Gjest Fruktjuice Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Ikke dumt. Håper du har kostet på den litt da, så ikke hun får en billig, bråkete og kald sak. ;p Å neida! Det er en fin en som kostet over 700,- kroner! 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Å neida! Det er en fin en som kostet over 700,- kroner! Det får en si. Fint skal det være. Får håpe den kommer til nytte da... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Jeg driter faktisk i det :-) Orker ikke sex som skal foregå på denne måten. Plast, hjelpemidler, prestasjoner osv. Ikke min smak.... Der er så lavpannet og så dumt:-( "Der er så lavpannet og så dumt:-(" At du ikke har noe til overs for sexleketøy er jo greit, men hvorfor er det lavpannet og dumt?? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Å neida! Det er en fin en som kostet over 700,- kroner! Bra! ;p 0 Siter
Colette Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 "Der er så lavpannet og så dumt:-(" At du ikke har noe til overs for sexleketøy er jo greit, men hvorfor er det lavpannet og dumt?? Det er vanskelig å forklare i en fei. Det har med å være lettpåvirkelig i en kapitalistisk verden å gjøre. Hvor mange mennesker som lar seg kjøpe mht følelser/drifter. Og hvor dette igjen går ut over den partneren man har. Jeg håper og tror på at følelelser mellom 2 mennesker alltid er å foretrekke framfor tekniske hjelpemidler. Jeg tror det er viktig at ikke alt vi har av følelser viser seg å være tilgjengelig for det som finnes av ett eneste formål: Å tjene penger. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Det er vanskelig å forklare i en fei. Det har med å være lettpåvirkelig i en kapitalistisk verden å gjøre. Hvor mange mennesker som lar seg kjøpe mht følelser/drifter. Og hvor dette igjen går ut over den partneren man har. Jeg håper og tror på at følelelser mellom 2 mennesker alltid er å foretrekke framfor tekniske hjelpemidler. Jeg tror det er viktig at ikke alt vi har av følelser viser seg å være tilgjengelig for det som finnes av ett eneste formål: Å tjene penger. Det er vel ingen som hevder at et leketøy erstatter det følelesesmessige mellom to mennesker.. Skjønner ikke hvor i all verden du har det fra. En sexleke er derimot et hjelpemiddel evnt et ekstra tenningsmiddel man kan ta med seg i sexlivet. Hverken mer eller mindre. Tenk deg alle de jentene/damene som aldri ville opplevd en orgasme uten hjelp av et leketøy? Men her e vi tydeligvis på to forksjellige planeter, for jeg har ingen forståelse for synspunktene dine, så vi går ikke noe videre på dette. God natt :-) 0 Siter
Colette Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Det er vel ingen som hevder at et leketøy erstatter det følelesesmessige mellom to mennesker.. Skjønner ikke hvor i all verden du har det fra. En sexleke er derimot et hjelpemiddel evnt et ekstra tenningsmiddel man kan ta med seg i sexlivet. Hverken mer eller mindre. Tenk deg alle de jentene/damene som aldri ville opplevd en orgasme uten hjelp av et leketøy? Men her e vi tydeligvis på to forksjellige planeter, for jeg har ingen forståelse for synspunktene dine, så vi går ikke noe videre på dette. God natt :-) Det er en god stund siden jeg skjønte at verdier ikke måles på samme måte hos deg og hos meg. Men det er vel greit nok, og ikke noe problem. I hvert fall ikke for meg:-) Godnatt:-) 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Det er vanskelig å forklare i en fei. Det har med å være lettpåvirkelig i en kapitalistisk verden å gjøre. Hvor mange mennesker som lar seg kjøpe mht følelser/drifter. Og hvor dette igjen går ut over den partneren man har. Jeg håper og tror på at følelelser mellom 2 mennesker alltid er å foretrekke framfor tekniske hjelpemidler. Jeg tror det er viktig at ikke alt vi har av følelser viser seg å være tilgjengelig for det som finnes av ett eneste formål: Å tjene penger. ''Det er vanskelig å forklare i en fei. Det har med å være lettpåvirkelig i en kapitalistisk verden å gjøre. Hvor mange mennesker som lar seg kjøpe mht følelser/drifter. Og hvor dette igjen går ut over den partneren man har. '' Hva hvis man ikke har partner? ''Jeg håper og tror på at følelelser mellom 2 mennesker alltid er å foretrekke framfor tekniske hjelpemidler.'' Det ene behøver vel ikke utelukke det andre? ''Jeg tror det er viktig at ikke alt vi har av følelser viser seg å være tilgjengelig for det som finnes av ett eneste formål: Å tjene penger.'' Det er ingen ting galt med å tjene penger. Du slutter vel ikke å kjøpe mat fordi matprodusenten tjener penger? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.