Gå til innhold

Chand eller Shackles?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shackles helt klart. Blir tullete av å høre på Chand! Han er sikkert artig etter et par 6pakninger, men....

Skrevet

Jepp og vi liker den typen musikk, både kjæresten og jeg. :o)

Men forleden dag kjøpte han Bjørn Eidsvågs beste - nydelig plate det også!

Du får se på NRK1 nå :-)

Skrevet

Jepp og vi liker den typen musikk, både kjæresten og jeg. :o)

Men forleden dag kjøpte han Bjørn Eidsvågs beste - nydelig plate det også!

Jeg lurer på om Bjørn Eidsvågs Beste skal være under treet i år....-)

Skrevet

Blir overrasket om ikke Chand vinner, ettersom han, såvidt jeg kan huske, aldri har vært i omsynging. Han har vært folkets favoritt siden starten.

Men jeg har ikke engasjert meg så mye i denne konkurransen, men den jeg har likt litt bedre enn de andre er ute av dansen.

Skrevet

chand!! shackles kan jeg ikke fordra..

Ikke jeg heller...De er så plastikk, sex og silikon at det blir for mye av det gode. Selv om de har flotte sangstemmer. Og så kunne Mira, som deres mentor, ha roet ned noen hakk i sin evige entusiasme. Det ble litt slitsomt i lengden.....

Skrevet

Ikke jeg heller...De er så plastikk, sex og silikon at det blir for mye av det gode. Selv om de har flotte sangstemmer. Og så kunne Mira, som deres mentor, ha roet ned noen hakk i sin evige entusiasme. Det ble litt slitsomt i lengden.....

Yepp, og så kunne hun tatt et seksmåneders medlemskap på treningsstudio.

Skrevet

Jeg blir "litt" lei av den evige fokuseringen din på utseendet til kvinner i alle sammenhenger. Men det vet du vel? :-) Mira er slitsom med alle sine utbrudd, alle sine tårer og følelser- og ikke minst sin uproffesjonalitet i denne sammenhengen. Verken mer eller mindre:-)

Skrevet

irriterende at de tror de er best.. huff..

Skrevet

irriterende at de tror de er best.. huff..

Trodde..kanskje :-) Ikke nå lenger:-) Men jeg er enig at det var irriterende.

Skrevet

Ro dæ ne, Franså-ass!

Skrevet

Trodde..kanskje :-) Ikke nå lenger:-) Men jeg er enig at det var irriterende.

og de uttrykkene til hu der charlotte.. herregud.. jaja mye rart å irritere seg over :P

Skrevet

og de uttrykkene til hu der charlotte.. herregud.. jaja mye rart å irritere seg over :P

Jeg aner ikke hvem som er hvem av de lyse jentene...De ser helt like ut for meg :-)

Skrevet

Jeg aner ikke hvem som er hvem av de lyse jentene...De ser helt like ut for meg :-)

hehe..

Skrevet

Jeg blir "litt" lei av den evige fokuseringen din på utseendet til kvinner i alle sammenhenger. Men det vet du vel? :-) Mira er slitsom med alle sine utbrudd, alle sine tårer og følelser- og ikke minst sin uproffesjonalitet i denne sammenhengen. Verken mer eller mindre:-)

Hun er på god vei til å bli noe mere, det er helt sikkert.

Jeg er mann, hva tror du jeg fokuserer på? Fargen på kjolen? Sminken? Veska? Stemmen?

Skrevet

Shackles kommer til å nå langt i verden, chand vil rocke Norge.

Skrevet

Shackles kommer til å nå langt i verden, chand vil rocke Norge.

"Shackles kommer til å nå langt i verden"

Du tuller?? Tror du virkelig det?? Det finnes da nok av jentegrupper i verden som er 1000 ganger bedre, råere, mer sexy osv, og det er det som selger. Shackles har ikke sjans i utlandet etter min mening. Men du skal få lov til å si "told you so" om det skulle vises at jeg tar feil:-)

Skrevet

Du tuller?? Tror du virkelig det?? Det finnes da nok av jentegrupper i verden som er 1000 ganger bedre, råere, mer sexy osv, og det er det som selger. Shackles har ikke sjans i utlandet etter min mening. Men du skal få lov til å si "told you so" om det skulle vises at jeg tar feil:-)

Enig med deg. De er over gjennomsnittet bedre å synge enn mange av jentene i denne bransjen,(uten at det trenger å si all verden) og selv om de ser helt ok ut, skal det mye til av krav i forhold til sexy dans og og utseende i denne lille nisjen til å klare seg over lengre tid, eller kortere.

Skrevet

Enig med deg. De er over gjennomsnittet bedre å synge enn mange av jentene i denne bransjen,(uten at det trenger å si all verden) og selv om de ser helt ok ut, skal det mye til av krav i forhold til sexy dans og og utseende i denne lille nisjen til å klare seg over lengre tid, eller kortere.

Nettopp:-)

Skrevet

hehe ja vi får se. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...