Gå til innhold

No er det jul snart

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktjuice
Skrevet

Så du har kjøpt en dildo til din kjæreste - som er en mann? Da misforsto jeg litt...

Ja om jeg var homo så kanskje, men jeg er ikke det! Min kjæreste har en vagina! :)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

12

• AneM1365380603

4

• morsan

3

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Fruktjuice
Skrevet

Du bare tuller. Jeg skjønner det:-)

For min kjæres del håper jeg du ikke har rett. Hun trenger noe å kose seg med når jeg er vekke. :)

Skrevet

Ja om jeg var homo så kanskje, men jeg er ikke det! Min kjæreste har en vagina! :)

Nå går det rimelig rundt i hodet mitt :-) Jeg er uansett ingen stor tilhenger av plast i noen som helst form. Plast hjelpemidler er for meg det samme som plastforhold :-)

AneM1365380603
Skrevet

Sikkert:-) Særlig hvis den er elektrisk!

Så utrolig oppfinnsom du er :-)

(Jeg hadde grått hvis jeg hadde mottatt en slik julegave..)

Familien min ville ledd seg fillete om jeg åpnet noe sånt julaften, hehe. Da tenker jeg på de voksne...

Gjest Fruktjuice
Skrevet

Min munn er lukket med syv segl.

Du er ikke åpen for oralsex skjønner jeg lol! :)

Gjest Fruktjuice
Skrevet

Nå går det rimelig rundt i hodet mitt :-) Jeg er uansett ingen stor tilhenger av plast i noen som helst form. Plast hjelpemidler er for meg det samme som plastforhold :-)

Da har du aldri lekt deg med en dildo skjønner jeg. :)

Gjest frudolén
Skrevet

Er dette så vanskelig å forstå da?

Skrevet

Ikke dumt.

Håper du har kostet på den litt da, så ikke hun får en billig, bråkete og kald sak. ;p

Gjest Fruktjuice
Skrevet

Familien min ville ledd seg fillete om jeg åpnet noe sånt julaften, hehe. Da tenker jeg på de voksne...

De hadde kanskje det, men når de hadde fått tenkt seg om er det kanskje noe de ønsker seg selv... ;)

Gjest frudolén
Skrevet

Er det noen som har prøvesmakt julegløggen i kveld?

Skrevet

Er dette så vanskelig å forstå da?

Jeg driter faktisk i det :-) Orker ikke sex som skal foregå på denne måten. Plast, hjelpemidler, prestasjoner osv. Ikke min smak....

Der er så lavpannet og så dumt:-(

AneM1365380603
Skrevet

Sliten i kjevene etter å testa ut Anna Ankas oppskrift de siste mnd, kanskje ;)

Skrevet

Sliten i kjevene etter å testa ut Anna Ankas oppskrift de siste mnd, kanskje ;)

Ja, men det har jeg slutta med etter at jeg skjønte hvordan _det_ kan gå....;-)

AneM1365380603
Skrevet

Ja, men det har jeg slutta med etter at jeg skjønte hvordan _det_ kan gå....;-)

*Hehe* Ja, det var akkurat det jeg leste en dag jeg myste innom ;o)

Skrevet

Jeg husker en gang jeg fikk sexy undertøy til jul....Med fransk åpning o.l. Jeg syntes det var litt pinlig og åpne foran foreldrene/barna mine. Og ikke minst så føltes det som en gave til han selv. Og ikke til meg:-(

Skrevet

Jeg husker en gang jeg fikk sexy undertøy til jul....Med fransk åpning o.l. Jeg syntes det var litt pinlig og åpne foran foreldrene/barna mine. Og ikke minst så føltes det som en gave til han selv. Og ikke til meg:-(

Så ulike man er. Jeg får undertøy nesten hver jul, og elsker det! :0)

AneM1365380603
Skrevet

'' Og ikke minst så føltes det som en gave til han selv. Og ikke til meg:-(''

Det er stor sjanse for at du har rett. Det er greit å gi sånt som en humorgave, men ikke i fullt alvor med hele familien tilstede..

Skrevet

Så ulike man er. Jeg får undertøy nesten hver jul, og elsker det! :0)

Jeg snakker ikke om undertøy....:-)

Skrevet

Det er stor sjanse for at du har rett. Det er greit å gi sånt som en humorgave, men ikke i fullt alvor med hele familien tilstede..

Enig.

Skrevet

Enig med deg.-) Men det viste seg jo også at at det var akkurat så overfladisk han var:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...