Gjest Fruktjuice Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Så du har kjøpt en dildo til din kjæreste - som er en mann? Da misforsto jeg litt... Ja om jeg var homo så kanskje, men jeg er ikke det! Min kjæreste har en vagina! 0 Siter
Gjest Fruktjuice Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Du bare tuller. Jeg skjønner det:-) For min kjæres del håper jeg du ikke har rett. Hun trenger noe å kose seg med når jeg er vekke. 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Ja om jeg var homo så kanskje, men jeg er ikke det! Min kjæreste har en vagina! Nå går det rimelig rundt i hodet mitt :-) Jeg er uansett ingen stor tilhenger av plast i noen som helst form. Plast hjelpemidler er for meg det samme som plastforhold :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Sikkert:-) Særlig hvis den er elektrisk! Så utrolig oppfinnsom du er :-) (Jeg hadde grått hvis jeg hadde mottatt en slik julegave..) Familien min ville ledd seg fillete om jeg åpnet noe sånt julaften, hehe. Da tenker jeg på de voksne... 0 Siter
Gjest Fruktjuice Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Min munn er lukket med syv segl. Du er ikke åpen for oralsex skjønner jeg lol! 0 Siter
Gjest Fruktjuice Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Nå går det rimelig rundt i hodet mitt :-) Jeg er uansett ingen stor tilhenger av plast i noen som helst form. Plast hjelpemidler er for meg det samme som plastforhold :-) Da har du aldri lekt deg med en dildo skjønner jeg. 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Nå går det rimelig rundt i hodet mitt :-) Jeg er uansett ingen stor tilhenger av plast i noen som helst form. Plast hjelpemidler er for meg det samme som plastforhold :-) Er dette så vanskelig å forstå da? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Ikke dumt. Håper du har kostet på den litt da, så ikke hun får en billig, bråkete og kald sak. ;p 0 Siter
Gjest Fruktjuice Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Familien min ville ledd seg fillete om jeg åpnet noe sånt julaften, hehe. Da tenker jeg på de voksne... De hadde kanskje det, men når de hadde fått tenkt seg om er det kanskje noe de ønsker seg selv... 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Du er ikke åpen for oralsex skjønner jeg lol! Er det noen som har prøvesmakt julegløggen i kveld? 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Er dette så vanskelig å forstå da? Jeg driter faktisk i det :-) Orker ikke sex som skal foregå på denne måten. Plast, hjelpemidler, prestasjoner osv. Ikke min smak.... Der er så lavpannet og så dumt:-( 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Du er ikke åpen for oralsex skjønner jeg lol! Sliten i kjevene etter å testa ut Anna Ankas oppskrift de siste mnd, kanskje 0 Siter
morsan Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Sliten i kjevene etter å testa ut Anna Ankas oppskrift de siste mnd, kanskje Ja, men det har jeg slutta med etter at jeg skjønte hvordan _det_ kan gå....;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Ja, men det har jeg slutta med etter at jeg skjønte hvordan _det_ kan gå....;-) *Hehe* Ja, det var akkurat det jeg leste en dag jeg myste innom ;o) 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Familien min ville ledd seg fillete om jeg åpnet noe sånt julaften, hehe. Da tenker jeg på de voksne... Jeg husker en gang jeg fikk sexy undertøy til jul....Med fransk åpning o.l. Jeg syntes det var litt pinlig og åpne foran foreldrene/barna mine. Og ikke minst så føltes det som en gave til han selv. Og ikke til meg:-( 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Jeg husker en gang jeg fikk sexy undertøy til jul....Med fransk åpning o.l. Jeg syntes det var litt pinlig og åpne foran foreldrene/barna mine. Og ikke minst så føltes det som en gave til han selv. Og ikke til meg:-( Så ulike man er. Jeg får undertøy nesten hver jul, og elsker det! :0) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Jeg husker en gang jeg fikk sexy undertøy til jul....Med fransk åpning o.l. Jeg syntes det var litt pinlig og åpne foran foreldrene/barna mine. Og ikke minst så føltes det som en gave til han selv. Og ikke til meg:-( '' Og ikke minst så føltes det som en gave til han selv. Og ikke til meg:-('' Det er stor sjanse for at du har rett. Det er greit å gi sånt som en humorgave, men ikke i fullt alvor med hele familien tilstede.. 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Så ulike man er. Jeg får undertøy nesten hver jul, og elsker det! :0) Jeg snakker ikke om undertøy....:-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 '' Og ikke minst så føltes det som en gave til han selv. Og ikke til meg:-('' Det er stor sjanse for at du har rett. Det er greit å gi sånt som en humorgave, men ikke i fullt alvor med hele familien tilstede.. Enig. 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 '' Og ikke minst så føltes det som en gave til han selv. Og ikke til meg:-('' Det er stor sjanse for at du har rett. Det er greit å gi sånt som en humorgave, men ikke i fullt alvor med hele familien tilstede.. Enig med deg.-) Men det viste seg jo også at at det var akkurat så overfladisk han var:-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.