Gå til innhold

No er det jul snart

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktjuice
Skrevet

Ikke dumt.

Håper du har kostet på den litt da, så ikke hun får en billig, bråkete og kald sak. ;p

Å neida! Det er en fin en som kostet over 700,- kroner! :)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

12

• AneM1365380603

4

• morsan

3

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest frudolén
Skrevet

Det får en si. Fint skal det være. Får håpe den kommer til nytte da...

Skrevet

Jeg driter faktisk i det :-) Orker ikke sex som skal foregå på denne måten. Plast, hjelpemidler, prestasjoner osv. Ikke min smak....

Der er så lavpannet og så dumt:-(

"Der er så lavpannet og så dumt:-("

At du ikke har noe til overs for sexleketøy er jo greit, men hvorfor er det lavpannet og dumt??

Skrevet

Bra! ;p

Skrevet

"Der er så lavpannet og så dumt:-("

At du ikke har noe til overs for sexleketøy er jo greit, men hvorfor er det lavpannet og dumt??

Det er vanskelig å forklare i en fei. Det har med å være lettpåvirkelig i en kapitalistisk verden å gjøre. Hvor mange mennesker som lar seg kjøpe mht følelser/drifter. Og hvor dette igjen går ut over den partneren man har.

Jeg håper og tror på at følelelser mellom 2 mennesker alltid er å foretrekke framfor tekniske hjelpemidler.

Jeg tror det er viktig at ikke alt vi har av følelser viser seg å være tilgjengelig for det som finnes av ett eneste formål: Å tjene penger.

Skrevet

Det er vanskelig å forklare i en fei. Det har med å være lettpåvirkelig i en kapitalistisk verden å gjøre. Hvor mange mennesker som lar seg kjøpe mht følelser/drifter. Og hvor dette igjen går ut over den partneren man har.

Jeg håper og tror på at følelelser mellom 2 mennesker alltid er å foretrekke framfor tekniske hjelpemidler.

Jeg tror det er viktig at ikke alt vi har av følelser viser seg å være tilgjengelig for det som finnes av ett eneste formål: Å tjene penger.

Det er vel ingen som hevder at et leketøy erstatter det følelesesmessige mellom to mennesker.. Skjønner ikke hvor i all verden du har det fra. En sexleke er derimot et hjelpemiddel evnt et ekstra tenningsmiddel man kan ta med seg i sexlivet. Hverken mer eller mindre. Tenk deg alle de jentene/damene som aldri ville opplevd en orgasme uten hjelp av et leketøy?

Men her e vi tydeligvis på to forksjellige planeter, for jeg har ingen forståelse for synspunktene dine, så vi går ikke noe videre på dette. God natt :-)

Skrevet

Det er vel ingen som hevder at et leketøy erstatter det følelesesmessige mellom to mennesker.. Skjønner ikke hvor i all verden du har det fra. En sexleke er derimot et hjelpemiddel evnt et ekstra tenningsmiddel man kan ta med seg i sexlivet. Hverken mer eller mindre. Tenk deg alle de jentene/damene som aldri ville opplevd en orgasme uten hjelp av et leketøy?

Men her e vi tydeligvis på to forksjellige planeter, for jeg har ingen forståelse for synspunktene dine, så vi går ikke noe videre på dette. God natt :-)

Det er en god stund siden jeg skjønte at verdier ikke måles på samme måte hos deg og hos meg. Men det er vel greit nok, og ikke noe problem. I hvert fall ikke for meg:-)

Godnatt:-)

Gjest frudolén
Skrevet

''Det er vanskelig å forklare i en fei. Det har med å være lettpåvirkelig i en kapitalistisk verden å gjøre. Hvor mange mennesker som lar seg kjøpe mht følelser/drifter. Og hvor dette igjen går ut over den partneren man har. ''

Hva hvis man ikke har partner?

''Jeg håper og tror på at følelelser mellom 2 mennesker alltid er å foretrekke framfor tekniske hjelpemidler.''

Det ene behøver vel ikke utelukke det andre?

''Jeg tror det er viktig at ikke alt vi har av følelser viser seg å være tilgjengelig for det som finnes av ett eneste formål: Å tjene penger.''

Det er ingen ting galt med å tjene penger. Du slutter vel ikke å kjøpe mat fordi matprodusenten tjener penger?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...