Colette Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Skrevet 18. desember 2009 Hehe, ja jeg tar også pynten tidlig på nyåret. I morgen skal jeg pynte til jul. Blir koslig! Får treet ditt stå i fred for kattene eller? :0) Jeg har allerede pyntet treet, etter at jeg ikke har hatt tre på flere år, nettopp pga av kattene. Men de er ikke så lekne lenger, så nå går det bra :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Jeg har allerede pyntet treet, etter at jeg ikke har hatt tre på flere år, nettopp pga av kattene. Men de er ikke så lekne lenger, så nå går det bra :-) Hehe, mine er heller ikke lekne lengre... Blitt for gamle nå. Men det har gått noen juletre i gulvet for å si det slik! ;p Men jeg hadde ikke noe dyr pynt på da, så det gjorde aldri noe. Det er så sjarmerende med kattunger og juletre. Åhr, jeg kunne godt hatt kattunge i hus igjen, herlige skapninger! Ene katten jeg hadde for noen år siden, han la seg alltid oppå pakkene. Hehe! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Amaryllis ble kjøpt for 3 uker siden og bolmstrer med 3 vakre blomster. 2 svibler står i sin vakreste blomst nå. Kjøpte 3 julestjerner på tilbud en søndag på gartneriet, 33kr. stk. Store og med 3 stjerner. De pynter opp, men lett for å miste blader.... Har også fått 3 julestjerner i gave så nok av stjerner her nå. Fikk i gave en stor, rød asalea i dag, fin blomst bare man husker å sette den i vann annenhver dag. Julsstjernene mister som jeg skrev lett blomster synes jeg, men har faktisk en som er 2 år og har blitt veldig stor, grønne og fine blader, men blomstrer ikke. I juledagene er det koselig med røde tulipaner synes jeg. 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Skrevet 18. desember 2009 Hehe, mine er heller ikke lekne lengre... Blitt for gamle nå. Men det har gått noen juletre i gulvet for å si det slik! ;p Men jeg hadde ikke noe dyr pynt på da, så det gjorde aldri noe. Det er så sjarmerende med kattunger og juletre. Åhr, jeg kunne godt hatt kattunge i hus igjen, herlige skapninger! Ene katten jeg hadde for noen år siden, han la seg alltid oppå pakkene. Hehe! Katter er og blir herlige:-) Det er ikke noe mer å si om den saken .-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Katter er og blir herlige:-) Det er ikke noe mer å si om den saken .-) Så sant, så sant! God jul til deg og dine. :0) 0 Siter
Orio Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Azalea, og kanskje noen roser lille juleaften. Det er omtrent det eneste av juleblomster jeg tåler. 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Skrevet 18. desember 2009 Så sant, så sant! God jul til deg og dine. :0) Takk det samme til deg, mora 2:-)) Og takk nok en gang for støtten og trøsten din da jeg trengte det som mest:-( 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Skrevet 18. desember 2009 Azalea, og kanskje noen roser lille juleaften. Det er omtrent det eneste av juleblomster jeg tåler. Men det holder i lange baner :-) Håper du får en fin jul, orio! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Takk det samme til deg, mora 2:-)) Og takk nok en gang for støtten og trøsten din da jeg trengte det som mest:-( I like måte! Det var godt å skrive med deg, en som forstod. *klem* 0 Siter
Orio Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Men det holder i lange baner :-) Håper du får en fin jul, orio! Det er nok for meg. Hadde det vært nok for andre også, så. Hva er det med julestjerner? De dukker opp overalt, på alle kafeer og offentlige kontorer. Til og med på venteværelset på legesenteret har de julestjerner, og de burde vite at det er mange som er allergisk mot dem. (Jeg har skjønt at jeg ikke er den eneste.) Jeg satser på at julen i år blir bedre enn julen i fjor og forfjor. Det er til og med ting som kan tyde på det, prøver å ikke legge lista for høyt og har endret på medisiner, så det er håp for en brukbar jul i år. :- ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 De blir røde etterhvert, tror jeg. ;p Da tror jeg de må stå mørkt en periode og så under lys igjen. Jeg har heller ikke grønne fingre så jeg var dritstolt over at den grønne, stygge blomsten holdt seg. 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Skrevet 18. desember 2009 Det er nok for meg. Hadde det vært nok for andre også, så. Hva er det med julestjerner? De dukker opp overalt, på alle kafeer og offentlige kontorer. Til og med på venteværelset på legesenteret har de julestjerner, og de burde vite at det er mange som er allergisk mot dem. (Jeg har skjønt at jeg ikke er den eneste.) Jeg satser på at julen i år blir bedre enn julen i fjor og forfjor. Det er til og med ting som kan tyde på det, prøver å ikke legge lista for høyt og har endret på medisiner, så det er håp for en brukbar jul i år. :- ) Julestjerner er litt harry :-) Og ikke mye eksklusivt:-) Jeg er sikker på at du får en bra jul i år. Det fortjener du i hvert fall:-) 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Skrevet 18. desember 2009 I like måte! Det var godt å skrive med deg, en som forstod. *klem* Takk det samme :-) Jeg er deg evig takknemlig :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Julestjerner er litt harry :-) Og ikke mye eksklusivt:-) Jeg er sikker på at du får en bra jul i år. Det fortjener du i hvert fall:-) ''Julestjerner er litt harry :-) '' *Hehe* Der sa du det! 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Skrevet 18. desember 2009 ''Julestjerner er litt harry :-) '' *Hehe* Der sa du det! Det er sant :-) De er harry :-) 0 Siter
Orio Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Julestjerner er litt harry :-) Og ikke mye eksklusivt:-) Jeg er sikker på at du får en bra jul i år. Det fortjener du i hvert fall:-) Julestjerner er ikke bare litt harry, og definitivt ikke eksklusivt. Det er kanskje det som gjør det til en så fin gave? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 jeg kjøper ei julestjerne av ei nabojente som selger for et kor. Ellers kjøper jeg lite blomster, men får en del i helie desember:o) 0 Siter
morsan Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 ''Julestjerner er litt harry :-) '' *Hehe* Der sa du det! Tilfeldig at denne havnet akkurat under deg og ikke en av de andre. Det var da voldsomt til dissing av julestjerner her, da! Jeg skjønner at Orie pga allergi har en agenda om å bli kbitt dem, men går det ikke an å si at man ikke liker dem selv uten å trekke det inn i harrystempelet? For meg handler jula generelt mye om nostalgi, og de plantene som vi hadde i huset da jeg var barn, typisk svibler, julestjerne og gran er en del av denne nostalgien. 0 Siter
morsan Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Julestjerner er ikke bare litt harry, og definitivt ikke eksklusivt. Det er kanskje det som gjør det til en så fin gave? Omtrent like ekslusivt som juletrær...;-) 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Skrevet 18. desember 2009 Julestjerner er ikke bare litt harry, og definitivt ikke eksklusivt. Det er kanskje det som gjør det til en så fin gave? Så harry og ikke eksklusive blomster er en fin gave? :-) Joda...de er jo nøytrale på et vis :-) Ikke for mye, men kanskje noen ganger litt lite? Jeg får i hvert fall alltid litt hakelslepp når noen gir meg en julestjerne. "Ikke mer fantasi enn dette liksom?" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.