ikke vært mer uenig! Mannen kan knapt synge...! 0 Siter
nick Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Skrevet 18. desember 2009 Indisk trønder - en ren indertier! ;o) Hehe, og nå sa hu Thorstvedt? at han skal synge den samelåten? Samelåten? Ålålelåle? 0 Siter
nick Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Skrevet 18. desember 2009 Kunne ikke vært mer uenig! Mannen kan knapt synge...! Han er litt sur, men jeg tror det er fordi han mangler et tre. Alle som har sett indiske filmer vet at de elsker å danse frem og tilbake bak et tre mens de synger. 0 Siter
Gjest æ e trønder æ Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Kunne ikke vært mer uenig! Mannen kan knapt synge...! Tull på deg :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Hehe, og nå sa hu Thorstvedt? at han skal synge den samelåten? Samelåten? Ålålelåle? Den same låten som han sang på en eller annen audition. ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Kunne ikke vært mer uenig! Mannen kan knapt synge...! Han synger rent og pent, men klokkeklar sølvguttstemme har han ikke. Men for all del - Shackles er også flinke! ) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Han er litt sur, men jeg tror det er fordi han mangler et tre. Alle som har sett indiske filmer vet at de elsker å danse frem og tilbake bak et tre mens de synger. ÅÅhh, er der _derfor_ ) Jeg fulgte med helt til de beste ble stemt ut, så finalekampen for klare seg uten meg;) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Han synger rent og pent, men klokkeklar sølvguttstemme har han ikke. Men for all del - Shackles er også flinke! ) For meg, så er de begge en katastrofe! Skal ikke se på finalen i kveld, og bryr meg katta om hvem som vinner... Kommer ikke til å kjøpe noen plate uansett. 0 Siter
Gjest æ e trønder æ Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Kunne ikke vært mer uenig! Mannen kan knapt synge...! Forresten så synger Shackles ganske falskt akkurat nå 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 For meg, så er de begge en katastrofe! Skal ikke se på finalen i kveld, og bryr meg katta om hvem som vinner... Kommer ikke til å kjøpe noen plate uansett. Når Chand kommer med plate, noe han kommer til å gjøre uansett om han vinner eller ikke, blir den nok innkjøpt her. ) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Når Chand kommer med plate, noe han kommer til å gjøre uansett om han vinner eller ikke, blir den nok innkjøpt her. ) Deg om det;) Men du er jo trønder... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Deg om det;) Men du er jo trønder... Jepp og vi liker den typen musikk, både kjæresten og jeg. ) Men forleden dag kjøpte han Bjørn Eidsvågs beste - nydelig plate det også! 0 Siter
nick Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Skrevet 18. desember 2009 Forresten så synger Shackles ganske falskt akkurat nå De låter veldig bra når de synger sammen, men hver for seg skjærer det litt ut av og til. 0 Siter
nick Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Skrevet 18. desember 2009 Jepp og vi liker den typen musikk, både kjæresten og jeg. ) Men forleden dag kjøpte han Bjørn Eidsvågs beste - nydelig plate det også! Jeg nominerer feledama som vinner! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Jepp og vi liker den typen musikk, både kjæresten og jeg. ) Men forleden dag kjøpte han Bjørn Eidsvågs beste - nydelig plate det også! Jeg kritiserer ingen for smak;) Eidsvåg er flink, ingen tvil om det! 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Indisk trønder - en ren indertier! ;o) Helt enig med deg. Chand må vinne:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.