Gå til innhold

Julegave fra jobben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får (heldigvis) stort sett bare julehilsener (kort eller mail) fra våre leverandører. De rauseste gir en kalender - noen store og noen litt mindre. Disse blir jo pakket opp med en gang vi mottar dem.

Et unntak: Jeg fikk i går en gave som jeg ikke skjønte hva var. En merkelig rund rull med stoff i forskjellige blånyanser. Bruksanvisningen fortalte meg at denne rullen kunne brukes som både skjerf i halsen og som tørkle på hodet. Tviler på at jeg kommer til å bruke den :-)

En buff? Det er jo et knallsmart plagg!

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• Colette

7

• Lillemus

5

• trollemor;o)

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepp.... Erter, og faenskap... Og hermestisk frukt. Usj..

Eneste positive er en pose twist, konfekt og en pose seimenn...

Oi, det var kjipe greier! Jeg trodde du mente litt mer ekslusive varer på glass!

Skrevet

Skjønte ikke at det var buff basert på dne forklaringen, men det høres jo sannsynlig ut.

Skrevet

Oi, det var kjipe greier! Jeg trodde du mente litt mer ekslusive varer på glass!

Ja, det hadde jo vært en fin gave. Men denne eska er nitrist...Og har inneholdt det samme i sikkert 20år....

Skrevet

Den blir åpnet med en gang. Under juletre-pakker er forbeholdt personlige gaver hos oss.

Dermed er det ikke sagt at jeg ikke setter pris på å få en ting fra arbeidsgiver altså, for det gjør jeg virkelig.

:-)

Skrevet

Jepp.... Erter, og faenskap... Og hermestisk frukt. Usj..

Eneste positive er en pose twist, konfekt og en pose seimenn...

''Jepp.... Erter, og faenskap... Og hermestisk frukt. Usj..''

LOL - skulle tro vi var langt ute i krigen, og at matmangelen begynte å bli merkbar.

Skrevet

Den blir åpnet med en gang. Under juletre-pakker er forbeholdt personlige gaver hos oss.

Dermed er det ikke sagt at jeg ikke setter pris på å få en ting fra arbeidsgiver altså, for det gjør jeg virkelig.

:-)

''Dermed er det ikke sagt at jeg ikke setter pris på å få en ting fra arbeidsgiver altså, for det gjør jeg virkelig.''

Samme her:-)

Skrevet

LOL - skulle tro vi var langt ute i krigen, og at matmangelen begynte å bli merkbar.

Kunne kanskje forstått det hvis det var jula 1999 og arbeidsgiveren var en skikkelig Y2K-pessimist!

Skrevet

Kunne kanskje forstått det hvis det var jula 1999 og arbeidsgiveren var en skikkelig Y2K-pessimist!

I så fall kunne han vel like godt svidd av skikkelige julegaver til de ansatte? ;)

Gjest hanna min kanna
Skrevet

Hva er en buff?

Skrevet

I så fall kunne han vel like godt svidd av skikkelige julegaver til de ansatte? ;)

Ikke sikkert han var _så_ pessimistisk;-)

Skrevet

Haha, ja det har du helt rett i! ;p

Skrevet

Ikke i et kaldt, tynt blått slikeaktig stoff midt på vinteren, og uansett ikke min stil:-(

Gjest pølsa påsan
Skrevet

Jeg får julegaven fra jobben tilsendt i posten. Hvert år er det ett eller annet med firmaets logo på, ex kopp, pledd, vase etc. Får dere gaver med firmalogo? Står vasen du fikk med firmalogoen på, på hedersplassen i stua?

Skrevet

Jeg får julegaven fra jobben tilsendt i posten. Hvert år er det ett eller annet med firmaets logo på, ex kopp, pledd, vase etc. Får dere gaver med firmalogo? Står vasen du fikk med firmalogoen på, på hedersplassen i stua?

Det har flere ganger vært firmalogo, men den har vært veldig diskret plassert.

Skrevet

''Står vasen du fikk med firmalogoen på, på hedersplassen i stua?''

Vaser med veldig synlig firmalogo er virkelig tacky. Skjønner ikke at noen gidder å gi bort noe sånt.

En ørliten logo, som man må innpå for å se, er imidlertid helt ok.

Skrevet

''Står vasen du fikk med firmalogoen på, på hedersplassen i stua?''

Vaser med veldig synlig firmalogo er virkelig tacky. Skjønner ikke at noen gidder å gi bort noe sånt.

En ørliten logo, som man må innpå for å se, er imidlertid helt ok.

Hva med vase med godt synlig logo fra en "vernet bedrift"? (Sikkert feil uttrykk, men vet ikke hva som er pk.)

Kjenner en som fikk det for noen år siden.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de skal drive å kjøpe sånt dill hvert år, det må da bli en del penger?

Jeg tror jeg skal foreslå at vi gir pengene til frelsesarmeen i år. Det burde flere gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...