Gjest Kayia Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Ok.:-) Et år hadde jeg en julerose på salongbordet, og det var litt spesielt. Ellers er jeg ikke så glad i juleplantene jeg heller, men de hører julen til. Jeg hiver dem ut samtidig som jeg rydder ut julepynten :-) Ja juleroser er fine ja, både de hvite og de auberginfargede 0 Siter
Colette Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Skrevet 19. desember 2009 Ja juleroser er fine ja, både de hvite og de auberginfargede Ja, de er fine, men dyre. Ca 200 kr....Men det går jo an å plante dem ut når våren kommer da. For det er jo egentlig en staude. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Ja, de er fine, men dyre. Ca 200 kr....Men det går jo an å plante dem ut når våren kommer da. For det er jo egentlig en staude. Det har jeg gjort med påskeliljene jeg - kjempesøte pittesmå påskeliljer ute året etter er kjempekos. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.